Onnea kaikille odottaville! :-) Meidän marraskuisen pikkusisko täyttää joulukuussa vuoden. Hyvässä sumussa menty pian vuosi...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä tulossa helmikuinen
Mites muut odottajat, mitä olette ajatelleet subjektiivisesta päivähoito-oikeudesta? Tai onko teillä se edes kotikaupungissa mahdollisuutena? Meillä on ja näillä näkymin ei oteta marraskuista pois päivähoidosta, vaan katsotaan tilannetta sitten kun helmikuinen syntyy. Marraskuinen viihtyy hyvin päiväkodissa ja oppii siellä paljon. Mutta kamalalta toisaalta tuntuu viedä hänet hoitoon, jos jää itse vauvan kanssa kotiin.
Meillä tulossa helmikuinen
Mites muut odottajat, mitä olette ajatelleet subjektiivisesta päivähoito-oikeudesta? Tai onko teillä se edes kotikaupungissa mahdollisuutena? Meillä on ja näillä näkymin ei oteta marraskuista pois päivähoidosta, vaan katsotaan tilannetta sitten kun helmikuinen syntyy. Marraskuinen viihtyy hyvin päiväkodissa ja oppii siellä paljon. Mutta kamalalta toisaalta tuntuu viedä hänet hoitoon, jos jää itse vauvan kanssa kotiin.
Meillä tyttö oli kolme viikkoa subjektiivisellä hoito-oikeudella hoidossa ja nyt jäätiin marraskuun eka päivä kotiin mammalomailee. Kerhopaikkaa (kahtena päivänä viikossa 3 tuntia kerralla) ollaan haettu, saa nähdä saadaanko. Sinne menee, jos paikka saadaan, muuten on kotona minun ja vauvan kanssa ja sit käydään jossain perhekahviloissa jne jatkamassa sosiaalistumista! :) Jotenkin en halua tyttöä hoitoon viedä, kun itse sitten olen vauvan kanssa kotona.
Meilläkin vasta tekovaiheessa sisarus. Tai siis yritetty jo suht kauan, mutta ei näytä nappaavan. Vaikka sitä ajattelee, että tulee jos tulee, niin on se silti aina surullista kun menkat alkavat. Mutta sellaista se on.
Minullahan kävi niin että kierto ei ollut alkanut (ja imetin vielä) kun toista alettiin yrittämään. Yhtäkkiä vuodin varmaan kuukauden verran. Tästä parin viikon päästä taas viikon. Minulle jo kirjoitettiin keltarauhashormoni resepti, mutta ennenkuin kerkesin sen hakea niin plussasinkin. Onko sinulla kierto ollut normaali? Minä otin lapsihaaveen neuvolassa puheeksi kun tuntui niin turhauttavalta miksi lasta ei kuulunut pitkän yrittämisen jälkeen, kun ensimmäinen napsahti ensiyrittämällä. Tästä syystä terolut kuuri olisi aloitettukin jo niin aikaisin, vaikka kierron sekavuutta pidettiinkin imetyksestä johtuvana (mitä varmasti olikin).