"Sitten, kun en enää ole raskaana, minä.. "

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mymme
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Syön juustoja, hikiliikun <3 vauvan ja koiran kanssa, kuntosalille paluu, lähden kunnon kauppakierroksille ILMAN KIPUJA, möllötän mieheni kainalossa kuin pikkukoala, koska mahdun siihen ja ei tarvi kokoajan vaihtaa asentoa!, nukun ehdottomasti mahallani JA kunnon pano- KIITOS!

Nukun vatsallani, syön herkkuja (radi), kävelen pidemmälle kuin postilaatikolle, käyn ostoksilla ja teen kirppiskierroksen, syön graavilohta ja sushia, mahdun miehen kainaloon nukkumaan ilman että maha häiritsee..

Halin ja pusun vauvaa ja nautin siitä että olen vihdoin äiti <3 Yritän pitää järjen päässä ja olla sekoamatta onnesta ;)

Öh, mitäköhän sitä sitten tekisi...
mun ruokavalio on about sama ku ennen raskautta, eli en himoitse mitään ruokaa. alkoholi...kai sitä yhden bissen vois juoda, ei kyllä hirveesti houkuta :P
kammarissa on toistaseksi vielä elämää, eli sitä en osaa kaivata.

kai mä vaan sit totuttelen perhe-elämään ja luulen, että vaikka välillä inhoan tätä tilaa, jossa nyt olen - tulen kaipaamaan maha-asukkaan möyrimisiä.

ai niin, sitten kun en ole enää raskaana, voin liikkua vapaammin ilman yllättäen iskeviä vessahätiä!! ei enää haisevia julkisia vessoja!

Kaveri lahetti Portugalista Beirao-likooria, mukana olivat kaksi likoorilasia ja viesti: "Something to look forward to...;)" Lempilikoorini! Eli joo, heti korkataan, kun pystyn!!!

Nytkin flunssaan se olisi loistava laake...

Täyteläistä punaviiniä, naudan sisäfileepihvi mediumina, valkosipuliperunoita ja konjakkikastiketta. Vähän homejuustoa kans sivuun! Ai että - en malta odottaa! ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

- Syön sinisimpukoita ja graavilohta.
- Juon pommakkia ja pääsen karkkivarastoihin käsiksi jotka nyt ovat pannassa raskausdiabeteksen takia. En edes tiedä minne pommakit on talossa piilotettu tällä hetkellä!

- Syön erikoisjuustoja hunajan kera ja teen itselleni ihanan mausteista Chai-teetä, johon laitan paljon inkivääriä.
Syön myös Procuttoa ja maistan vihdoin Chevicheä ja sen tiikerimaitoa jota poikaystäväni oppi tekemään Etelä-Amerikassa.

- Skumppapullo on avattava jossain vaiheessa syntymän jälkeen tämän elämänmuutoksen kunniaksi. Niin ja haluan syödä kakkuja. Etenkin kahden ystäväni tekemiä kakkuja. He tekevät upeita kakkuja ja kuinka kärsinkään viikko sitten viimeksi kun en saanut kuin pari teelusikallista ihanaa kakkua maistaa.
- Laitan sokeria kahviini ja otan espresson vaikka iltaruuankin jälkeen jos niin haluan.

- Menen TRX treeniin, käyn juoksemassa ja saan taas pyöräillä.

- Nukun mahallani, selälläni ja missä vain asennossa haluan.

Komppaan muita :)
Mahalla nukkuminen on ihan ykkös juttu minkä teen kunhan tissit antaa myöden maidon nousun takia :D
Ja alan lenkkeillä ja tiputan Tään painoni taas normi lukemiin

Jääköhän tämä passuuttaminen muuten päälle sitten synnytyksen jälkeen? "Viitsitkö ojentaa ton kaukosäätimen, et viitsis pissattaa koiria, annatko sitä tätä tuota..." :eek: (No onhan se nyt jo vähän vaivalloista könytä ylös sohvalta ja kumarrella ja nostella tavaroita jne... :oops:)

Omena, omasta puolestani pystyn lupaamaan; Ei jää!! Mulle iskee MINÄ ITE- angsti varmaan jo synnärillä! :D
Rakas kotiorjani mun on ollut ihanan kiltti<3

Muokattu viimeksi:
Heh, juu onneksi on täälläkin ollut ymmärtäväinen palvelija. :) On kyllä varmaan todennäköisempää, että mahasta vapauduttuani teen asioita vaan siitä ilosta että taas pystyn!

Mä mietin samaa! :D Koiran iltalenkit on nykyään miehen homma (poikki/rikki iltasin... viimeistään..), aikalailla imurointiakaan en harrasta enään... selkä rasittuu liikaa, "helpompi" sit vaan suosiolla jättää miehelle, MUTTA, täällä imuroidaan max. kerran viikossa (jopavaan 1,5vk! välein) ja kun minä yleensä siitä sitten sanon.Joten enpä tiedä onko paljon vaadittu :D Ja eihän toi nostelu kovin ketterää ole.
Ehkä molemmat odotetaan eniten sitä, et hormoonit hellittää ja tää ikuinen valitus loppuu näistä selkäkivuista :)

Mullakin menee selkä ihan jumiin imuroidessa, vaikka muuten ei oo ollut mitään ihmeellistä ongelmaa.

Ja olen kyllä myös syyllistynyt tuohon passuuttamiseen, kun sohvalta nousu on nykyään prosessi.. :D Veikkaan, että saattaa jäädä vielä siksi aikaa, jos on kovin kipeä synnytyksen jälkeen. Mutta sitten kyllä tekee asioita tekemisen ilosta sen jälkeen! :)

Kyllä mie ainakin passuutan miestä vielä synnytyksen jälkeenkin, mutta siis vain tarpeessa:
Esim. Jos imetysmaratonin alussa unohdan jonkun tärkeän asian käsien ulottumattomiin (esim. Vesilasi, kaukosäädin, voileipä, puhelin, tmv.) ;) Niin ja siis nämä imetysmaratonit olivat parhaimmillaan useamman tunnin mittaisia..

Mä kuulemma myös siivoan kissanhiekkalaatikon seuraavat puoli vuotta... :D

Miksi risottoon tms. ei voisi laittaa valkkaria raskausaikana? Eihän se alkoholi siihen jää? :O

Totta, ei jääkään, se haihtuu pois. Ja eikös määräkin oo aika vähäinen.. Oon kuullut, että Italiassa(?) naiset juo iltaisin lasin punaviiniä ihan viimesillä viikoilla, saattaa vauhdittaa synnytystä tms..?

Ranskassa ja Italiassa on varmaan muutenkin harvassa ne raskaana olevat, jotka ei ollenkaan maistele viiniä raskauden aikana. Siellä on niin erilainen kulttuuri viinin kanssa, ja suosituksetkin taitaa olla erilaiset... Mutta on sitä Suomessakin ollut joskus erilaiset suositukset, muutama vuosikymmen taaksepäin lääkäri on saattanut "määrätä" loppuraskaudessa konjakkihömpsyjä, että vauva olisi rauhallisempi eikä tulisi ennen aikojaan...

Takaisin