Sukupuolen näkyminen ultrassa. Varma tieto?

marsupilami

Päivystävä dosentti
Toukomammat 2017
Paljon tulee luettua juttuja että ultrassa luvattu poikaa tai tyttöä, mutta onkin ollut toista. Kuinka yleistä tämä on o_O Uskallanko nyt luottaa siihen että poika tulee, kun ultraaja otti oikein kuvan meille pippelistä? :think005 :grin
 
Varmaa on sitten ku syntyy tietenkin. Harvoin se pippeli kai mihkään matkan varrella häviää? :)
 
Kyllä poikalupaus taitaa yleensä olla aika varma,mutta tiedän ainakin yhden tapauksen,missä turvonneet häpyhuulet oli tulkittu pippeliksi.Mutta varmasti melko harvinaista!100% varmuus tulee kuitenkin vasta syntyessä...
 
Tiedän useamman tyttölupauksen, joka on muuttunut pojaksi :) Mutta toisinpäin en oo koskaan kuullu tapahtuneen! Kokenut ultraaja kyllä yleensä näkee, jos näkyvyys hyvä :)
 
Minulle kerto viimeks lääkäri kun tuli asiasta puhetta, että hänen ystävälleen oli luvattu moneen kertaan noin kolme ja puol kilosta poikaa, ja synnytyssalissa sitten todettiin että tämähän on kiloa painavampi tyttö :) yleisempiä virheet kuitenki toisin päin ilmeisesti
 
Mekin saatiin kuva :grin minä luotan ultraajan ammattitaitoon. Kovin varmoin sanoin osoitteli ruudulta että nuo tuossa ovat pallit ja tuossa noin on pippeli. Jos sieltä jotain muuta kuitenkin syntyy, niin sitten se on niin. Mutta tämä on nyt uusin tieto ja sen mukaan mennään.

Joten sanon että luota vain siihen saamaasi poikalupaukseen. Itsekin olen kuullut enemmän sen menevän niin päin että tyttölupaus onkin synnyttyään paljastunut pojaksi.
 
ainahan voi käydä virheitä.. mut enemmå kyl tyttö muuttuu pojaks ku poika tytöks.. mää kans luotan että näki pojan vehkeet.. vaikutti kokeneelta ultraajalta
 
Jep, harvemmin se pippeli tippuu kesken pois :) Meillä kolmosen kohdalla lääkäri veikkasi ultrassa poikaa ja kätilö tyttöä. Tyttö syntyi. Etenkin jos vauva on peppu slaspäin, niin ilmeisesti häppärit on usein enemmän turvoksissa ja ne tulkitaan kasseiksi. Pojista meillä on ultrassa näkynyt selkeästi koko hoito eikä epäilyksen sijaa ole jäänyt :)
 
Eli ei varmaan kummiskaa kannata sitä päähän pinttää että poika tulee :grin on sitte helpompi sopeutua jos tuleekin yllätys tyttö :wink mutta kyllä tos kuvas on niin selvä pippeli että tuskin se mikään muu voi olla :)
 
Mulle luvattiin esikoisesta poikaa...Huuli pyöreenä synnytyssalissa oltii ku kätilö onnitteli pikku PRINSESSASTA :D ...4 kohalla sitte luvattii tyttöä...sitten eivät uskaltaneet sannoo ennää mittää ja lopuksi sitte syntyi poika...Eli kokemusta kummastaki veikkauksesta löytyy :)
 
Meillä on rv22 ru:ssa Suomessa veikattu tyttöä ja nyt kun kävimme Tallinnassa ylimääräisessä 4d ultrassa rv25, veikattiin poikaa... :O Tästä voikin varmaan päätellä jo, etten usko yhtään noihin ultrassa tehtyihin veikkauksiin. Ilmeisesti vieläkään vuonna 2015 tekniikka tai ultraajien taidot eivät ole sillä tasolla, että veikkausta kannattaisi ottaa kovin vakavasti. Tai onhan siinä aina 50% chanssi olla oikeassa.... x)
 
Oho, oliko Siflu epävarma veikkaus vai semivarma lupaus?

Mihin mä tunnen kaikki vaaleenpunaset kamat, jos tuleekin poika :D?
 
Mä tiedän niin monta, joille on luvattu tyttöä ja onkin syntynyt poika, että koen oikeasti aivan turhaks sen sukupuolen kysymisen ultrassa. Mä en haluis ottaa sitä riskiä, että ostelisin kaikkee ihanaa pinkkiä ja sitten en kehtais käyttää niitä pojalla. :grin Meille tulee joko tyttö tai poika, ei sen väliä. :)
 
Mullaki jättepaljon vaaleanpunasia vaatteita vauval, jos onki poika ni saa luvan pitää kans! Sinine yläosa ja punainen alaosa, tittidii ^^ mekkoja en sille kyl sit kuitenkaa pue...
 
Meille ultrassa hoitaja esitteli jalkovälissä sen verran selvästi näkyvää uloketta, että aika turvallisin mielin tässä poikaa odotellaan. Vaatteet yms on neutraaleja, joten ihan katastrofi ei olisi vaikka väärässä olisikin. Omassa tuttavapiirissä ei ole yhtään "väärää ennustusta" joten senkin puolesta olen suht luottavainen.
 
Me saatiin kromosomitestin yhteydessä jo tietää sukupuoli. Ru:ssa halusi sitten myös kertoa ja sanoin, että tiedän jo, mutta voi kertoa oman mielipiteensä. Samana pysyi :)
 
En mäkään ole ennen kuullu näin paljon vääriä ennusustarinoita, luulin aina sen olevan aika pieni sen virhemarginaalin jos niinkun varmana tietoa esittelevät. Turha sitä kai jännittää, tulee mikä tulee kohan tulee :p
Miehelle mainitsin, että oon alkanu miettii ni se heti oli että selvitäppäs nyt sen yksityisen 4dn hintoja :D No 4dllä ne viimekski katteli, enkä mä nyt ala maksaa tollasen asian takia :D
 
Hei :)

Miten teillä sukupuoli on tullut selville? Täytyykö asia ottaa itse esille ultrassa vai ottaako lääkäri/ultraaja? Itse viime ultrassa olisi jo kuulemma saanu tietää mutta en ottanut asiaa puheekai kun en oikein ole ollut perillä miten asian kanssa toimitaan kun jotkut sanovat että ei saisi kysyä? Parin viikon päästä uus ultra rv 30, joko mä voisin kysyä että näkyykö? :D kiitos etukäteen vastauksista.
 
Takaisin
Top