Surkeimmat kirppis"löytösi" :D

Rosalina

Foorumin legenda
Kesäkuunmammat 2015
Mitä kelvottomia yrityksiä olette nähneet kirppareilla? Viihdyttäkää ja kertokaa!:grin

Tämä tuli taas vaihteeksi mieleeni, kun pitkästä aikaa pääsin kirppistä kiertämään. (Tästä on muuten olemassa hyvä blogikin! paskimmatkirppislöydöt.jotainjotainjotain. Löytynee googlesta.)

Mä törmäsin tänään tyhjiin pilttipurkkeihin, 3kpl 75snt.:rolleyes:
Aiemmin on tullut vastaan tavallista hiekkaa muovipurkissa, muka "koristehiekkaa". Ja iän vanha (sentään avaamaton) paketti tamponeja.:facepalm:

Ja selvästi käytettyjä vaatteita myydään "uusi"na. Käytetyn vaatteen kyllä tunnistaa, jos viitsii hetken nähdä vaivaa ja silmäillä tarkemmin esim. kainalot, hihansuut tms. ja tarkistaa onko nukkaa/nyppyä.

Ei sinänsä surkein kirppislöytö, mutta olen kyllä kauhistellut ihmisten pokkaa ja vaivannäköä, kun selvästi käytettyihin lasten merkkivaatteisiin laitetaan vaivalla takaisin hintalaput niillä sellaisilla muovikiinikkeillä ja väitetään sitten uusiksi ja käyttämättömiksi. Esim. Tuttaa olen nähnyt näin myytävän paljonkin. :(

Ja kovaa hintaa pyydetään, etenkin sellaisista, jotka on ees vähän merkkivaatteen suuntaisia. Vaikka kunto olis mikä. Esim . Miikkareita myydään tahraisina.o_O

Monta vuotta sitte löysin yhdeltä kirppikseltä ristikkolehtiä 1e/kpl. Täähän olis ollu ihan huippulöytö muten, mutta ne oli jo valmiiksi täytetty :meh:

Osittain käytetyt saippuat/shampoot/rasvat/meikit/tuoksut....ja just nuo side/tampooni paketit, otettu pari ja ilmeisesti koettu huonoksi. Jouluna näin paljon joulukoristeita myynnissä ja osa aivan järkyttävässä kunnossa:facepalm:

Pakko myös kallistua tuohon, osittain käytettyihin tuotteisiin! Vaikka hinta olisi sen 10 senttiä mutta jos olet avannut jonkun meikkivoiteen esim niin älä laita sitä myyntiin, please.

Eiks niitä vois mitenkään antaa jollekino_O miks niistä pitää yrittää saada rahaa?? En ymmärrä minäkään.....

Minä en kirpputoreilla enää käy - tuttavaperheen sai vaatteista kirjaimellisesti kirppuja :(

Toreilla olen tosiaan nähnyt niitä avattuja/vanhentuneita kosmetiikkajuttuja ja tuoteväärennöksiä. Entinen työkaveri luuli ostaneensa merkkilaukun ennen kuin tajusi katsoa kuosia vähän tarkemmin ( ei kehdannut tuota " kuusysi- kuosilla kirjailtuna iltalaukkua missään käyttää )

Tänään just näin facebookissa kuvan, jossa joku oli myynyt tyhjää piltin muumisalkkua hintaan 20 e. Tätä muumisalkkua on edelleen myynnissä edullisimmillaan hinnalla 5 e kaupassa ja sisältää 6 jugurttia/rahkaa.

Kaupanpäällisiähän tunnutaan myyvän aika usein. Esim kantovälinekirppiksillä näkee myynnissä Vauva-lehden tilaajalahjoja. Mielestäni aika kyseenalaista, koska eihän niistä ole itse oikeasti maksanut mitään.

Ja niitä vihreitä "hoitolaukkuja" olisko pampersin. Joissakin synnäreillä sen saa ilmaiseksi ja viime viikolla näin kirpparilla laukun tyhjänä ja hinta 10€ !!!:angry7

Joo musta jotenki alusvaatteet ei kuulu kirpparille vaikka oliski uusia mut kyllä jää multa ostamatta :) Ja mua jotenki aina mietityttää ku myydään pakkauksen vaatteita jotka on saatu ilmaseks kalliilla..Mä oon aatellu laittaa omat pakkauksen vaatteet sit uffille kiertoon kun sen aika koittaa joskus :)

Joo musta jotenki alusvaatteet ei kuulu kirpparille vaikka oliski uusia mut kyllä jää multa ostamatta :) Ja mua jotenki aina mietityttää ku myydään pakkauksen vaatteita jotka on saatu ilmaseks kalliilla..Mä oon aatellu laittaa omat pakkauksen vaatteet sit uffille kiertoon kun sen aika koittaa joskus :)

Mutta Uffihan sitten vaan myy ne itse, vielä suhteellisen kalliilla. Itse olen ainakin nähnyt jokaisessa Uffin liikkeessä äp-vaatetta.

Mä en tiedä onko ne naurettavia, säälittäviä, ärsyttäviä...

Mut sulla on vaikka Adidaksen collegepaita kokoa 86 myynnissä. Pyyntihinta vaikka 5€ ja se paita on rinnuksista silminnähden paskainen. Mitä hittoa??

Tätä mä en ymmärrä. Enkä oikeen noita kaupanpäällisiä, meikkejä, alusvaatteita (paitsi jos laput paikallaan)

Muutenkin, jos jossain pöydässä on yksikin likainen lastenvaate mistä pyydetään rahaa niin jätän loputkin katsomatta. Oon paljon myynyt lastenvaatteita toisten puolesta ja aina ne likaiset on joutanut johonkin keräykseen (ei myyntiin missään nimessä), koska en ymmärrä kuka haluis maksaa likaisista vaatteista?

Mulla on sama periaate. Vaikka pöyässä ois kivankin näköistä tavaraa, mutta jos yhdessäkin vaatteessa on selvä tahra tai vaatteet haisevat niin skippaan koko pöydän.

Todella monet muuten, jotka ei todellakaan ostaisi itselleen sukkia/sukkahousuja/alusvaatteita käytettyinä, ostavat kuitenkin lapsilleen. Se on vähän hassua.

Takaisin