Sikiön liikkeet..

Tiedättekö sen tunteen, kun "ottaa mahanpohjasta"...esim. kun autolla ajaa lujaa pikkusen mäennyppylän päältä tai huvilaite menee nopeesti alas? Täällä on nyt alkanu sellasta, että ensin muljahtaa ja sitten ottaa/kutittaa vatsanpohjasta. Vaikka siis olisin ihan paikoillani...yleensä kyllä touhuan kovasti, kun alkaa tuntumaan ja rauhottuu taas, kun ite rauhoitun aloilleni. Päättelin, että oltava vauvan liikkeitä..pitää kunnon bileitä yksiössään! :) 14+0 tänään...näitä ollu nyt pari päivää.

Kyllä jotain liikkuu, kun kissan tassu kulkee pitkin mahaa. :-) ja kissa myös kehrää mahan päällä tai vieressä paljon. Mä en tunne liikkeitä vielä , kun istukka on edessä, mutta istukan sykkeen tunnen iltaisin.

Tänä aamuna heräillessäni ja maatessani selällään vauva kampesi itsensä ihan navan viereen oikealle, maha näytti niin hassulta kun kunnon pallouloke nousi siihen kohtaan ja maha vasemmalta puolelta matalana :p
En tiedä johtuuko kohdun muodosta vai mistä mutta tyyppi on alusta asti tykännyt majailla enemmän oikealla puolella:rolleyes:

Mulla iltaisin tuntuu ihan niin kuin pieniä töytäisyjä tulisi. Mulla myös kaveri tykkää olla oikealla puolella. Sykkeet aina löytyy ihan oikeesta reunasta. Siitä oon yrittänyt liikkeitä tunnistaa, kun juuri oikealla alhaalla tuntuu. Viikot 16+3.

Liikkeitä oon tuntenut nyt pari viikkoa satavarmasti ja ootellut milloin ekat potkut tuntuu käteen.

Toissayönä heräsin keskellä yötä kun pikkuinen myllersi ja laitoin käden mahan päälle ja MUKSIS tuntui käteen asti selkeästi :Heartbigred

Äsken taas oli jumpat käynnissä ja laskin käden masulle niin kolmesti monotti samaan kohtaan :love7 Voi harmi kun mies on just reissussa..

Tänään rv16+2

Onko muilla vielä hentosia liikkeitä nyt 15+5

Kun mä oon miettiny et jos siellä ei ookaan kaikki kunnossa kun ultrastakin on jo kuukaus...

Oliko sulla doppleri? Et sais vähän mielenrauhaa itselleen, jos kuulis vauvan sydänäänet? Tai jos pääsisit neuvolaan kuuntelemaan? Mulle sanottiin sieltä, että on mahdollista tulla käymään kuuntelemaan sydänääniä, jos alkaa siltä tuntua...
Yleisempää varmaan on, että tuntee liikkeet vasta n. puolessa välissä eikä ihan näin aikaseen.

Mie tunsin viikko sitte päivittäin liikkeet, mut nyt on ollu päiviä sillai ettei oo tuntunu ja itteeki mietityttää, mut eiköhän kaikki oo ookoo kuitenki ja loppupäässä toivoo et ois hetken paikallaa :)

Luulen, että hieman yli viikon oon tuntenut liikkeitä, sellaisia muljahduksia ja hipsutuksia. Yrittänyt tökkiä mahaa ja kokeilla, että tuleeko reaktiota, kun vaikea tietää ensiodottajana mikä menee esim suolentoiminnan piikkiin ja mikä on vauvan liikkeitä. :grin Nyt siis 17 + 4.

Mullakaan ei tosiaan vielä mitään tunnu ainakaan että itse erottaisin. Niinkuin toiseen ketjuun kirjoitinkin niin maanantaina neuvolassa kurkattiin ultralla ja siellä se pikkuinen heilutti kättä joten pakko vaan uskoa että siellä vielä ollaan ja tietty toivoa parasta että jaksaa pysyä kyydissä ens vuoteen asti :)

Tänään tunsin ekaa kertaa iha liikkeellä ollessa muljasun mahassa. Tais vaa kääntää kylkee ja jatkaa unia:D

Takaisin