Sikiön painoarviot

2900g ja 38+0. :) siro, sopiva tytöntyllerö tulossa :) jos syntyis la olis arviolta 3300g :)


Siro tyttö siis teillekin tulossa :Heartred meillä oli arvio että laskettuna aikana olisi max 3000g. Saisi kyllä kasvaa hieman isommaksikin
 
Joo :) ollaan kummatkin oltu 3kg syntyessä miehen kans en tiiä onko vaikutusta.. ite oon jääny tämmöseks 157cm kääpiöks ja mies on melkeen 2m :D eihä sitä tiiä mite noi ultrassa tehdyt painoarviot heittää mut ainaki nyt joka toinen viikko tehty niin luulis suurinpiirtein pitävän paikkaansa :eek: joka kerta vaan eri lääkäri.. onneks ei oo kuiteskaa radi vaikuttanu tuohon kokoon! :)
 
Joo :) ollaan kummatkin oltu 3kg syntyessä miehen kans en tiiä onko vaikutusta.. ite oon jääny tämmöseks 157cm kääpiöks ja mies on melkeen 2m :D eihä sitä tiiä mite noi ultrassa tehdyt painoarviot heittää mut ainaki nyt joka toinen viikko tehty niin luulis suurinpiirtein pitävän paikkaansa :eek: joka kerta vaan eri lääkäri.. onneks ei oo kuiteskaa radi vaikuttanu tuohon kokoon! :)


Itse ollaan miehen kanssa olleet yli 3500g. Ja meidän esikoinen oli 4410g. Joten olin kyllä siinä uskossa, että tämä olisi isompi. Mutta voikohan radi vaikuttaa sikiön pienuuteen ? Tuntuu vain oudolta kun ekassa ei ollut rasia ja tuli sitten noin iso ja nyt kun se on niin on tulossa pieni vauva.. Tämäkin on ultrattu aika usein ja koko ajan kasvanut samalla käyrällä, joten uskon että arviot pitävät aika hyvin paikkansa, ainakin itsekin huomaan, ettei tämä iso tule olemaan.
 
Tuliskohan meille tartsiii saman kokoiset vauvat, mulla oli 36+0 arvio n.3kg (2927g oli neuvolakortissa) jos vauva kasvais sen keskimäärin 200-250g viikossa :shy:. Hauska nähdä sit et miten käy, kun ei kuitenkaan oikeasti voi luottaa tilastoihin - on niin paljon muuttujia:joyful:
 
Mä toivon että tää ois ainaki hieman pienempi, kun edellinen poika oli 4880g.. ja varsinkin jos tuo tämän päiväinen kääntö ei onnistunutkaan vaan poitsu kääntyy takas poikittain ja päättääkin tulla perä edellä..
 
4 kiloo ois aika hyvä .. maksimi :rolleyes:

Meinaatko kokeilla synnyttää alateitse jos sattuu käymään niin että kääntyy peppu alaspäin?
 
Painoarvio 40+2 oli 3430g, ja 200g viikossa arvion mukaan syntyessään 41+1 olisi ollut noin 3600g. Noh, eipäs ollut kun 4225g!

Sattuu olemaan aika tarkkaan keskiarvo vanhempiensa syntymäpainoista :)
 
Eipä sitä itsekään näköjä kannata pahemmin luottaa noihin arvioihin, jos on noinkin paljon heittoa.. Toivottavasti meillä on kuitenkin tulossa isompi kuin mitä on arvioitu, ensi viikolla taas uusi painoarvio :)
 
Takaisin
Top