Miittajuliana
Oman äänensä löytänyt
Mua kiinnostaisi kuulla miten ootte kertoneet sukulaisille ja ystäville? Miten ovat reagoineet uutisiin? Miten te olette käsitellyt asiaa, jos vastaanotto on ollut negatiivinen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me ollaan kerrottu jo tuleville kummeille, mun perheelle ja parille ystävälle. Ongelmaksi meille on muodostunut miten kerrotaan miehen perheelle. Heillä on vähän ennakkoluuloja edellen minua kohtaan. Sanon miehelle, ettei heillä ole enää oikeutta puuttua elämäämme, koska olemmehan jo naimisissa, mutta en myöskään itse haluaisi kuulla sitä "onko mahdollista tehdä abortti" jonka miehen veli sanoi ensimmäisestä raskaudesta, joka meni kesken. Miehen isän sanoja "ette ole vielä valmiita" ja miehen siskon myötäilyjä näihin. Ollaankin mietitty, että miten me tästä kerrottaisiin mahdollisimman hienovaraisesti. Olisiko vinkkejä?
Kauheeta, millasi kommentteja oot joutunu kestämään Mä en tossa tilanteessa varmaan kertois ollenkaan. En kokis, että he ansaitsis tietää.. Tai sit laittasin vaa tekstiviestiä :D