Shoppailut

Sitäpä juuri meinasin etten hamstrailis kauheita määriä, kun niin lyhyen aikaa menee. H&m jotkut 56 vaatteet on jo valmiiksi tosi kittanoita.

Jooihan totta. Varmasti kannattaa harkita tarkkaan jos meinaa uutena ostaa koska pirun kaalliikshan se tulee. En osaa ajatella sillä tavalla ku ostan lähes kaikki lasten vaatteet kirpparilta ja niihin 50cm menee yhteensä se 10€ :)

Kirpparilta tosiaan saa paljon halvemmalla ja pienet vaatteet yleensä hyvässä kunnossa :)

87bedc54afac84598330cd97e19286e3
mun ekat kirppari vauvanvaate löydöt <3 enkä oo ees varma et olis tyttö :D mut sijotin noihin peräti 2,5€ yhteensä et ei paha tappio jos paljastuukin pojaks :)

Tosi nättejä ja TOSI hyvä kuntoisia! :o Toivottavasti tulee vaatteille käyttäjä :D

Mä oon tooosi nirso :D kaikki käytetyt vaatteet ostan lähes uuden veroisina ja ihan pilkka hintaan :)

Sama juttu! Siks tuntuu, että harvoin löydän kirppikseltä mitään ja jos löydön niin on väärä kokoa tai pyyntihinta tosi korkea :/ Pitää alkaa ennen joulukuuta ahkeraksi kirppistelijäksi ja varsinkin jos Rakenneultrassa selviää tulokas pojaksi :D

Tääl pääkaupunki seudulla on ainakin niin paljon kirppareita varsinki kesällä et tekee hyviä löytöjä :) mä käyn mieluiten sellasilla jossa on ihmiset ite myymässä ni pääsee tinkimään ja sillon tekee muutenki paljon parempia löytöjä ku itsepalvelu kirppareilta.. Kesällä parhaat paikat on hietsu ja vermo. Keväällä ja syksylläehdoton ykkönen on myyrmäkihallin kirppis :)

Täältäkin päin löytyy kirppareita, mutta ei niin hyvin kuin sieltä päin :/ Totta, että itse myyjiltä parempi ostaa tinkaamisen takia ja minusta on kiva nähdä keneltä ostan :D

Molemmille muksuille ottanu pakkauksen ja nytkin meinasin ottaa. Oon säästelly pakkauksista tavaraa omille muksuille ja saavat sitten matkaansa jos niitä osaavat joskus arvostaa :) Mun omasta äitiyspakkauksesta tais löytyä vaan makuupussi porukoilta..

Mä kans ostelen kirpparilta vaatteet tai sit alesta 1-2e/kpl. Jyväskylässä on melko huonoja kirpparit mun mielestä, mut jos sattuu hyvä pöytä löytymään niin tulee melkosen tehokkaasti tyhjättyä! Joskus löytäny ihan 10-50 centillä hyväkuntosia vauvanvaatteita.

Meillä muksut olleet syntyessään tyttö 46cm ja poika 48cm. Tytöllä kävi 56cm vaatteet pieneksi joskus 4kk iässä ja pojalla 2kk iässä. Tyttöä oottaessa mulle just sano useammat, et ei niillä pienimmillä vaatteilla oikeen mitään tee, niin 50cm jätettiin kokonaan ostamatta, 56cm oli vaan muutama ja 62cm vasta sit reilummin. Varmaan voitte arvata miten istui 62cm vaatteet tommoselle syntyessään 46cm tirpalle :D Piti sit ostella vähän vaatetta lisää, onneks oli lämmin kesä, niin ei kamalaa vaatearsenaalia tarvittu.

Warheart sinäki kun oot Jyväskylän suunnalta niin mitäs kaikkia kirppiksiä sieltä löytyy? :) Itse en ihan Jkl asu niin en niin hyvin tiedä ja olis mukava lähteä koluamaan.. Tiedän ainoastaan nämä kaksi, se Tokmannin vieressä oleva ja SPR- kirppis Palokassa. Tokmannin vieressä oli kuulemma ennen joku ns. kirppis missä oli vain vauvojen vaatteita, mutta nyt se oli kadonnut sieltä :(

Vaajakoskelta löytyy vaajapörssi ja hippakauppa (lastentarvikekirppis). Tokmannin luona on nykyään vaan se kirpparilla.fi, se poopola joutui lopettamaan, koska joku sinne murtautui ja ei ollut yrittäjällä enää varaa jatkaa toimintaa :( Siinä tien toisella puolella löytyy Seppälän kirpputorimarket, ei mitenkään erityinen kirppis nykyään, lähinnä trokareiden ylikallista paskaa. Seppälän prisman lähettyviltä löytyy spr:n kirppis. Palokasta löytyy kirpputori Silinteri, sieltä yleensä löytynyt hyvin vauvakamaa. Keskustassa centrum kirppis ja melko lähellä keskustaa lähetystori fida. Ei nyt muita tule mieleen, mut noilla tulee ite käytyä säännöllisesti :) Googlella löytyy varmaan nettisivut ja tarkemmat osotteet.

