Sukupuoli

Mullaki muute karkki ällöttää ja ranskikset maistuu. Viine raskaudessa ei karkki ällöttäny mut pizza ja ranskikset oli hyvää.. Et ei näistä oireista voi väittää kumpaakaan. Jospa se meille tammi-helmikuussa selviäis :)

Meillä esikoinen on poika ja silloin oli todella vahva poikaolo, vaikken siihen ite oikein luottanutkaan. Nyt ei oo oloja kumpaankaan suuntaan, mut en enää muista et missä vaiheessa esikoisesta toi olo tuli.. Tuskin ehkä ihan näin alussa.. Ei ollut väliä silloin kumpi tulee eikä oo väliä nytkään. Siis toki ite toivon tyttöä, koska haluisin kokea molemmat sukupuolet mut toisaalta esikoisen puolesta toivoisin, et saa veljen.. Mutta eipä tässä hävitä voi! Mies on ihan varma, et on tyttö tulossa kun meillä ois tytölle jo nimikin :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ennen raskautta tiesin aina varmaksi että haluam pojan. Nyt en oikein osaa haluta eritysesti kumpaakaan :) mies taitaa toivoa. Tyttöä :) rakenne ultrassa aijotaa kyl selvittää jos mahdollista et kumpi tuleee, mut muutsaa tietää vast kun on syntyny :)

Aiotteko muuten ylipäänsä selvittää kumpi sieltä olisi tulossa??? Meillä on tilanne vähän auki kun minä haluaisin tietää ja mies ei. Jos ei silloin rakenneultraan mennessä ole sopua ni ei selvitetä koska mä olen enemmän kahden vaiheilla entä mies.

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Mä ajattelin kysyy jos näkyy.Vois sit joko tytön taikka pojan vaatteet laittaa kokonaan pois kun kummankin pientäkin vaatetta on

Aiotaan kysyä mutta muut saa tietää vasta sitteku syntyy.. Tai itseasiassa en oo mieheltä kysyny mut esikoisestaki kysyttii nii varmaan se on samaa mieltä. :happy090

Kyllä me aiotaan kysyä samoin kun esikoisestakin. Silloin tieto pojasta oli julkinen ja niin tulee oleen tieto nytkin jos vaan tämä suostuu salaisuutensa paljastaan. Meille ei oo väliä, vaikka muut tietäis :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meillä minä toivon enemmän pikku prinsessaa ja mies toivoo poikaa. :D tottakai kumpikin käy, mutta vähän jännittää jos pikkunen ei meinaa rakenneultrassa sitten paljastaa salaisuuttaan koska en kyllä osaa yhtään ostaa sukupuolineutraaleja vaatteita vaan nään kaikki vaatteet joko tytön tai pojan vaatteina. Vaikeaa on. :D

tänään tuntuu vahvasti tytöltä - ystäväkin oli nähnyt unta meidän tytöstä, jolle oli jo nimikin unessa..ja vielä erittäin sopiva!
Mutta toisaalta alan toivoa poikaa, tuo esikoinen kun on niin innoissaan mahdollisesta veljestä.. no, eipä liene hänenkään maata kaatavan uusi ihana pieni sisko..
Meilä ei juuri pikkuvauvan vaatteita ole säästössä - niitä tuntuu tulvivan kaappeihin joka tapauksessa vaikka ei itse mitään ostaisikaan (tutuilta, sukulaisilta). ja kerkeehän sitä ostaa vaatetta syntymän jälkeenkin, kun tietää minkäkokoinen tulokas on! aika suuri kokoero on es alle kolmekiloisella ja yli nelokiloisella..(ettei ole vaatteet valmiiksi pieniä..). mutta se on yksinkertaista kun on "värisokea" eli kaikki käy sukupuolesta riippumatta.

Esikoisesta oli vahvasti poikaolo. Toisesta ei ollut oikein kumpikaan ja poika tuli. Molemmista haluttiin tietää etukäteen tosin kakkosesta oli hankalampaa katsoa, kun mielummin nukkui kippurassa kuin kääntyili. Saapa nähdä kumpi kolmas sitten on.

Me ei kysytä ja aiotaan kieltää kertomasta heti tutkimuksen alussa :)

Kuopuksesta oli ultrassa vielä rv 37 ja sillon lääkäri kysyi että haluatteko tietää sukupuolen, näkyy tosi selvästi eikä voi erehtyä! Ei haluttu, mutta jotenkin siitä vaan arvas jo että poika tulee :D

3v esikoinen on poika ja häneltä kun asiaa kysyttiin,niin velihän siellä kuulemma on,ei hirrveenä suostunu tytöstä edes keskustelemaan ;) Minä toivoisin tyttöä,mutta ei se poikakaan huono juttu ole. kunhan vain olisi terve pienokainen <3 Meinasin kyllä että rakenneultrassa voitaisiin asiaa kysäistä.

Meillä on rakenneultra 14.1. ja siellä toivottavasti selviää, kumpaa merkkiä on odotettavissa. Viimeksi poika kyllä esitteli itseään siellä niin selkeästi, että ei ollut epäilystäkään ensisekunttien jälkeen. Nimi keksittiin silti vasta paria päivää ennen ristiäisiä...

En tiedä mistä johtuu, mutta me toivotaan molemmat poikaa :) Toki tärkeintä on terveys, mutta jotenkin kai se poika ois "kiva" saada, kun meidän molempien sisarukset on saaneet pelkkiä tyttöjä.. Tosin sisko taitaa saada (la meni jo yli viikko sitten ;) ) pojan, vaikka ei mitään myönnäkkään. Ihan pokkana vain pesee poikien vaatteita :D

Mulla on ihan sellainen olo, et meille tulee poika ja mies on lähtenyt vähän samoille linjoille. Toki molemmille on nimiä mietittynä :) Pääasia, että olis terve ja saatais kasvatettua täyspäinen kansalainen tähän maailmaan. Mies toivoo saavansa lapsesta tulevaisuudessa urheiluseuraa. Lajilla ei ole niinkään väliä :) Niin ja rakenneultrassa toivottavasti paljastuu. Salaisuudeksi jää kyllä miehen ja mun välille, kunnes lapsi syntyy.

Oli miehen mielestä ultrassa ihan pojan oloinen ja sama fiilis myös mulla ollut nyt jo pidempään, joten eiköhän se poika ole. :) Selviää toivottavasti parin kuukauden päästä.

Me keksittiin tytölle niin ihanat toinen ja kolmas nimi suvusta että pitäisi melkein vain sen takia saada tyttö :wink mutta kylläpä pojallekin olisi jo valmiina idea. Etunimiä päätetään vasta kun syntyy ja ne ei tuu suvusta mut nää kaks muuta ja häppy... mä olen alkanut kallistumaan siihen etten halua tietää kumpi tulee.. katotaan nyt miltä tuntuu helmikuussa :)

Mekin miehen kanssa kuvitellaan että tuo vatsassa oleva junior on poika. En oikein osaa selittää mistä se tunne tulee. Edellisen kohdalla mies oli koko ajan ihan varma että se on tyttö ja tyttö tuli. Tosin tällä toisella vauvalla on ollut aika samat sykkeet kun edelliselläkin, ehkä jopa hieman korkeammat. Eihän siitä tietenkään mitään johtopäätöksiä pitäisi vetää mutta herää kuitenkin epäilys...

Takaisin