Sukupuoli

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ultrassa käyneet

• Tyttö

Äänet: 28 43.8%
  • Poika

Äänet: 27 42.2%
  • Ei tietoa

Äänet: 3 4.7%
  • Yllätys

Äänet: 4 6.3%
  • tyttö + poika

Äänet: 0 0.0%
  • tyttö + tyttö

Äänet: 2 3.1%
  • poika + poika

Äänet: 0 0.0%

• Kaikki äänestäjät
    64
Mininen / poika

Ihan vain siksi, kun ollut niin samanlainen raskaus kuin viimeksi. :p

Päivitetty

Hirveesti poikaoloja! :D Kiva nähdä ru jälkeen veikataanko sieltäkin paljon poikia.

Huudelkaa vaan jos hyppään vahingossa jonkun ohi, puhelimella on hankala välillä huomata, varsinkin jos menee jo uudella sivulla. :)

Mimitsu / tyttö , vähä eri oireita ku pojilta ja oon levenny ku pullataikina xD rakenneultrassa varmasti kysytään kumpi tulossa, tosin mies oli nähny unta että poika tulee...saapa nähä :P

Mmariana / tyttö
Neuvolassakin sanottiin että kuulostaa pojan sykkeeltä, ja mies on kans varma et on poika, itte oon vaan jotenki varmempi tytöstä :D kohtahan tuo ehkä selviää :)

Hempukka / ei tuntemuksia

Vaihtelee melkein päivittäin, välillä oon varma et tyttö tulee, mut sit heti seuraavaks oon ihan varma että siellä on poika.

Mä en myöskään osaa yhtään sanoa kumpi tulisi. Jotenkin koko raskauskin tuntuu edelleen niin epätodelliselta :hilarious: Mä luulen että sitten jos/kun ultrassa saadaan sukupuoli tietää, samalla konkretisoituu myös tämä raskauskin mulle.

Mies on sen pojan kannalla, saapi nähdä miten käy!

Hei pystyiskö tuota aloitusviestiä muokkaamaan vielä niin, että lois siihen äänestyksen mukaan? :)
Ultrassa käyneet vois sitten äänestää a)tyttölupaus b)poikalupaus c)ei tietoa d)ei haluttu ottaa selvää. Näkis "yhdellä vilkaisulla" miten nämä jakautuu kesäkuisten ryhmässä. Ei tarttis enää uutta topicia luoda :)

:D
Kato kun luo uuden aiheen niin siellä alhaalla sit lukee "luo äänestys". Sitten voi kirjoittaa vaihtoehdot, ja jokainen keskustelija voi kerran osallistua (valitsee vaihtoehdon siis). Sit siitä tilee sellanen pylvöstilasto näkyviin aloitusviestiin :)
Jos koitat muokata tuota ensimmäistä viestiä niin tuleeko sen tekstilootan alapuolelle vielä tuo "luo äänestys"-kohta? :)

Takaisin