"Sitten, kun en enää ole raskaana, minä.. "

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mymme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jeee olo mitä mainioin :happy093 2 kertaa olen käynyt nyt salilla ja kyllä on mukava kyyyykätä niin maan perkeleesti perse ja jalat kuntoon,vkonloppuna sen teen ja tark. Olisi mennä spinniin n.vuoden tauon jälkeen,help. Odotan niin pääseväni takas vähintään samaan kuntoon tai entisiin farkkuihin.
mitenhän tuo salillakäynti ja lenkit koirankanssa päälle vaikuttaa maidon tuloon, niinkun imetysosiossa mainitsin rinnat on tyhjäntuntuiset.

Lupu: Ei maidontulo lopu jos syöt ja juot terveellisesti. ;) Kitudieetti + hullu treeni on vähän huono yhdistelmä
Imettäessä siis.. En kyllä usko, että lupu sulla oli sellainen edes mielessä. ;) Varmaankin treenipäivinä täytyy syödä pari real-leipää kasviksineen, juustoineen ja kalkkunaleikkeleineen enempi kuin treenittöminä päivinä.

Muutoinkaan ei se maito vain yhtäkkiä lopu jos sitä on tullut. Itse ainakin sain vielä pari kuukautta imettämisen lopetuksen jälkeen puristettua rinnasta maitotipan. ;) Vaikka näin kirjoitan ja tiedän sen olevan totta, niin pystyn silti samaistumaan tuohon lupun kirjoittamaan, että miettii onko maitoa tarpeeksi..

Takaisin