streptokokki

Mutta toivottavasti ei joudu käynnistykseen jos niitä kerta vielä lykätään!
 
Se on sit jo toka tollanen rypeemä Taysissa tänä vuonna! Täyttä siellä oli silloinki ku mä siellä olin 12.-14.1. mutta se ei kyllä välittyny huoneeseen asti, kätilöt oli ihania! Ja siis alkuvuodestahan synnyttäjiä käännytettiin ovelta ja laitettiin Hämeenlinnaan synnyttään kun oli niin täyttä..! Huhhuh! Tässä itekin pitäis lähtee svo:lle tän mun kohtutulehduksen kans mut en tiä viittiikö sinne lähtee jos tollanen tilanne on... :/ En ainakaan haluais keneltäkään synnyttäjältä osastopaikkaa viedä!!

Vitun päättäjät! Tän siitä saa kun pieniä synnäreitä suljetaan, meilläki oli vielä vuosi sitten 15km päässä Vammalassa yks Suomen parhaista synnäreistä nii ei muuta ku luukut kiinni ja Taysiin jonottaan! :/
 
Mulla oli positiivinen myös.. kun vedet menivät ja omat supistukset loppuivat eikä pitkästä käynnistyksestä huolimatta lähtenyt synnytys ajoissa käyntiin niin vauva sai infektion ja 7 vrk:n antibiootin..
 
Tosi harmi Mariel :/
Mulle sanoivat tayssissa, että se näyte on voimassa sellaiset 5-7 viikkoa! Tosi erilaiset käytännöt! :)
 
Takaisin
Top