Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miksi eri sovellusten välillä on heittoja raskausviikoissa, vaikka antavat saman lasketun ajan?
Nimim. Olenko 4+5, 5+0 vai 5+1?
Käytössä vau.fi sovellus, Pregnancy calendar, Preggers ja Premom raskaustilassa.
Jep, neuvolasta tulee sit vielä oma laskettu aika ja raskausviikot. Päätän varmaan varhaisultran ja ekan neuvolan jälkeen, millä raskausviikolla elelen.Joo, mua häiritsee myös tämä että viikot heittelee. Siksi pidättäydyn yhdessä sovelluksessa, niin tajuan itse paremmin missä mennään. Mulla heittää jo neuvolan lasketun ajan kanssa ja omien laskujen mukaan viikolla, se riittää jo sekottamaan omaa päätä
Tämä on ilmeisesti yksi sovelluksen vanhuuttaan oikuttelevista vioista ja valitettavasti päivittäminen ja korjaaminen on lopetettu. Kokonaan uusi sovellus tullaan tekemään, aikataulusta ei valitettavasti ole vielä tietoa. :)Osaako joku sanoa, miksi lisätyt kuvat häviää vau.fi-sovelluksesta (omat kuvani)? Eli lisättyä kuvaa ei enää näy, kun seuraavan kerran avaa sovelluksen.
Parempi punajuuri siellä apissa kuin mahalaukussa.Alkuraskauden seurasin itseasiassa ihan vain Garmin liikunta appin kautta. Myöhemmin latasin Vaun ja Pregnancy nimisen apin. Jälkimmäisessä toisinaan mielenkiintoisia artikkeleita, mutta niiden hedelmät ja vihannekset on ihan mitä sattuu. Nyt sanoo et olen "28th week, fetus size like a beet (punajuuri) 35-37cm." On niillä isot punajuuret.....
Nämä löytyivät helposti, mutta olen soveltanut suomalaisten ja muiden suositusten mukaan ns. maalaisjärjellä.Parempi punajuuri siellä apissa kuin mahalaukussa.
Oletko jo löytänyt suomalaiset odotusajat ravitsemussuositukse