Supistaako?

Mäkään en oikein tiä miltä supparit tuntuu ja multa neuvolas kysyttykki et tuntuuko niitä. Nyt vasta tajusin, että ne lenkillä tuntemat muljahdukset eka toisella puolella kylkee ja sit vähän alempana toisel puolel vois olla niitä...Ja välil tuntuu ku joku tua sisäl kiskois jostain kohtaa...En tiä siis onko sikiön liikkeitä vai supistuksia. Aika kova toi meinaa on liikkuun ja sellasii muljahduksii välil et koko maha liikkuu :D
 
Mulla on nyt tuntunut muutamia supistuksia viikon sisään, ehkä pariin otteeseen. Ei vielä mitenkään varsinaisesti kipeitä, mutta sellaisia eri tuntuisia kuin harkkasupistukset ja enemmän saman kuin synnytyssupparit.
 
Mulla on tuntunut rasituksen yhteydessä kipeitäkin supistuksia mutta menevät levossa ohi. Lääkäri oli sitä mieltä ettei tarvitse alatutkimusta ja olin kyllä iteki samoilla linjoilla. Kun ei kerta ole säännöllisiä eikä mikään vuoda, verta tai lapsivettä.
Mulla tuntui viimeksi ns. oikeat supparit alaselässä joten samanlaisia odottelen sitten huhtikuulle.
 
Mulla supistelee päivittäin enemmän tai vähemmän. Kipeestikkin useesti. Ei mul ollu ku kohdunsuu pehmentynyt pari viikkoa sitten kun lääkärillä kävin. Kyl tiiän millon on tosi tilanne kysees. Onhan ne supistukset niin paljon terävemmän tuntusii ja pahemmaks menee. Eiköhä jokainen osaa sanoo millon pitää lähtee synnärille. Kyllä sen ensisynnyttäjäkin tuntee.
 
Ensisynnyttäjä ei tiedä mitä odottaa joten jokainen supistus säikäyttää. Itsellä tosiaan ns. oikeat supparit tuntui selän puolella ja olinkin kaikessa rauhassa kaupassa kun eka supistus tuli. Nojailin ostoskärryyn ja sanoin kaverille että selkään sattuu. Illalla otti vielä pari kertaa kipeää mutta en tajunnut että voisi olla supistuksia kun aina tolkutettu että mahassa ne tuntuu.
Yön nukuin hyvin ja aamulla meni vedet, iltapäivällä lapsi syntyi. Että ei sitä välttämättä ymmärrä mikä on, mäkin luulin että selkä kipuilee muuten vaan :p
 
Eilen illalla tuli peräkanaa jotain menkkapolttelua. Navasta polviin asti poltteli. Maha ei kovettunut eikä asennon vaihto helpottanut eikä särkylääke auttanut. Ei se nyt mitään sietämätöntä kipua ollut, mutta sattui nyt kuitenkin.Tälle aamua tullut yksi sellainen, muttei enää tunnu jatkuvan..
 
^ Mulla myös eilen illalla sängyssä makoillessa tuli aika voimakasta menkkakipuilua alavattalle. Pari minuuttia kesti ja siihen loppu. Ns. oikeita supistuksia?

Lisäks harjotussupistelut on ehkä vähän muuttunu, ennen ne ei tuntunu missään muutoin kuin vatsan kovettumisena, mutta nyt tekee epämukavaa oloa välillä. :bored:
 
Takaisin
Top