No niin kp1, keskenmenon jälkeen, kauanhan tuohon menikin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1 ei muistaParanemista täältäkin kaikille
Rosmis toivotaan että kierto toisi plussan tullessaan
Emmielle tsempit huomiseen!
Pari kysymystä,
1 Muistaako joku tuleeko 3v neuvolassa rokotteita? Huomenna meinaan olis tää tiedossa enkä kyllä nyt tähän kohtaan haluis rokote kuumetta kun tiistaina olis leikkaus:/
2 Vaikuttaako menkat sterin toteuttamiseen? Tästä kyllä huomenna soittelen leikkaavalle taholle...
onhan taas viikko tiedossa... leikkaus, neuvolaa, fyssaa, esikon kaverin synttäri juhlat, typyköiden kerho siirtynyt 2 kertaa kauemmas sisä ilma ongelmien takia ja luonnollisesti mun auto on rikki... jarruneste putki falskaa (?)... voi elämä!
.. eihän tässä nyt muuta rahareikää olis ollutkaan..
itelle ei oo vielä kuumetta iskenyt. Paitsi tietysti vauvakuume jyllää kovaa edelleen

Meillä on onneks vaan kaks telkkaria ja jos olkkarista rikkuis, nii vaihtaisin vaan makkarista tilalle ja miettisin, että pärjäiskö vaan sillä yhellä. Mut jos ainokainen menis rikki niin isäntä olis kyllä varmaa pää kolmantena jalkana hakemassa uutta. 
Siis missä yksiköissä toi 5+5 on? Tipoissa?Meillä mennään nyt 0,40ml/vrk ja mikäli oikein oon annostuksen ymmärtänyt, niin kunhan 7kg tulee täyteen, nousee määrä 0,50ml eli 10 tippaan. Ja sillä mennään sit 1-vuotiaana saakka.Meillä vaan on annostus 5+5, eli sen joutuu antaa aamulla ja illalla :D Lisäks D-vitamiini ja keskostippa, jotka täytyy antaa eri aikaan ni on pakko sumplia aikataulu niin tarkasti.
se google taitaa ollakkin kyllä hysteerikon pahin vihollinen..

Paranemista täältäkin kaikille <3
Rosmis toivotaan että kierto toisi plussan tullessaan![]()
Emmielle tsempit huomiseen!
Pari kysymystä,
1 Muistaako joku tuleeko 3v neuvolassa rokotteita? Huomenna meinaan olis tää tiedossa enkä kyllä nyt tähän kohtaan haluis rokote kuumetta kun tiistaina olis leikkaus:/
2 Vaikuttaako menkat sterin toteuttamiseen? Tästä kyllä huomenna soittelen leikkaavalle taholle...
onhan taas viikko tiedossa... leikkaus, neuvolaa, fyssaa, esikon kaverin synttäri juhlat, typyköiden kerho siirtynyt 2 kertaa kauemmas sisä ilma ongelmien takia ja luonnollisesti mun auto on rikki... jarruneste putki falskaa (?)... voi elämä!