Sukupuoli

Ranskanperuna

Puuhakas puhuja
Marraskuiset 2024
Huhtikuiset 2026
Tuon mukaan tulis poika, mutta sanoo myös esikoisesta, että poika niin en ihan usko😅 mutta varmaan haluan tietää jo niptistä kumpi tulee ja sit vielä rakenneultrassa varmistus😇 esikoisesta meille pidettiin sukupuolenpaljastus juhannuksena, mut nyt haluan kyllä tietää heti😂

Meillä kiinalaiset ennustaa tyttöä. Myös esikoisesta ennusti tyttöä ja tyttöhän sieltä tuli 😄 eli katsotaan, pitääkö tän kakkosen kaa kutinsa vai ei 🤷

Ja me halutaan ehdottomasti selvittää sukupuoli. Molemmat ovat yhtä tervetulleita, vaikka olisihan se ihanaa kokea myös poikalapsen äitiys ☺️ Voi nimittäin olla, että meidän lapsiluku on täynnä tämän toisen jälkeen 🥰

Meille ei taida muuta ku tyttöjä tulla😅 joten luulen että tyttö tulee. Leikin ajatuksella jos odottaisi synnytykseen että saisi tietää kumpi tulee mutta tuskin maltetaan😅 aikasemmista on rakenne ultrassa kerrottu vahva arvaus että tyttö tulee.

Kiinalaisen mukaan olisi tulossa poika🩵 Kysytään kyllä heti kun mahdollista😊 Luulen, että saadaan minun iän puolesta Nipt, niin senhän saa sitten tietää jo tosi aikaisinkin😊

Tuon mukaan tulee tyttö, mutta tuon mukaan myös esikoisesta ois pitäny tulla mukamas poika eli usko on hieman koetuksella😂

Me ollaan aiempien lasten kanssa uitu vastavirtaan eli ei ole selvitetty sukupuolta etukäteen. Tätähän ei kaikki edes usko, vaan osa on väittänyt, että tiedetään kyllä, mutta ei vaan kerrota. Mutta totuus on, että molempien kohdalla salaisuus säilyi syntymään asti ja luulen, että tehdään samoin myös tän kolmosen kohdalla.

Molempien aiempien kohdalla olen kyllä veikannut oikein. Mutta en silti sano, että se olisi ollut jokin syvällinen "kyllä äidinvaisto sen kertoo" -asia, vaan ihan puhtaasti veikkasin enkä ollut asiasta täysin varma 😅 (enkä myöskään aio ottaa paineita siitä, että kolmaskin veikkaus pitää osua kohdilleen 😂)

Täällä pitäisi saada iän puolesta julkisella NIPT ja haluan selvittää sukupuolen, jos sinne asti päästään tuossa yhteydessä. Ihan vain oman luonteeni vuoksi, että voin lopettaa siinä vaiheessa arvuuttelun ja uä-kuvien tulkitsemisen jne. 😂

Kiinalainen kalenteri ei meillä ainakaan toimi. Toisesta tai molemmista veikkasi poikaa mutta tyttöjä kaikki.

Noita kiinalaisii kalentereitaki on monta erilaista, mitä oon nähny ja osa niistä menee oikeesee ja osa ei😂 et en ihan luota niihin

Halutaan tietää sukupuoli💗Jotenkin se sit tuo vauvaa enemmän todelliseksi, että voi miettiä miltä mahtaa näyttää ym☺️Ja vaatteet kuitenkin valikoituu erilaiset onko tyttö vai poika ..vaikka en ole mikään siniset ja punaiset tyyppi mut kyllä siinä on eroa mihin tytön pukisin versus pojan😃

Täälläkin ehdottomasti halutaan tietää sukupuoli! Pakko nostaa hattua niille jotka pystyy odottamaan synnytykseen asti😂👍🏼
Odotan mielenkiinnolla, että tuleeko tästä raskaudesta yhtä varmaa sukupuolifiilistä ennen nt-ultraa niinkuin esikoisesta!

