Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä soitin 5vkoa leikkauksesta terveyskeskukseen tikkien poistosta ja vastasivat että odottele vielä viikko ja sitte voi itse yrittää suihkus käydes nyppästä tikkejä irti varovasti mut napakasti et ei ehkä kannata viä 2vkon jälkeen poistattaa jos eivät oo ihan niin hyvin vielä sulaneet siitä ihon pinnan alta. Toki on vaan mun mielipide.:angelic: Mulla ei oo ollu mitää kaasusta johtuvia kipuja ja navan kohta oli se ainut mikä kipuili/kinnas kauiten. Nyt noi arpikohdat kutisee välillä.

Ehkäpä sitä sitten itsekin vielä odottelen tai ainakin kysäisen veljen mielipidettä asiaan enneku isken sille sakset käteen:D

Minust on kiva et järjestetään joulujuhlia päiväkodeis ja eskareis, mut miks ne on niin myöhään. Meil on tänään eskarilaisen joulupolku 18.30. Meil menee lapset sänkyyn 20. Auto matka on viel reilu 10min. Voipi siis olla et lähen pelkästään eskarilaisen ja koululaisen kans sinne. Mies saa jäädä pienten kans kotiin, etteivät sit nukahda autoon. Varainkin tuo miltei kolme vuotias jos kerkee nukahtaa hetkeks autoon niin se ei suostu millään nukahtaa heti uudelleen sit sisäl.

Meillä olis alkanut eppuluokkalaisen juhla klo 19, eli ei todellakaan olla menossa kun aletaan iltapalalle tohon aikaan ja sit vähitellen unille. Kolmasluokkalaisen juhla on klo 17.30 ja sinne mennään koko porukalla. En tiedä kuka idiootti tän jaon on tehnyt, mut luulis olevan järkevämpi pienten juhlat laittaa aiemmin ja isompien myöhemmin, eikä ab-luokkien ja cd-luokkien 1.-6.-luokkalaiset eri juhliin, HUOH! Opettajalle onneksi oli ok ja vaikka ei olis ollutkaan niin sit olis tullut vaan luvaton poissaolo.

Mä oon kans miettinyt minkä ihmeen takia noi koulun juhlat/tapahtumat on niin kauheen myöhään!!! Ykkösen joulujuhla nyt torstaina klo 18... noh sillon meillä normaalisti alkaa jo iltahommat, mieskin lähtee sillon yöksi töihin...meen siis yksin esikoisen kanssa ja mies saa jäädä kotiin aloittamaan ilta juttuja! Kävely matka n 15 min joten just sopiva aika että 2 pienintä nukahtaa rattaisiin o.O

Meillä on ala-asteen joulujuhla heti joulukuun alussa, ja se on aina sellanen 3 tunnin teatterispektaakkeli ab 18-21:joyful:, oikeen odotettu tapahtuma meillä! Väliajalla kaffi ja pullatarjoilua. Siellä nyt 9 vuotta käyty nauttimassa, kuuluu jo jouluperinteisiin:grin. Tais olla 21.30 tänävuonna kun päästiin kotiin, ja me asutaan koulun vieressä..
Eiköhän ne ole ajoitettu niin että mahdollisimman moni 8-16 työtä tekevä pääsee mukaan.

Joo niinhän ne on varmaan ajoitettu sen takia niin myöhäiseksi et vahemmista mahollisimman moni pääsis.
Mul senkun vauvakuume vaan kasvaa. Nyt täs muutaman päivän aikana kolme tuttua ovat saaneet vauvan. :dummy1: Ne ei tätä tilannetta kyl oo helpottaneet.

Mul senkun vauvakuume vaan kasvaa. Nyt täs muutaman päivän aikana kolme tuttua ovat saaneet vauvan. :dummy1: Ne ei tätä tilannetta kyl oo helpottaneet.
Joo tää kuume ei ole laantuvaa sorttia! Täällä onneks kaveripiiri jo niin "vanhaa" ettei muut hullut enää vauvoja "tee".. huoh, kyllä menis yks rääkyvä käärö tohon käsitaipeeseen niin hyvin:Heartred

Välil ku tääl on oikein hullun mylly, niin silloin kyl miettii et miks mie viel lisää haluan. Mut jostain se kaipuu siihen yhteen vielä vaan tulee. :)

Oli kyllä todella kiva joulupolku. Päästiin jumppaamaan, kirjoittamaan joulupukille lahjatoiveita, tanssimaan ja laulamaan.

Niin hän noi koulut sun muut ajattele että 8-16 työtä tekevät pääse mut vois kyl ottaa huomioon tämmöset perheet jossa tehdään 3-vuorotyötä ja on pieniä sisaruksia... olis vaikka viiikonloppuna silleen järki aikaan! Helpottais tosissaan jos juhlia pidettäisiin edes parituntia aikasemmin;)
Toi vauva kuume on kyl paha! Voimia kaikille siihen ihan tolkuttomasti...
saisipa joku polkaistua joulun tai uudenvuoden kunniaks plussa aallon käyntiin ;)

Voih tätä rakkautta <3
ImageUploadedByVau Foorumi1545158978.711291.jpg

Kaks nuorinta parantunu, nyt minä ja toinen lapsista kipeenä..plaah.. kun nyt edes jouluks helpottais..

Äippä, vieläköhän teidän poitsu kasvaa samaa tahtia meidän poitsun kanssa? Viimeks oli 55cm ja 4700g. Nyt saattaa kyllä olla melkein 5kg.

Dep, sisulla on neuvola 27 päivä niin tuunpa sit kertoo;) kun käytiin alkukuusta jorvissa sillon tais olla kans 4.7kg joten saattaa hyvinkin olla 5kg mennyt rikki :) onko teidän pojulla koska seuraava mittaus/tarkistus käynti?

Dep, sisulla on neuvola 27 päivä niin tuunpa sit kertoo:wink kun käytiin alkukuusta jorvissa sillon tais olla kans 4.7kg joten saattaa hyvinkin olla 5kg mennyt rikki :) onko teidän pojulla koska seuraava mittaus/tarkistus käynti?

Torstaina seuraava painonmittaus :)

Sithän me saadaan taas kivasti uudet tiedot viikon sisään :D on kyl jännää jos vieläkin mennään samaa tahtia;)

Tää mun syyskuinen oli saanut 2kk=> 3 kk painoa 1,5 kg! :grin Kunnon makkarat jo tullut. Paino 3kk neuvolassa siis 6,7 kg, syntymäpaino 3,5 kg.

Meidän perheessä kävi ensimmäistä kertaa hammaskeiju. Esikoisella siis lähti ensimmäinen maitohammas. Miten muilla, käykö keiju ja kuinka usein ja mitä tuo?

Harrastaako teidän lapset? Täällä olisi tilaa Parkour ryhmässä ja se kiinnostaisi 5v ja 4vlle. Hankala vaan vuorotyöläisenä sitoutua...

Anteeksi kun en oikein kirjoittele. Nyt pitää tämäkin lopettaa ku väsyttää ihan luvattoman paljo :sleep002:sleep011

Meillä käy hammaskeiju ja se tuo rahaa. 50senttiä tai 1€.
Meil ei lapset harrasta mitään. Ei oo vaan löytynyt vielä nutään mistä oisivat innostuneet. Sit vielä kun meil tääl ei oikein kauheasti oo vaihtoehtoja kun asutaan pienellä paikkakunnalla. Isommissa kaupungeissa mitä täs lähel on ois tietysti valikoimaa paremmin. Mut sit tulee ongelmiks matkat. Toivoisin kyl et löytäisivät jonkun harrastuksen.

Takaisin