sf mitta

Ei mutta tarkoitin, että sillä tavalla ei kerro mitään, että jos joku laittaa vatsanympärysmitan, mutta muut ei tiedä sitä lähtömittaa, että onko se maha kasvanut paljon vai vähän. Kun kaikki ihmiset on kuitenkin niin eri kokoisia. Eli just että joku laittaa että nyt mahan ympärys on 120cm ja toinen laittaa, että hänellä on 100cm ja molemmilla on isot mahat, niin todennäköisesti lähtötilannekkin on ollut eri :) Ihan sitä vaan tarkoitin, että muille se ei kerro mitään :)

Mulla sf-mitta viimeksi (33+2) sen 28-29cm ja nyt (37+1) oli 32cm.
Huvikseni katselin, että esikoisen kohdalla oli viikolla 37+2 sf-mitta 31,5 cm.

Kiva juttu oli myös huomata, että mun paino on vähän alhaisempi nyt.
Vähän piristyi mieli tällaisestakin asiasta :p
Näköjään oon joutunut käymään viimeisillä viikoilla useammin neuvolassa, niin hurjalta näytti kyllä nuo lukemat esikoisen kohdalla, kun viimeisillä viikoilla oli tullut painoa n. 1kg viikossa lisää :oops:

Jospa itekin tänne ilmottelis mittoja, etenkin kun nyt rupes ihmetyttään äkillen pyrähdys. Rv 33+6 oli 31cm, ja tänään 36+0 35cm. Esikosta tais olla suurin mitta 34cm.
Voisko nyt vaikuttaa ku vauva painautunu alas, ettei kuulemma selkeesti löytäny liitoskohtaa alhaalta? Painoo kun kuitenkin tullu mulle maltillisesti (200g/vko). Mut ei terkka mitään tuosta mitasta maininnu...

Mulla oli viimeviikolla sf 32cm ja tosiaan ympärys sen 114cm ja koko aikana painon nousu +4kg, tänään kävin aamusta puntarissa ja näytti vaan 91 vaikka turvotustakin on ihan kiitettävästi

Minulla ollut sf-mitta viimeisillä kolmella käynnillä sama 36, nyt viimekerralla kun oli joku ärsyttävä tuuraaja terkkari niin ihmetteli ääneen ja kysyi minulta "voiko olla mahdollista että kolmella kertaa sama mitta" teki mieli sanoa, että minulta sitä tässä kysyt. Itsestä tuntui, että piti hieman tiukemmalla mittaa kuin muut ovat pitäneet.

Takaisin