Suskikitten
Näppärä viestien naputtelija
Tyttöjen alaosa ja alasti vilahti naisten puolellaOliko hän siis alasti naisten pukuhuoneessa, vai mistä tiesit että kyseessä on tyttö? Meidän 9-vuotiaan pojan lantiomittainen tukka on uidessa aina letillä, jotta tukka ei mene silmille. Kuinkahan moni kuvittelee häntä tytöksi, jolla on uimahousut...![]()
Ja en vastusta että tyttö lapset olisivat ilman yläosaa, lähinnä koen että maailma on yllättävän täynnä päästään vialla olevia niin oon välillä yllättänyt itseni harkitsemasta vakavasti että puen oman lapseni sukupuolesta riippumatta vain sellaisiin uv uimapukuihin missä käsivarret ja jalat kokonaan peitetty… jos joku on niin sairas että seksualisoi mielessään pienen lapsen niin en usko että tälle henkilölle on väliä sukupuolella enää siinä vaiheessa… mutta joo tää on mun oma pelon aihe joka toivottavasti aiheeton.
Edit mun pelot tosiaan menee vähän ohi sukupuolisensitiivisyydestä ja koetan olla tietoinen mikä on mun aiheetonta pelkoa jotta en heijastaisi turhia pelkoja lapseen. Mutta siks myös uimapukukysymys on mulle kohtuu haastava kun mun pelko aiheuttaa sitä että pukisin tytöt että pojat aina yläosiin ja alaosiin. Koetan kuitenkin olla toteuttamatta tätä.
Muokattu viimeksi: