sukupuoli

tasaseen tahtiin.. siis samanverran molempia ollu koko aika aikalailla.. :) mulla kyllä edelleenki epäilyttää onko oikeesti tyttö.. mutta... viime yönä näin unta et ihan selvästi oli tyttö.. silti ihan poika fiilis... :) jännää..
 
pookkana/poika/vekkasivat tyttöä

Ahomelskaaja, eihän niistä tytöistä ole kuin valaistuneita arvauksia:) Meilläkin ultraaja oli vaivaantunut kun kysyttiin sukupuolta. Tyyppi piillotteli ujona sitä alapäätä (tuntu vähän oudolta yrittää kurkkia sinne...) ja ei siellä sitten mitään pippeliä näkynyt kun saatiin pari nopeaa vilkaisua. Kumminkaan ei voi olla ihan varman ennen kuin se vauva on putkahtanut ulos. Itselläni on ollut kova poikaolo, vaikka olenkin nähnyt unia tyttövauvasta. Ensimmäiseksi olin toivonut tyttöä ja nyt näemmä sellaisen olen saamassakin, vaikka kova poikafiilis koko ajan taustalla. Ehkä se tarkoittaa vain vilkasta tyttöä?:D
 
EliisaN/ tyttö/poika/ Tyttöä ite arvuuttelin mutta rakenneultrassa selvästi erottui pippeli. :) tästä sain ihan kuvanki kotiin vietäväksi :D
 
Jandel / tyttö /tyttö

Poikaa mä alussa veikkailin kovan liikkumisen perusteella, mut viikko ennen ultraa tuli vahva tunne että tyttö siellä olisi ja näin tyttöuntakin. Prinsessa siellä makoili:Heartred
 
Lillukka\-\tyttö

Ei minullakaan ollut aavistuksia, kumpi olis tulossa, toivoin tyttöä ja tyttöä ru:ssa lupailivat.
 
Ei meilläkään ennakkoaavistuksia, mutta laitoin pojan sulkuihin kun molemmat varauduttiin siihen mahdollisuuteen :)
 
Meillä oli niin, että mä epäilin poikaa (salaa ehkä toivoin toista tyttöä) ja isimies toivoi poikaa ja poika sieltä nyt olis RU mukaan sit tulossa :) eli

P_K/poika/poika
 
Takaisin
Top