Ekan kohdalla jotenki olin varma et tulee poika. Ja rakenne ultrassa sanottiin et tyttö nii mietin silti et onkohan noin. Synnytyksessä sit totesin et oli se tyttö😅 muitten kohdalla en oo osannu ajatellakaan et ois muuta tulossa ku tyttö😅

Meillä näky esikoisen ultrassa niin selvästi tyttö, mut en silti meinannu uskoo, et mun tuntemukset piti paikkansa. Ensimmäine asia oliki sit, ku neiti oli ulkona, et onhan se tyttö?!😂 päässä näin vaa kaikki röyhelöt ja vaaleenpunaset jutut kotona oottamas ja sielt oliski tullu poika

Mulla on kyllä molemmille nimet jo valmiina! :tears: Ja käy kyllä kumpikin, ei ole väliä kunhan tulee terve lapsi ulos asti!

Mutta puhuin kyllä ennen tärppiä miehelle, että periaatteessa toivon tyttöä, kun mulla ja siskolla on aina ollut hyvät välit toisiimme sekä hyvät välit äidin kanssa, niin meillä on aina ollut sellainen tiivis "tyttöporukka"-henki, ollaan aikuisenakin vietetty aikaa ja matkusteltu yhdessä. Toki me toivotaan 2-3 lasta (kunhan nyt ensimmäinenkin sujuisi) ja siihen mahtuu kyllä molempia sukupuolia mun puolesta.

Mutta jostain syystä heti sinä päivänä kun tein ekan hailuraposin, tuli sellainen olo, että tämä on poika. En edes osaa järjellä selittää, että miksi. Saa nähdä pitääkö yhtään paikkaansa :rolling: Tuo kiinalainen kalenteri sen sijaan povaa tyttöä. :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Haluan kyllä tietää sukupuolen heti kun pystyy, jotta on mahdollisimman pitkä aika totutella ajatukseen, kumpi ikinä tuleekaan!

Me ollaan aiempien lasten kanssa uitu vastavirtaan eli ei ole selvitetty sukupuolta etukäteen. Tätähän ei kaikki edes usko, vaan osa on väittänyt, että tiedetään kyllä, mutta ei vaan kerrota. Mutta totuus on, että molempien kohdalla salaisuus säilyi syntymään asti ja luulen, että tehdään samoin myös tän kolmosen kohdalla.

Molempien aiempien kohdalla olen kyllä veikannut oikein. Mutta en silti sano, että se olisi ollut jokin syvällinen "kyllä äidinvaisto sen kertoo" -asia, vaan ihan puhtaasti veikkasin enkä ollut asiasta täysin varma 😅 (enkä myöskään aio ottaa paineita siitä, että kolmaskin veikkaus pitää osua kohdilleen 😂)
Meillä on esikoisen kanssa ei haluttu tietää, mulla oli vahva veikkaus, et tulee tyttö. Synnyttäessä kätilö ei tiennyt, ettei tiedetty sukupuolta. Piti ihan kysyä, et kumpi tuli? Tyttö tuli, niin kuin ajattelinkin 😊

Meillä oli myös sukulaisille ja kavereille vedonlyönti pystyssä, jossa saivat veikata sukupuolta, syntymäpäivää, -aikaa, -painoa ja -pituutta. Niin, ja nimeä! Oli kiva kun kaikki olivat (me mukaan lukien) ihan viime metreille asti jännityksessä mukana mikä sieltä tulee. Erityisesti isovanhemmille oli jotenkin tosi kova juttu ❤️

Meillä on esikoisen kanssa ei haluttu tietää, mulla oli vahva veikkaus, et tulee tyttö. Synnyttäessä kätilö ei tiennyt, ettei tiedetty sukupuolta. Piti ihan kysyä, et kumpi tuli? Tyttö tuli, niin kuin ajattelinkin 😊

Meillä oli myös sukulaisille ja kavereille vedonlyönti pystyssä, jossa saivat veikata sukupuolta, syntymäpäivää, -aikaa, -painoa ja -pituutta. Niin, ja nimeä! Oli kiva kun kaikki olivat (me mukaan lukien) ihan viime metreille asti jännityksessä mukana mikä sieltä tulee. Erityisesti isovanhemmille oli jotenkin tosi kova juttu ❤️
Mun baby showereilla esikoisesta oli myös vastaava veikkaus. Olin ainoa, joka veikkasi sukupuolen oikein, ihan jokainen vieras toisistaan tietämättä veikkasi poikaa 🤭 (ilmeisesti mahan muoto vaikutti monen arvaukseen)

Takaisin