Surkeimmat kirppis"löytösi" :D

Huonoimmat menee (ehkä?) mutta parhaat myydään ja "tuotto lahjoitetaan" eteenpäin (eli se mitä kulujen jälkeen jää. Ei varmaan pal mitään kokonaisosuudesta).

UFFistahan on aikoinana ollut aika isokin kohu, kun kyseisen 'järjestön' perustaja näyttää kovasti rikastuvan tällä hyväntekeväisyydellään.

Mä annan ennemmin netin jossain fb-kirppiksellä mun ehjiä ja puhtaita vaatteita, kuin että veisin UFF:n keräykseen. Ja itse ajattelen ainakin että jos kehitysmaihin muka-kerätään vaatteita niin ei heitä siellä haittaa pienet tahrat ja vaikka olis pieni reikäkin. Eli voin myöntää - minä saatan viedä muutakin kuin puhtaita ja ehjiä vaatteita keräykseen. Tosin en ihan risaisia ja likaisia.

Näin mä ainakin koen varmistavani sen, ettei mun vaatteita myydä ylihintaisesti muka-hyväntekeväisyyteen. :D

Uffihan myy siis kaiken tai ainakin suurimman osan.. ei toimita mitään apua vaatteena paikalle. Jos on rikkinäistä tai "huonoa" niin vyöryttää tukkujen kautta esim. raksoille räteiksi. Rahalla tekevät sitten sitä hyvää kohde maissa.

Muahajajajajaj!!

Tänään ois saanu kahdella eurolla kirppikseltä stringejä joissa edessä reikä.. :'D

Hei oikeesti..

Se on vaan tää tuppukaupunki :(

Ja ne ei siis ollu mitään lapullisia tuotteita, varmana suoraan käytöstä ;)

Mitähän niilläki tekee? Kukkapenkkiin? :grin Niissä ei liene enää "lämpöarvoa" juur nimeksikään... Tulis toooosi kivat löylyt hei :D

Takaisin