Metsätähti88
Puuhakas puhuja
Pistähän huomenna marsupilami kuvaa testistä!
Ainakin tossa aiemmassa testissä näkyy haamulainen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samanlainen haalea ontein myös apteekin testin ja siinäkin näen samanlaisen, mutta... vaikka on vahvat oireet ja tuntemukset niin kai niitä menkkoja pitäis vaan odottaa?
luulis että olis edes hitusen vahvistunut jo kun kerta viiva hailuraa tuli jo torstaina näkyviin
![]()
Samaa mieltä metsätähden kanssa, että laita kuvaa, niitä on niin kiva tihrustella ja miettiä onko vahvistunut. Tiedätkö mikä dpo menossa?Dpo on ehkä 12huomenna ajattelin pitää testi vapaan päivän. Jotenkin tänään ollut niin menkkainen olo. Ja muutenkin jotenkin kadonnut semmonen varma tunne raskaudesta
ei tunnu enää sellaista täyteläisyyden tunnettakaan vatsassa, juilii vaan menkkamaisesti
![]()

on aivan superhyvä olo! Onnellinen! 
kuinka muuten, onko aika ehtinyt lieventää ensimmäisen raskauden tuntoja vai onko sellainen olo, että voisi vielä uudestaan kokea raskauden ja synnytyksen? :)Kiva kuulla Debin ja Leon kuulumisiakuinka muuten, onko aika ehtinyt lieventää ensimmäisen raskauden tuntoja vai onko sellainen olo, että voisi vielä uudestaan kokea raskauden ja synnytyksen? :)

pieni karkulainen 
Mutta jotain siinäkin näkyy
en oo ikinä raskauden takia oksentanut, mutta jäi niin mieleen se uni että ajattelin josko se tarkoittais jotain
noh, piinassa eletään edelleen. Menkkamaista juilintaa on paljon ja valkkaria tulee niin että oon koko ajan varma että nyt sitä verta tulee
tosi sekavat fiilikset kun vielä pari päivää sitten olin melko varma raskaudesta ja sitten olin varma että ei ja nyt taas vähän meinaa tulla taas toiveikkaaksi vaikkei kohdussa enää niin raskautuneelta tunnukkaan, mutta jos se peittyykin tonne juilintojen alle se tunne?
vaikeaa kun on liikaa aikaa miettiä tälläisiä kun lapset nukkuu!
eikai auta muu kuin alkaa väsäämään ruokaa 
ja nyt on tosi hyvä sää pihalla, just sopiva niin että viihtyisi ulkona vaikka koko päivän 

Nyt ne menkat sitten alkoi ja heti kunnolla...
Noh, josko maaliskuu vauva meille suotaas :angelic: