sukupuoli

Susamama, henkilökohtaisesti en ole kovin vakuuttunut noista sykkeen perusteella sukupuolen päättelystä. Minun nimittäin piti ehdottomasti olla poika sykkeiden perusteella:D
 
Ne on kuulema jotenki napakammat tytöillä ja pojilla vähä laiskemmat tai jotaki. Luvut saattaa olla samoja mut kuulostaa erille. Sanoi mun terkkari. Ite en kyllä ole eroa huomannut. :)
 
Juuri terkkari oli kovasti vanhemmilleni poikaa povannut sydänäänien perusteella:D Kuullosti ihan pojalle kuulemma ja syke oli myös pojan. Vanhempani eivät halunneet kumminkaan ultrassa kysyä sukupuolta, eikä siellä sitä katsottu/kerrottu. Isäni oli kumminkin kovin vakuuttunut minun olevan poika ja yllättyi kun tyttö tuli.
 
Nii. Kyllä mä kans vähä epäilen että sen vois siitä sykkeestä tai sen äänestä päätellä. Mut kukin tavallaan! :)
 
Ei se satavarma ole ultrallakaan. Meillä kuopus oli 99% tyttö, poika tuli. Sanomattakin lie selvää, että voihan sitä kysellä, mutta varmuus on sitten, kun lapsi syntyy.
 
Meillä sattui olemaan ultrassa ylilääkäri, koska kätilö opetteli rakenneultran tekoa. Meille sanottiin, että selkeästi on klitoris eli varmana tyttö tulossa. Eivät kuulema sanoisi mitään, elleivät olisi aivan varmoja. Eli todella yllättyneitä ollaan, jos poika tuleekin. Mutta ihan sama kumpi tulee :love2
 
Meille kun kysyttiin ru niin lääkäri lupaili ensin tyttöä, mutta sitten katsoi hetken kuluttua uudelleen ja sanoi että unohtakaa kaikki mitä oli tytöstä puhunut ja ettei kannata pinkkiä röyhelömekkoa ostaa kun kyllä täältä 99% todennäköisyydellä poikavauva on tulossa. Siitä takaisin tytöksi on sikiön kuulemma aika vaikea muuttua kun killuttimet esitteli aika kauniisti kuvassa. :D Muuten taitaa poika olla kuin isänsäkin eli ei kauhea linssilude kun aina meni kuvasssa karkuun mutta vehkeensä esitteli kuitenkin :)
 
Meillä esikoisen kohdalla kätilö lupasi meidän saavan tytön ja näytti kuvasta kaksi viivaa, jotka olivat ilmeisesti häpyluu tms. hän oli ainakin varma asiastaan ja tyttö tulikin. Nyt yhtä varmuudella näytettiin meille kuvasta vehje ja pussit ja kyllä minä ne itsekin siitä kuvasta näin... Myös sen, kuinka erilaiselta tuo varustus näytti tyttöön verraten. Mutta eipä se aina tosiaan niin mene, ystävillekin tyttöä luvattiin mutta synnytyksessähän se selvisi, että väärä oli lupaus. Olen kuullut, että juuri niin päin saattaa erehdys tullakin, mutta harvemmin pojat muuttuvat tytöiksi. En sitten tiedä, onko näin!
 
Jos siellä ultrassa näkyy selvästi ne killuttimet jalkojen välissä, niin varma poika on. Mutta tytöt ovatkin vaikeempia. Jos lupaillaan tyttöä, se voi olla tyttö tai sitten vaan ei sattunut killuttimet vilahtamaan. Sen takia harvemmin pojat osottautuvat tytöiksi kuin tytöt pojiksi.
Meille veikkailtiin varovaisesti tyttöä, sillä killuttimia ei näkynyt, vaikka vauva venkoili monessa eri asennossa. Haaruksia ei päästy kumminkaan selvästi näkemään, kun häveliäs tyyppi oli joko risti-istunnassa tai polvet tiukasti yhdessä:D
 
Meillä ultraaja ei sanonut mitään ennen kuin itse kysyimme, ja silloinkin sanoi että hän saa esittää henkilökohtaisen arvauksen.
Veikkasi meille tyttöä.
 
Me ollaan mieheni kanssa sen verran erikoisia, että me ei haluttu tietää sukupuolta rakenneultrassa. Sanottiin heti alkuu kätilölle kun aloitti ultran että ei saa kertoa kumpi siellä köllöttelee. :p se selviää sitten vasta synnytyksessä! :) Mulla on sellainen mutu-tuntuma, että siellä olisi poika, mieheni taas veikkaa tyttöä.
 
Meillä tosiaan ru:ssa jo lupailtiin tyttöä 99% varmuudella, ja joka kerta neuvolassa sen jälkeen on tullut kommenttia, että kyllä, on se tyttö :D meillä siis ultrataan aina neuvolassa. Neuvolatätikin vielä esitteli, että mikä osa nyt on mikäkin. Oon sitten uskaltautunut joitakin mekkoja hamstraamaan :P
 
Minullekin kolmesti lupailtu tyttöä. Kai sen pikkuhiljaa uskoo ja alkaa elää vaaleanpunaista unelmaa. Neitihän on varmaan myöhemmin kuin äitinsä, kaukana prinsessahörhelöistä :D
 
Takaisin
Top