"Sitten, kun en enää ole raskaana, minä.. "

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mymme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Varmaan se viinin alkoholi huurustuukin pois mutta ei kannata aukaista pulloa kun poikaystävä ei sitä joisi kuitenkaan. Joten ei risoton takia kannata avata valkkaria. Tietty voisi harkita käyttää sellaisia miniviinipulloja niin se voisi ratkaista tämän asian ja itse asiassa toimia myös lapsen tultua kun ei silloinkaan saisi paljon juoda mitään imetyksen takia. Olen vain suosiolla jättänyt kaiken alkoholin pois tämän raskauden aikana.

Sama homma Mmmustikka ☺ tosin mies siirtyy talvisin juomaan viinejä oluen sijaan, joten nyt voisi pullon avatakin!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

-nautin taas aamukahvista

-kävelen pitkiä lenkkejä vauvan kanssa ja aloitan jumppailun kotona

-vietän taas pitkiä aikoja vauvelin ja kissani kanssa, siemailen lämmintä kaakaota ja katson hyviä elokuvia kun ulkona on lunta ja vauva nukkuu

-teen paljon kotiruokaa

-otan saunakaljan

-käytän taas ihania vanhoja vaatteitani joita on niiiiiin paljon varastossa odottamassa!

-nukun ensimmäisen kuukauden pelkästään selälläni miehen kanssa sängyssä, en enää sohvalla heräillen pitkin yötä ja kipuja ruikuttaen

-syön ihan mitä tekee mieli ilman että tarvitsee miettiä mikä sopii vauvalle (paitsi imetys)

-menen 2-3 viikon lomalle vauvan kanssa tapaamaan ihanaa mummoani ja nauttimaan elämästäni

Ihan ekaksi maksalaatikkoa! Nam. Omat vaatteet ilman tätä pallomasua.. Kuntoileminen, parempaan kuntoon pääsy kuin ennen raskautta. :) Kunnon sheivaukset ja korkokenkien käyttöön otto. Pitkät kävelylenkit. Siideri tai lasi punaviiniä. Tyttöjen ilta parhaan ystävän kanssa, kunhan synttärit koittaa tammikuussa, jee. Vauvan nuuskuttelu<3 itsensä tunteminen naiseksi ja äidiksi, ei raskaana olevaksi pulleroksi. Uusia vaatteita normaalille vartalolle :D

kun en enää ole raskaana lähden juoksulenkille, käyn taas jumpassa, sählyssä. Syön kraavia kalaa ja salmiakkia paljon. Laihdutan takaisin omiin mittoihini. Ostan taas muotivaatteita. Aloitan ehkä ratsastuksen. Juon kuivan omena sidukan. Sidon kengännauhat, pystyn siivoamaan taas kunnolla. Tyttöjen iltoja ja sheivausta unohtamatta :-).

1. Harrastan tajunnanräjäyttävää seksiä mieheni kanssa ja ängen joka käänteessä syliin pusuttelemaan, ihan vaan siksi että maha ei ole tiellä. 2. Juon vehnäolutta ja karpalolonkeroa (paitsi imetyksen ajan). 3. Liikun, liikun ja liikun. Kevyet -20kg tavoitteena ja omat vanhat vaatteet. 4. Ja tottakai se mahallaan Nukkuminen!

Paljon on samanlaisia ajatuksia monilla muillakin kuin vain itselläni! :)

Itselleni on kanssa tärkeetä / mukavaa odoteltavaa
- päästä nukkumaan mahallaan, ah!
- Maksalaatikkoo tekis miäli!
- Tavoitteena kilot pois ja ehkä vähän ekstrakilojaki pois ;)
- saunajuoma
- Seksi olis ihanaa, se ei oo oikee maistunut .. ööh.. ihan liian pitkään aiikaan! :/
- palkintoparturi (+sheivaus olis kova juttu kans! :D )
- ulkoilu vaunutellen ja justii vauvaa nuuskutella

Ja ihanaa kun saa sitten vaunutella miehen kanssa yhdessä meijän pieni perhe! <3 Hän pitää isyyslomaa sen 3vkoa tällä tietoo. Saadaan yhdessä opetella, tutustuu ja olla vauvan ensipäivät.

Mä niin odotan!

Laivallekin olis kiva lähtee kaveriporukalla mutta mielummin sitten kesämmällä ettei ihan täsä lähikuukausina. :)

Muokattu viimeksi:
Mul on nyt ihan ehdoton uus et saa nukuttua! Tokihan se vauva varmana valvottaa, mut syöttämisen jälkeen nukahtaa hyvin taas eikä tarvi pyöriä sängyssä, vaihdella asentoo ja ravata pissalla.

Juu tänään viimeksi taas olen harmitellut, kun tekisi mieli seksiä, mutta kun sitä ei voi harrastaa niin kuin mieli tekisi.. niin ei sitten oikein huvita yhtään :/ maha vaan yksinkertaisesti on tiellä. Niin odotan kunnon rakastelusessioita.. :D ja sekin vielä että kauan menee että on synnytyksestä kunnossa ja ehtiikö sitä sitten vauvan hoidolta.. voih. Kauanko joutuu odottaa sitäkin.

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Itseasiassa NYT kun en enää ole raskaana, haluan äitini sisäköksi. Vauvalla on mahavaivoja ja mitä tekee vuoden äiti? No, itkee kilpaa lapsensa kanssa. Onneksi äitini on täällä vielä auttamassa... Rauhoittamassa meitä molempia. :)

Voi Libra: Pukkaako babybluesia? Se kuuluu asiaan. Muistan, kun vollotin lääkärille jälkitarkastuksessa jostain pikkujutusta (nyt hävettää se jo). Silloin se tuntui maailman isoimmalta asialta. Vauvojen masuvaivat on niin tavallisia. Cuplatonia ja/tai Disflatylia kannattaa kokeilla mikäli ei meinaa helpottaa muutoin. Myös d-tipoista kannattaa valita sellainen missä on maitohappobakteerit mukana. Rela-tipat ainakin sellaiset. Tsemppiä Libralle!

Hiliputti: Ai että: Graavilohta - nousee ihan vesikielelle: naaaam! Voi että miten sinulla on ihana isä, kun toi sulle synnärille sitä. ♡

Haha! Ei sentään baby bluesia, mutta sydäntä raastaa pikkuisen itku enkä voi sitä korjata.:) Luulin, että univaje ja hormonit tekisivät minusta kiukkuhirviön, mutta minusta tulikin herkistelijä ja itkupilli kuten äidistäni, joka edelleen vetistelee kaikesta lapsiinsa liittyvästä - meidän nolostukseksemme. :) Apua! :)

Libra: Minun äidin luontainen vinkki pienen mahavaivoihin on, että pitää syödä silloin fenkolia tai juoda fenkoliteetä. Se kun auttaa omiinkin mahavaivoihin ja siirtyy äidinmaidon kautta myös vauvalle.

Mulla kans oli babybluesia, mutta eiköhän sitä nyt melkein kaikilla äideillä ainakin jossain määrin ole. Synnytyksen jälkeinen masennus on sitten asia erikseen. Sitä mulla ei ollut, mutta ei sitäkään kannata hävetä jos sellaista tulee, kun on se elämän muutos esikoisen syntyessä sen verta raju, etten itse ainakaan ihmettele sen vuoksi masennukseen sairastuvia.

Meillä on niin paljon apuja, että todellisuus ei ihan vielä ole saapunut - kyllä se baby blueskin sieltä saattaa tulla. Ollaan kuitenkin ihan kahdestaan ja sukulaiset asuvat eri maissa.

Takaisin