Sitä sun tätä..

mun kaverille tuli raskausaikana jonki sortin lievä halvaus naamasta toinen puoli kokonaan tunnoton mutta onneksi ei kuitenkaan ollut pysyvä. Mutta lääkärit eivät enää suosittele uutta raskautta kun olisi hyvin paljon todennäköstä että toinen puoli ruumiista halvautuis kokonaan. :sad001 voi että ku pääsiski taas vaihteeksi hevosten kans touhuamaan mutta kun ei ole sitä mahdollisuutta.
 
jipii nyt on yksi miettimisen aihe vähemmän taas. mä sain puhuttua ja hyväksynnän mun suunnitelmalle jos joulukuulle asti päästään turvallisesti. ehdotin et mennää pääkaupunkii sen tädille kylään LA:n aikoihi jos vaik muksu päättäs tulla ni sais synnyttää pääkaupungis sairaalas ku siellä on parempi ammattitaito ja hygienia inshaAllah.
 
Meillä on kyllä juonittu että oltaisiin joulukuussa mahdollisuuksien mukaan asuin- ja opiskelupaikkakunnan sijaan "kotipaikkakunnalla", jos vaikka sattuisi syntymään täällä :) Opiskelupaikkakunnalla kun on niin homeinen sairaala, että homeallergisena en usko jaksavani synnyttää siellä, saati sitten toipua mahdollisesta sektiosta. Ja olisihan se kiva, kun olisi isovanhemmat, muu perhe ja ystävät lähellä kun hetki koittaa. Yliopistolla on sen verran hyvät joululomamahdollisuudet ja itse olen toivottavasti siihen mennessä jo valmistunut, että voisi ihan hyvin pallerona viettää aikaa äidin tai anopin lihapadoilla joulukuussa :wink
 
Oisi kyllä ihana olla joulu vanhempien ja sisarusten kanssa, mutta jos en siihen mennessä ois poksahtanu niin en varmana lähtis minnekkään. Mun ja miehen perheet asuu aika kaukana täältä, ja miehen kotoa joutuisi jokatapauksessa ajamaan tänne synnyttämään. Minun vanhemmiltani on n puolen tunnin matka lähimpään sairaalaan, mutta en kyllä missään nimessä haluisi siellä synnyttää.
 
Takaisin
Top