suuri imetys ja korvike ketju :)

Meillä vähän sama homma että ei tissi oikestaan enään kelpaa. Tarjoon kyllä aina ruokien päälle mut ei oikeen haluu.. Aamulla se kyllä sit juo puuron jälkeen mut muten ei enään.. Normi maitoo on juonu jo reilun kuukauden verran ja se on ihan nani nani = )
 
Mulla rinnat on seonnu, ei tarvi ku ottaa tyttö syliin tai näin illalla ku syö toista (ja mulla yöpuku kans), ni hellou miss märkäpaita kisat. Äsken vaihdoin koko vaatekerran itelle ku oli kolmen kämmenen kokoinen läntti. Pitää varmaan ostaa yöliivit käyttöön.
Edit. Tyttö vissiin tilaillut
 
Mulla toi kotona syöminen johtuu siitä, että tää istuu sylissä hajareisin, pitää kumpaakin tisdiä kädessä ja hörppii vuoronperään, taputtelee, puristelee, vääntelee niitä ja häsää kaikkee muuta samalla. Esim. taaksepäin silta käkätyksen kanssa on semmonen, mitä en haluu vaikka kirjastossa sen tekevän. Tää ei oo syönyt siivosti enää viikkoihin. Kovaääninen protesti tulee kohta, jos koitan vain yhtä tissiä käsivarrelta tai edes istumasta antaa.
 
Riipitiin pikku tissiakrobaatti ❤️
Meillä vielä tissitellään ahkerasti vaikka välillä saattaa muut asiat kiinnostaa enemmän. Mietin että alan vierottaan maaliskuun reissun jälkeen. Sitä ennen en uskalla jos vaikka onkin niin lämmin eikä vesi maistu tarpeeksi niin saapahan ainakin nestettä. Ja tissi on hyvä keino saada tuo päikkäreille
 
Takaisin
Top