Olenko ainoa esikoisen odottaja joka ei ole ostanut tai edes harkinnut ostaa vielä mitään? Tuntuu, että toiset ostavat jo vaunutkin tosi ajoissa. itse en vaan uskalla ostaa mitään ennen puoltaväliä. Todennäköisesti mulle iskee loka-marraskuussa paniikki kun olen jättänyt kaiken viime tinkaan :) Lastenhuonekin saadaan rempattua vasta syys-lokakuussa, kun saadaan sukulaisapua tänne ulkomaille.

Ikuinenunelma ei mekään olla vielä uskallettu ostaa mitään :) eikä olla etes hinta/tuotevertailuja tehty ku ei uskalla liian ajoissa. Mutta nt-ultran jälkeen luulen että aletaan meki kattella ja shoppailla :)
Mehän asutaan kaksiossa niin ei tarvii ees lastenhuonetta sisustaa :D mutta muuten ajateltii kaksion pieni pinta remontti saaha tehtyä ennen ku pieni tulee :)

Mä tilasin äsken Me&i:lta yhden tunikan vaikken tiedä edes onko vauva tyttö. :) Saahan sen sit myytyä. Aika paljon mäkin ostan vaatteita kirpparilta. Joskus jotain uutena jos on jotain "ihanpakkosaada"- tyylistä ja mieleisiä. :) Äitiyspakkauksen otan varmaan myös tämän toisenkin kohdalla.

Vaajakoskelta löytyy vaajapörssi ja hippakauppa (lastentarvikekirppis). Tokmannin luona on nykyään vaan se kirpparilla.fi, se poopola joutui lopettamaan, koska joku sinne murtautui ja ei ollut yrittäjällä enää varaa jatkaa toimintaa :( Siinä tien toisella puolella löytyy Seppälän kirpputorimarket, ei mitenkään erityinen kirppis nykyään, lähinnä trokareiden ylikallista paskaa. Seppälän prisman lähettyviltä löytyy spr:n kirppis. Palokasta löytyy kirpputori Silinteri, sieltä yleensä löytynyt hyvin vauvakamaa. Keskustassa centrum kirppis ja melko lähellä keskustaa lähetystori fida. Ei nyt muita tule mieleen, mut noilla tulee ite käytyä säännöllisesti :) Googlella löytyy varmaan nettisivut ja tarkemmat osotteet.

Kiitos tosi paljon!! Netistä kun etsin niin löyty niin paljon kirppareita ettei kyllä kaikkia viitsi kiertää :) Mutta noista on hyvä lähtee! Olen samaa kuullut tuosta Seppälän kirpputorimarketista, taidan jättää sen suosiolla väliin. Varsinkin tuo hippakauppa kiinnostaa kovasti :)

Täällä ostettu ekat 60 cm joulunpunaiset potkarit tonttuvauvalle. <3 Tuntupa hassulta, siitä ei meinaa ole kauaa kun raskaudestatietämättömänä pakkasin esikoisen loput vauvanvaatteet ja annoin pois. :D

Me otetaan pakkaus, kuten molemmista aiemmistakin lapsista. Kerkisin myymään tosi paljon jo vaatteita, joten perus vaatteet on tervetulleita. Ja vaikka noita makuupusseja ja haalareita yms tuppaa näin kertymään, oon aatellut että sopivan tilaisuuden tullen lahjotan lämpövaatteet ulkomaanapuun yms. Makuupussit varmaan säästän muistoksi lapsille.

Ja tuosta talvihaalarista että toppis on jokatapauksessa liian kuuma autoiluun (ainakin näin oon ite kokenut) niin ne toppa haalarit jää sit vaunulujuttuihin paremmin, eikä siellä vaunukopas haittaa jos hiha on vähä pitkällä, parempi oikeastaan että mahtuu rasat alle :) ja toi oli kyl tosi mainion kuulonen juttu että tän vuoden haalarista saa pultut pussiksi! varmasti pysyy pienen jalat lämpimämpinä kun ovat samassa osotteessa :D

Me ei oo ostetu mitään. toki jotain on jälelläkin vanhemmilta lapsilta, mutta varmasti rakenne ultran jälkeen aletaan kasaa tarvittavia kokoon. :)

Takaisin