Pikkuvarpaat
Piirimestaruustason postaaja
Olipahan yö voi jössis... Viidennen kerran ku olin sonnat vaihtanut niin lopetin laskemisen[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä soitin 5vkoa leikkauksesta terveyskeskukseen tikkien poistosta ja vastasivat että odottele vielä viikko ja sitte voi itse yrittää suihkus käydes nyppästä tikkejä irti varovasti mut napakasti et ei ehkä kannata viä 2vkon jälkeen poistattaa jos eivät oo ihan niin hyvin vielä sulaneet siitä ihon pinnan alta. Toki on vaan mun mielipide.:angelic: Mulla ei oo ollu mitää kaasusta johtuvia kipuja ja navan kohta oli se ainut mikä kipuili/kinnas kauiten. Nyt noi arpikohdat kutisee välillä.
, oikeen odotettu tapahtuma meillä! Väliajalla kaffi ja pullatarjoilua. Siellä nyt 9 vuotta käyty nauttimassa, kuuluu jo jouluperinteisiin
Ne ei tätä tilannetta kyl oo helpottaneet.Joo tää kuume ei ole laantuvaa sorttia! Täällä onneks kaveripiiri jo niin "vanhaa" ettei muut hullut enää vauvoja "tee".. huoh, kyllä menis yks rääkyvä käärö tohon käsitaipeeseen niin hyvinMul senkun vauvakuume vaan kasvaa. Nyt täs muutaman päivän aikana kolme tuttua ovat saaneet vauvan.Ne ei tätä tilannetta kyl oo helpottaneet.

Dep, sisulla on neuvola 27 päivä niin tuunpa sit kertookun käytiin alkukuusta jorvissa sillon tais olla kans 4.7kg joten saattaa hyvinkin olla 5kg mennyt rikki :) onko teidän pojulla koska seuraava mittaus/tarkistus käynti?