Sukupuoli

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ultrassa käyneet

• Tyttö

Äänet: 28 43.8%
  • Poika

Äänet: 27 42.2%
  • Ei tietoa

Äänet: 3 4.7%
  • Yllätys

Äänet: 4 6.3%
  • tyttö + poika

Äänet: 0 0.0%
  • tyttö + tyttö

Äänet: 2 3.1%
  • poika + poika

Äänet: 0 0.0%

• Kaikki äänestäjät
    64
Onkos kenelläkään muuten käynyt niin, että ultrassa oltaisiin kerrottu näyttävän pojalta, mutta tyttö kuitenkin syntynyt?

Ymmärsin että yleisempää, että käy toisin päin..
meillä kyllä aika hanakasti niitä sukukalleuksia esiteltiin :D

Mä mietin Kata samaa. Ultrassa veikattiin poikaa, mut en mä ainakaan sukukalleuksia erottanut itse. Eilen ostin pojalle bodeja joten katsotaan jos sieltä tyttö tuleekin niin se saa poikamaiset vaatteet :D

Aika tasan näyttää menevän tyttö/poika jakauma! :)

Mä olen myös aika poikamaisia vaatteita ostellut kaupasta. Olen ajatellut että lahjoitan ne sitten jollekin kaverille joka seuraavan pojan tulee saamaan. Kyllä ultraaja ja mekin ihan selkeesti kaikki tarvittavat pojan välineet sieltä jalkojen välistä nähtiin joten vaikea uskoa että tämä tapaus enää tytöksi muuttuisi :smug: mutta varmuuden vuoksi säästän kaikki tyttöjen vaatteet niin kauan että omin silmin sen pippelin näen :happy:

Meillä sanottiin esikoisesta rakenneultrassa että on poika, näytettiin kuvasta pippeli ja kivekset ja olihan se tyttöolosta huolimatta uskottava, kun omin silmin näki. Tyttö sieltä kuitenkin syntyi. :) tytöillähän voi olla häpyhuulet turvonneet ja pippelistä käy ainakin sormet tai napanuora. En tiedä mitä siellä meidän tytön jalkovälissä on sitten ollut, mutta johonkin ne vehkeet oli hävinnyt. :D

Nyt sit epäilen kun sanottiin että 95% varmuudella tyttö, että tää onkin poika. :D varsinkin kun esikoista odottaessa mulla oli poikamaha, ihana pallo edessä, ja nyt sit leviän sivuilta. Muuten ollu kyllä raskaudet hyvin samanlaiset. :)

Voi kriisi... Oltiin tosiaan tiistaina ultrassa vauvaa kurkkaamassa ja sukupuoli selvisi puolitahallaan siinä vaikka olin kovin päättänyt ettei selvitetä sitä etukäteen... Tavallaan tieto konkretisoi vauvan ihan erilailla mut tavallaan myös hämmentää.. Lisäks pelkään että lipsautan sen jollekulle kun sovittiin miehen kanssa että pidetään tieto vielä itsellämme... Ja mitäs jos se ei osunutkaan oikeaan...

suksu/tyttö/tyttö
Itsellä oli tosi vahva tyttöolo jo alusta, joten haluttiin tietää tällä kertaa. Aiemmista ei olla tiedetty, tosin keskimmäisestä oli myös tunne että tyttö on tulossa. Jos nyt ois ollut poika tulossa, oisin tarvinnut loppu ajan sopeutumiseen :D Kyllä meille selkeästi esiteltiin häpyhuulet..

Linalei/poika/poika/

Esikoisen suhteen kätilö oli hyvin varma ja poikaveikkaus menikin okein.
Tässä raskaudessa oli lääkäri ja kätilöharjoittelija rakenneultrassa ja sanoivat että ihan hitusen kallistuvat enemmän pojan puolelle mutta ei varma.

Sitten katsoivat hetken aikaa lisää ja haarovälissä näkyi selkeä "tappi" haarovälissä, itsekin sen selvästi näin. Kätilö mietti ääneen "Onkohan tuo napanuoraa..." ja klikkasi jotain nappia millä näkyi punaisella,vihreällä ja keltaisella napanuoran "virtaus" tai mikä lie ja oli ihan eri kohdassa napanuora kuin tämä erillään siitä oleva tappi. Kätilö nauroi ja jatkoi "Joo, ei ole napanuoraa".
Että tästä syystä olen aika varma että poika tulisi mutta saa nähdä :D Kaikki hankinnat vauvalle neutraalin sävyisinä koska en luota näihin arvioihin, en edes esikoista odottaessa vaikka kätilö oli "varma".

Mulla on ennen rakenneultraa kyllä ollut vahva tunne tytöstä, saas nähdä :D

Takaisin