Sukupuoli

MadR91

Sukkela juttelija
Helmikuunmammat 2015
Ootteko halukkaita selvittämään sukupuolta rakenneultrassa? :) onko toiveita siitä kumpi tulisi? :)

me halutaan tietää sukupuoli ja tyttöä toivotaan :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Oon vähän ajatellu etten halua tietää sukupuolta etukäteen mutta toisaalta on liian varhaista sanoa kun mieli voi muuttua moneen kertaan.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Miimii, onhan se vähän varhaista ehkä sanoa, meillä tosin on ollu seurustelun alusta asti selvää et seulonnat ja sukupuoli, piste… :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Me halutaan elää jännityksessä loppuun saakka :) aikaisemmissa raskauksissa halusin ehdottomasti selvittää sukupuolen. Nyt vaan se että tulokas on terve.

Ajattelin ostaa kaikki vauva kamat neutraaleina väreinä, kun kuitenkin kohta alan jo shoppailee! :)
 
Me halutaan miehen kanssa molemmat tietää lapsen sukupuoli :) Eikä myöskään nähdä tarvetta siihen, että sukupuoli pitäisi salata muilta. Kuitenkin toinen meistä lipsauttaisi sen jossakin vaiheessa jollekkin :D

Sukupuolella ei ole väliä. Kunhan vaan pienokainen olisi terve :Heartred
 
Uskoisin että halutaan myös tietää sukupuoli etukäteen. Tyttö tai poika, ei väliä kunhan olisi terve :)
 
Joo ei sillä itelle käytännössä oo väliä, kunhan terve on mut haaveiltu on tytöstä.. :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä uskoisin että halutaan tietää sukupuoli. Tavallaan ois jännä jättää salaisuudeksi mutta on sitten selkeämpi mielikuva tulevasta vauvasta. Esikoisesta ainakin eka kuva mikä ruutuun lävähti osui suoraan haaroihin eikä siinä ollut maallikon silmillekään epäilystäkään etteikö poika olisi :wink Tavallaan olisi kiva kun tulisi tyttö niin olisi molemmat mutta veljekset olisi myös ihana juttu. Yhdyn kuoroon että kunhan terve niin kumpi vaan käy :Heartred
 
Anna K, meillä koulussa varhaisen vuorovaikutuksen luennoilla puhuttiin just "mielikuvavauva"sta, et mimmonen mielikuva (ei ulkonäkö tms) lapsesta on kun on raskaana, jonka pitäisi just aloittaa sitä varhaista vuorovaikutusta jo ennen ku lapsi on sylissä. Vanhemmuuteen kasvamista jne. Mun mielestä itselle siksikin on tärkeetä tietää etukäteen, ni kerkee mahdollisen poikalupauksen sulattelemaan ennen synnytystä :wink En tiedä vielä, miten siihen suhtautuisi... Vaikka ei sillä oikeastaan ole väliä, ja tiedän että poika on ihan yhtä tervetullut kuin tyttö, mut jotenkin se tyttö on vaan aina ollut haaveena :D
 
Meille ei väliä sukupuolella eikä ees terveydellä, kunhan saadaan se pieni syliin asti :Heartred Sukupuoli katsotaan jos näkee, esikoiselta ei nähty. Tyttä taasen mäytteli kyllä selvästi kumpi on :happy11
 
Meillä on ennestään 2 poikaa, joten tyttö ois tervetullut..Mies toivoo kuitenkin kolmatta poikaa.. Raskaus on ainakin tähän asti ollu ihan erilainen kuin edelliset :) Ja aijotaan siis selvittää sukupuoli:)
 
Nojoo, tulis syliin asti edes... :Heartred

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH91, mä toivoin ennen raskautta tyttöä mutta kun sitten olin raskaana oli ihan selvää että sittenkin poika ja olin varma että poika se on. Ja oli muuten ihan se mun mielikuvien poika joka tuli :) Varmasti sitten jos sieltä teille poika tuleekin niin se onkin sitten just niinku piti. :) Nyt ei vielä ole aavistusta kumpaakaan suuntaan.
 
Me halutaan tietää sukupuoli tälläkin kerralla jos rakenneultraan asti päästään. Meillä on esikoinen tyttö ja kaks seuraavaa poikia, joten olishan se aika ihanaa päästä taas mekkoja ostelemaan. Mulla on kyllä ihan poikaolo. Kyllä se varmaan poika sieltä taas tulloo. :) Mutta eipä sillä ole merkitystä. Rakenneultraan mennessä jännittää kyllä sukupuolta enemmän se että miten vauva siellä voi ja onko kaikki hyvin. Toivottavasti saadaan terve vauva syliin ensi vuonna. :Heartred
 
Haluaisin tietää, niin voi shoppailla etukäteen. Ei kuitenkaan väliä kumpi, toivois vain että olis terve niinku siskonsa! Tytön kanssa saan kuitenki prinsessaleikit leikkiä, niin ei väliä kumpi seuraava on. Pikkuisen voin näin jälkeenpäin myöntää, jos oon itselleni ihan rehellinen, että jos en koskaan olis saanu tyttöä, niin olis ehkä harmittanu ainaki kaikki ihanat mekot jättää kauppaan...
 
Aiotaan selvittää se kuten aiemminkin :) Meidän esikosta tosin jäi vähän traumoja :wink 99% varmuudella erikoistuva lääkäri sanoi vielä 2viikkoa ennen kuin syntyi et tyttö tulee :D kaikkihan oli sitte pinkkiä ja valkosta mut kuinkas kävikään poika tuli :) kuopuksesta näkyi selkeesti et poika tulee :)

Tyttö olis nyt toiveissa mut toki se kolmas poikakin on tervetullut, ei siis varsinaisesti väliä kunhan ois terve :Heartred
 
Babyblues, kyllä mua ehkä himpan tullee harmittamaan se jos ei koskaan ainoatakaan tyttöä saisi. Ehkä. En tiedä vielä :) nyt se siltä tuntuu. :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo jollekinhan se prinsessageeni täytyy siirtää:wink mut todellisuudessa stressasin niin paljon siitä et kaikki olis vaan hyvin, etten tosiaan alkanut toivomaan sukupuolta! Tosin jännästi työnimeksi valikoitui vahingossa tytön nimi...ennen sukupuolen selvittänyttä ultraa panikoin tietty että miten epäreilua on että työnimi on tytön nimi!
 
Babyblues, en mä nyt enää mietikään sitä et kumpi, mietin lähinnä et tulis vaan syliin asti :D ennen raskautta oli ihan sitä mieltä et pakko saada tyttö!

ps. Tosin mulla on vähän semmonen "tyttö-olo" :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mie en tän neljännen kohalla haluu tietää kumpi tulee ku koton on jo tyttöi ja poikii ni on valmiina vähä tyttöjen ja poikien tavaroita ja vaatteita ni ei tarvetta tietää.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top