Sukupuoli

Niin ja toivon kovasti että terve tulis ja jaksaisi pysyä masussa loppuun asti kun nuorimmainen tuli rv 34+5. Mitoin 2190g ja 45cm.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
En usko, että halutaan tietää sukupuolta tälläkään kertaa. Kumpi vaan on ihan yhtä tervetullut.

En tosin oo puhunut asiasta vielä miehen kanssa. Jos hän haluaa tietää, niin ehkä sitten myönnyn.
 
Mää kyllä niin luulin et asialla olis jotain suurtakin merkitystä... Mut nyt kun on totuttelemassa ajatukseen raskaudesta, yhtäkkiä tuntuu et ihan se ja sama kumpi siellä on :) kyllä silti sen haluaa tietää sit heti ku voi!
 
pakko olla ihan rehellinen, prioriteetti on toki se etta on terve, haluan tietaa ehdottomasti sukupuolen ja toivon tyttoa, miehen suhtautuminen tyttoihin on ihan eri kun poikiin (on ankarampi poikaansa kohtaan, okei on niissa luonne- eroakin) mutta toivon tyttoa :)

koska meidan temperamentit yhdistettyna tulee siita naperosta jokseenkin rajahdysaltis ja sen kanssa varmaan paiva 1 aloitetaan opettelemaan karsivallisyytta ja pettymysten kohtaamista :D

Mun henkilokohtainen toive olisi kasvattaa tahan maailmaan vahva nainen joka kunnioittaa muita ihmisia ja seisoo tukevasti jaloillaan antamatta kenenkaan jyrata ylitseen ja on tasapainoinen.
 
Mä haluan kyllä tietää sukupuolen, en oikein tiedä miksi. Aina kun ollaan miehen kanssa puhuttu lapsista, on mies toivonut poikaa ja minä ajatellut aina tyttöä. Tietenkään kumpikaan ei pettymystä tunne sukupuolesta lapsen synnyttyä. :D
 
Me halutaan myös tietää kumpi on tulossa, mies toivoo poikaa (oli ostamassa jo vähintään crossipyörän), itselle ei suurta merkitystä, terve lapsi on pääasia kuitenkin. Ehkä jo tyttölapsen äitinä voisin haluta myös sen toisen sukupuolen :wink Toisaalta taas pieni prinsessa olisi myös ihanaa, varsinkin kun edellinen on jo niin iso tyttö, lähes nuori neiti :p
 
Ennen esikkoa olin aina ajatellut että saan tytön, en niinkään haaveillut vaan pitänyt sitä vähän niinkuin itsestäänselvänä kun itsellänikin on vaan siskoja, sitten kun raskauduin olin ihan varma että se on poika. Rakenneultrassa kuitenkin selvis että tyttö hän on:Heartred Nyt on sellanen fiilis että ihan sama, poika olis kiva siks et olis kivaa kokee molemmat, tyttö taas siitä että on paljon tyttömäisiä vaatteita yms. Molemmat yhtä odotettuja ja rakastettuja♥ en vielä tiedä otetaanko selvää sukupuolesta, toisaalta olis kiva tehdä toisin kun esikon kohdalla eli olla ottamatta selvää mut toisaalta epäilen että pystyykö olemaan kysymättä jos sinne asti päästään... :)
 
Kyllä me ainaki kysytään :) Ajateltiin että ultraaja laittaa kuoreen ja sit yhessä katotaan jossain ihanassa paikassa :Heartred Mielikuvavauva on jo molemmista. Mies nauro et me varmaan revitään jo parkkipaikalla se kuori auki!! :,DD
..Joo en tiiä voisinko olla loppuun asti, jos kerran mahdollisuus tietää! x)
..Ite lottoaisin poikaa! B) ..mies tyttöä..
Vaan eipä kummallekkaan oo mitään väliä! ^_^
(Sillä mie vaan pojalle liputan, ku tuntuu että karvat kasvaa kohisten ja navan alle oli ilmestyny 3mm pitkä musta karva!! Varmaan jotku kivekset mun sisällä kasvaa. Testot paukkuu! -Muuten ku oon vaalee ja aika karvaton tapaus!) :DD
 
Ei haluta tietää eikä haluttu ensimmäistä odottaessakaan. Silloin mies oli varma, että poika tulee ja niin tuli. Nyt on tärkeintä että tulee vauva niin pitkään on yritetty :-)

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app
 
Tästä ei haluta tietää jos sinne asti päästään, mut itse epäilen et nyt ois poika tulossa, nii erilaiset himot on verrattuna esikoisen raskausaikaan. Esikoisesta oli tyttö aavistus alusta asti ja oikeessa olin :)
 
ite oon aina ajatellu, etten halua tietää sukupuolta etukäteen, että ois sitten "jotain kerrottavaa" synnytyksen jälkeenkin.=D Mutta saa nyt nähä, jaksaako sinne asti odottaa...Oon vielä jotenkin mielessä jostain syystä aatellu, että poika se varmaan on (oon lukenu, että oireeton raskaus viittais ennemmin poikaan, ja lapsentekohetkikin musta suosi poikatulosta=P), mutta niin tosin oletin siskonkin lapsista, mutta aina meijän sukuun vaan tyttöjä syntyy! Ihan sama tietenkin, kumpi tulee. :)
 
Takaisin
Top