Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Depille pahoittelut!
Junibealle onnittelut, ja hurjasti voimia pienelle kasvuun ja teille hoitamiseen.

Twisted pientä näppyä naamassa ja rinnassa, mut luulen olevan ihan vaan hormoni näppyä (ikää 1kk ja osittain imetän)... ilta huudot oon yhdistänyt liialliseen ärsytykseen ja unen puutteeseen, jos ei oo saanut kunnolla nukkua tai jos ollu paljon menoa, vieraita sylejä, hälinää ja melua... kopkop nyt nukahti ilman huutoa, toivottavasti!

Joo, aika normaalilta kuulostaa, meillä kans kaikki neuvolareissut ym toi omat iltakitinät ja esikoinen kyllä huusi jos homma poikkesi normaalista. Toivottavasti helpottaa pian. Jos oikein itkuttaa, niin kannattaa myös koittaa eri merkkistä korviketta. Imetätkö illalla vai annatko silloin korviketta? Annatko lisämaidon tissin jälkeen? :)

Korviketta menee vaihtelevasti joka ruuan jälkeen, 50-100ml... minä en ymmärrä miksi mun maito ei nouse kunnolla? Onneksi nää kasvaa hienosti tälleenkin;) nii oon kokeillu antaa pulloo ennen tissittelyä mut sit tää ei suostu sitä ottamaan kun halua tissin eka ja pullon jälkäks... korvikkena meillä nan ha, sen vissiin pitäis olla helpommin sulavampaa kun nan pro tai ne muut mitä on tarjolla?
Huomenna olis 1kk neuvola, jännällä odotan neidin mittoja:)

Meille suositeltiin keskolasta nutrilon omneo korviketta todella mahavaivaiselle neloselle. Tsemppiä, toivottavasti helpottaa pian!

Tots nutrilonia vois tietty kokeilla. Meillä oli vaan Semper ja muut huudatti kyllä, mut sit myöhemmin myös tuo Semper huudatti keskimmäistä joka on ainoa osittaisimetetty. Äippä, maidon tuotantoa saa nostettua jos haluaa :) Itu ry:n sivuilla on paljon hyödyllistä tietoa ja mä oman alueen tukiäidin kanssa juttelin ja hän antoi kultaakin kalliimpia neuvoja asiaan :) Mutta kyllä, kasvaa noinkin :)

Voiskin kokeilla yötä nutrilonia, semper on meillä pistänyt vaan pullauttelmaan... tähän asti toimivin on ollu just nan...
Pitääkin käydä tuolla itun sivuilla:)

Tervetuloa äippä2015. :)

Huomenna oli vasta tarkotus kirjotella mutta ny ei enää malta..
Mun piinailut päättyi eilen aamulla. :pMaalisvauva napattu kyytiin. :love017 Testaan viä uudelleen huomenna vaikkei viivasta epäilystä ollutkaan. Toivotaan vaan että pikkunen pysyy mukana. :love2

Äippä2015 tervetuloa ja toivotaan että pienokokoinen olis napannut kyytiin;)
Daimi onnea ja paljon vauva liimaa ja tahmaiset tassut pikkuselle:)

Tervetuloa mukaan äippä2015 :)

Onnea daimi! Toivottavasti pikkuinen pysyy tiukasti kyydissä maaliskuulle :happy:

Mullakin ihan kauhee vauvakuume! Tuntuu et ois nousussa vaan :nailbiting: en uskalla enää miehelle ees vihjata :rolleyes:

Zeni nosteessa on täälläkin;) parempi olla puhumatta koko asiasta kun tiedän et mies ei enempää halua...

Kiitos kaikille. :)
Ihan mieletön fiilis, oon niin onnellinen vaikkaki taas tulee niitä hetkiä ku miettii että onko tuolla oikeesti jotain.. Aika vähä oireinen oon ollu joka raskaudes, nyt ollu enemmän vaikkakaan ei enää koko ajan. Uutena on tullu pieni pään kipu nyt muutamana päivänä. Se sais kadota yhtä nopeesti ku ilmestyi..

Vähän tummemman viivan sain tänä aamuna. :p Toivottavasti osasin kuvan laittaa ja jotain näkyy..
Ylempi su aamuna ja alempi tänä aamuna.

Liitteet

• 20170627_062751.jpg
    20170627_062751.jpg
    876.1 KB · Katsottu: 203
Takaisin