Sikiön liikkeet..

Mä odotan niitä kunnon liikkeitä ja miehen takia, että alkais pian tuntumaan vatsan päällekin. Hän yrittää välillä tunnustella ja pettyy joka kerran, kun ei vielä tunnu.:sad001 Hän odottaa jo niin kovasti jotain kongreettista, kun viimesin todiste vauvan olemassaolosta on hänellä tuo nt-ultra puoltoista kk sitte ja rultraan on vielä kolme viikkoa. Sydänääniä hän ei tunnista, kun on neuvolassa kuunneltu. Niin kyllä mun mielestä kohta sais alkaa liikkeet tuntumaan oikein kunnolla!:grin

Hmm...
En tiedä tunsinko jotain tänään vai en.
Autoa ajoin juuri ja tuntu muutenkin hetkee aikasemmin et housut kiristää/painaa.. Laskin alemmas ja sit vasemmal puolel tuntu(?) jotain outoa kuplintaa? En oikee osannu keskittyy siihi. Sit se loppuki. Viikkoo 18+3.

Mutta Seppon kuvaamalta saippuakuplan nousult tuntu se.
Mutta en odota ihmeitä.
Voinee olla myös suoliston kuplintaa.

Oon aika varma että eilen illalla tuntemukset oli vauvan liikkeitä. Ihan pieniä töytäisyjä. Siis selkeästi erilasia kuin aiempi kuplinta/muljuminen jonka oon pistänyt suoliston piikkiin.
Eilen oli rv 16+5. Esikoisen odotusaikana en viel tässä vaiheessa havainnut liikehdintää.

Täälläkin nyt 19+ viikolla alkanu tuntuu liikkeet päivittäin selkeemmin ku istun paikoillani, mieluiten vähän etukumarassa. Kerran oon vasta tuntenu mahan päältä ja silloin onneks tunsi mieskin.

Mulla nyt viikot 16+4 eikä mitään tunnu. En oo huolissani koska just neuvolassa sydänäänet oli tosi vahvat ja napakat :) Mutta odotan kovasti että miltä se oikeen tuntuu kun vauva liikkuu sisällä, esikoistani kun odottelen. Ja mieskin malttamattomana odottaa että koska ne liikkeet tuntuu ulospäin :D

Nyt olen alkanut myös tuntemaan vauvojen liikkeet selkeästi. Tuntuu useamman kerran päivän aikana vaikka aika hentoisia enimmäkseen vielä ovat. Hauska kuitenkin että erotan kyllä ihan selvästi kumpi liikkuu. Toinen on tosi alhaalla ja toisen potkut tuntuu hieman navan alla oikealla. Eilen myös ensimmäisen kerran näin kun vauva potki. Käteen olen tuntenut pari kertaa. Tässä vaiheessa tuo on pelkästään ihanaa. Hieman kauhulla odotan on ne kasvaa kunnolla ja alkavat sitten molemmat monottamaan ihan kunnolla :D

Täällä on nyt alkanu vauva tekee normaalien iltajumppien lisäksi sitä, että seksin jälkeen aivan älyttömän kova meno masussa! Ihan kunnollisia teräviä muljahduksia joka kerta, kun akti ohi.:eek: Ei taida tykätä kun häiritään hänen kauneusunia.:grin On kyllä kova tyyppi nukkumaan ja iltaisin pitää n.5-15min pikku jumpat. :) Sitähän se kätilö jo nt-ultrassa ounasteli, että rauhallinen tulee olemaan, kun nukku koko ultrauksen ajan ja pitkän häiriköinnin jälkeen vaihtoi vaan kylkeä ja jatkoi nukkumista.:rolleyes: Vielä odotellaan niitä kunnon liikkeitä, vaikka on tuo jo voimansa näyttäny, että kyllä tuntuu kun hän vaan niin haluaa!:hilarious:

Ekan kerran aavistelin tuntevani liikettä joskus viikolla 16. Viikon 18 lopussa liikkeet alkoi tuntua selkeästi. Nyt viikolla 21 on parina iltana ollut aivan hullua riehumista, ei tosiaan mitään hipsuttelua enää. Jo tuolloin viikolla 18 liikkeet tuntui myös ulospäin. Istukka on takana. Ensimmäinen odotus menossa.

Mulla myös ensimmäinen odotus menossa. Nyt rv 18+6 ja oon tämän viikon tuntenu liikkeitä sillon tällön :rolleyes: Iltasin kun on laittamassa nukkumaan niin tunnen aika selvästi liikkeet, päivisin sit enemmän sellasen hipsutuksena :love017

Ehkä mää oon sitten tunnoton :D
Tai tai tai joudun kärsimään kovin pitkälle ennenkuin....
tai sitten kaikki ei ole enää hyvin.
Entten tentten teelika mentten.

Bepant mä oon tuntenut ekasta vasta oisko ollu 20 tai 21 viikolla. :-) varsinkin, jos istukka on edessä, niin vaimentaa liikkeitä.

Bepant mä oon tuntenut ekasta vasta oisko ollu 20 tai 21 viikolla. :-) varsinkin, jos istukka on edessä, niin vaimentaa liikkeitä.
Oon yrittäny lohduttautuu sillä mitä oon muilta lukenut. Mutta jotenkin se ei mene korvien väliin. x)

^Voi myös olla että oot tuntenut jo liikkeitä mutta et vaan tunnista niitä. Ite vasta muutama päivä sitten aloin mielestäni tuntemaan liikkeet kun tiettyyn kohtaan alkoi juilimaan välillä vähän kipeestikin (nyt 20+2). Mietin että oon samoilla kohdin tuntenut pidempäänkin jotain mut oon koko ajan tulkinnut että on vaan kuplintaa suolessa - onhan se tietty voinut ollakin sitä mut tää mitä nyt tuntuu on ihan erilaista ja aivan samoilla kohdin tuntuu siis.

Mä en myöskään ole tunnistanut liikkeitä vielä ja vajaan puolen tunnin päästä viikot 18+0. Tänään olen tuntenut useampaan kertaan alavatsan alueella, ensin oikealla puolella, nyt illalla vasemmalla puolella "tuntemuksia"; päivällä oli ihan kuin potkut ja nyt illalla pikkuinen kipupaine. Aiemminkin olen illan kaltaisia tuntemuksia tuntenut, mutta olen _hanna_n tapaan laittanut kaiken suolen piikkiin. Eli luulenpa Bepant, että sullakin on ihan sama juttu. Et ole tunnistanut liikkeitä liikkeiksi. Ja tosiaankin on niin, ettei ensi synnyttäjät tunne liikkeitä useinkaan ennen 20 raskausviikkoa. Mä kun en ole liikkeitä myöskään tuntenut, olen kunnellut dopplerilla sydänääniä ja liikkeiden ääniä olen samalla kuullut.
Eli ole huoleti, kyllä alat tunnistaa liikkeet varmasti piakkoin. Se huojentaa ja tekee jälleen kaiken todemmaksi...

Takaisin