Sisarrusrattaat?

Me ostettiin löytämäni halvin (uutena) vierekkäin istuttava malli...Emman matkarattaat 249e. Pyörät on pienet, mutta on sentäs erilliset kuomut ja uskoisin meidän tarttevan matkarattaita tulevaisuudessa pitkälle silloinkin, kun kotikäytössä tuplille ei enää ole käyttöä. Seisomalaudan ajattelin myös ostaa tänhetkisiin rattaisiin, jos tuon 1v8kk jossain vaiheessa uskaltaa ottaa sillä mukaan. Tällä hetkellä voi tulla itkupotkuraivarit ties mistä, jolloin pitäis seisomalautailija kantaa..
 
Meillä ollut kahdesti Emmaljungan tuplat kun lapsilla nr 1 ja 2 ikäeroa 1v6kk ja lapsilla 3 ja 4 1v7kk. Olivat vähän isommat rattaat kuin mistä olette täällä puhuneet, mutta olin hurjan tyytyväinen molemmilla kerroilla. Vahvat kuin armeijan hyökkäysvaunut, molemmalle lapselle hyvin tilaa sekä istua ja nukkua, niihin mahtui ruokaostokset (ei ollu autoa ekojen lasten aikana), niillä oli tukeva lenkkeillä ja koskaan ei silti ollu vaikeuksia mahtua mistään. Aina meillä ollut myös yhden lapsen vaunut/rattaat myös. Seisomalaudasta mä en ole koskaan ollu kiinnostunut. Joko muksut ovat kävelleet itse tai istuneet kyydissä. Ostin molemmat tuplavaunur uutena, käytin muutamia vuosia ja möin hyvällä hinnalla pois.
 
Mulla ei vieläkään oo hankittuna rattaita. Varmaan käy niin, että kiireessä sitten hommataan kun vauva on jo syntynyt.

Haluan noi MountainBuggy Duot tai Duetit. Mutta ärsyttää että usean vuoden käytössä olleistakin pyydetään 500-700 euroa. Uutena rattaat ilman koppaa maksavat 749. Tietty tulee lisävarusteistakin hintaa, mut käytetyistä maksaisin mielelläni jotain 300-450 välillä. Koska käytetyt on käytetyt ja malli on vanha jne jne.

Mies ei anna vielä ostaa uusia. Mutta kyllä me oikeasti ehdimme ne hankkimaan vauvan synnyttyäkin.
 
Takaisin
Top