Sikiön liikkeet..

Niin ja sinulle, Bepant, ei ole mitenkään harvinaista, ettei kovin aikaisin liikkeitä tunnekaan. Itsekin tosiaan eilen illalla tunsin ensimmäistä kertaa liikkeitä. Itsellä ollut käytössä doppler, joka ollut ahkerassa käytössä viime viikot ja on ollut kiva kuunnella sydänääniä ja liikkeitä sen kautta. Se neuvolassa käynti, jota niin moni on sinulle ehdottanut, ei olisi ollenkaan huono ratkaisu...mielenrauhan kannalta. Itse tiedän hyvin tuon, miten aina ajattelee kaikkea pahaa ja huonoa, kun ajatukset omassa nupissa saavat vallan....

Mullakin alkoi tuntua liikkeet siinä 19+0, ehkä aikaisemminkin, mutta silloin vasta tajusin mitä noi tuntemukset on. Tuntuu muljahtelulta alamahalla, ja siltä että saippuakupla puhkeaa mahaa vasten :D Niitä on melkeen koko aika jos istun :D ehkä aavistus tuntuu kättä vasten iholla, vaikea sanoa..

Muoks vielä että istukka täälläkin edessä, mutta ihan alamahalla liikkeet tuntuu

Muokattu viimeksi:
No johan muuttu kertalaakista toukan touhuilu! :) Tähän asti ollu oikein rauhallinen ja meillä on jo ollu tietty päivärytmi millon toukka innostunu vähä liikuskelemaa. No eilen pikkunen päätti riehua ihan koko päivän. Piti välillä taukoja noin 30min-1h ja jatkoi taas myllerrystä. Nyt heti aamusta tuntuu sama meno jatkuvan. :) 19+5

Muokattu viimeksi:
Mittää ei tunnu vieläkää vaikka tänään tuli 21 viikkoo täyteen. Helpotti run jälkeen... Ku ties tai näki et siellä se heiluu... Mutta montako viikkoo sitä pärjää sen voimin? :P

Mullakaan ei ihan hirveest tunnu mitään :/ vatsallaan kun on niin on pientä kuplintaa mut ei muuten

Mä välillä käännähdän vatsalleen, tuntuu et selkä lepää siinä asennossa. Mulle neuvolassa sanottiin et voi huoletta olla vatsalleen jollei se tunnu pahalta. Oon tottunut nukkumaan vatsallaan, mut nykyään enempi kyljellään nukun.

Mä myöskin nukun normisti vatsallaan, mutta en tämän raskauden myötä enää. Kun yritänkin olla vatsallaan, se ei tunnu ollenkaan hyvältä, joten en ole kuukausiin ollut juurikaan edes hetkeä vatsallaan. Noin puolitoista kuukautta sitten menin sängylle vatsalleen silittääkseni toisella puolella olevaa huskyani, ja sen tuntuessa "ilkeältä", en ole enää sen jälkeen vatsallani ollut. Tässäkin suhteessa ollaan niin erilaisia:grin

Täällä kans yks normaalisti mahallaan nukkuja mut nyt raskauden myötä ei puhettakaan et pystys mahallaa olee hetkeekää.. Tuntuu jotenki tosi ikävälle :sour:

Suurimmaks osaks mun unettomuus johtuu siitä, etten voi maata vatsallaan. Enää ei pysty hirveesti puolivatsallaankaa olemaan, niin turha edes haaveilla vatsallaan olemisesta.o_O

Mä pystyn kans puolivatsallaan nukkuun hyvinkin.. Tosin likka ei hirveesti tykkää ja laittaa vastaan :D

Mies on nyt parina päivänä saanut osumaa naamaan kun kuunnellut masun läpi..
On tää vaan niin ihanaa joka kerta

Ooo! Oisko voinu olla? :D

Ilmaakin ollu tänään kierroksessa mutta se painaa vasemmalla puolella.
Olin tuntevinani jotain kuplinnan poikasta alavatsalla. Heti kun keskityin siihen se loppui. Merkataanko 21+2 historian kirjoihin vai ei.. :D

Täällä on pikkunen masussa väärinpäin, joten potkii ilkeen tuntusesti alaspäin, ja liikkeet vaan vahvistuu. Toivottavasti ehtii kääntyä vielä pikein

Miulla pyöriny aiemmat vielä 37 viikolle asti :D että hyvin kerkii.

Mulla tuikki eilen tuonne virtsarakkoon illalla silleen, et tais muksu monottaa sinne. Välillä tunnen myös vauvan liikkeen vaan paineena, kun tuo lapsi venyttelee tai jotain, joten voi hyvin olla Bepant, et on ollut vauvan aiheuttamaa tuo :)

Mulla on vaavelin kääntyminen masussa tuntunu tosi ilkeeltä. Ei usein ilmeisesti vaihda suuntaa mutta ku vaihtaa ni tuntuu et kaikki sisuskalut pyörähtää mukana.

Takaisin