Seuraa raskautta kännykältä käsin kätevällä sovelluksella

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea odotukseesi!

Vau.fi Odotus
on juuri sinun raskauteesi tahdistettu odotusapplikaatio. Se kertoo kaiken siitä, mitä katseeltasi piilossa tapahtuu: saat joka päivä tietoa vauvasi kehitysvaiheesta ja oman kehosi muutoksista.

kuvakollaasiapp.jpg


Applikaatiota voi käyttää myöhemmin myös lapsesi kehityksen seuraamiseen, hedelmällisten päivien ennustamiseen, ihanien valokuvien muokkaamiseen ja jopa synnytyssupistusten laskemiseen!

Pääset kirjautumaan sovellukseen samalla tunnuksella, millä tänne foorumille ja omiin tietoihisi etusivulta (VAU.fi). Sinun ei siis tarvitse luoda sinne uutta tiliä. :)

Lue lisää applikaatiosta tästä artikkelistamme.

Ja lataa ilmaiseksi:

Tästä AppStoreen
Tästä Google Playhin
 
Onko muilla iPhonea? Ootteko saanut ladattua appstoresta vau.fi odotus appia? Mulle herjaa ettei tässä maassa tai alueella appi ei saatavilla.
Esikoisesta kyllä oli muistaakseni iphonellakin sovellus mutta miksiköhän nyt ei onnistu?
 
Onko muilla iPhonea? Ootteko saanut ladattua appstoresta vau.fi odotus appia? Mulle herjaa ettei tässä maassa tai alueella appi ei saatavilla.
Esikoisesta kyllä oli muistaakseni iphonellakin sovellus mutta miksiköhän nyt ei onnistu?
Hei!
Tämä on ollut korjauksessa, pahoittelut ettei vielä toimi niinkuin pitää. Vien kuitenkin viestiä vielä eteenpäin!
 
Mulla ollut tää appi käytössä ihan hiljattain( kuopus 6kk) ja vähän aikaa sitten tuli ilmoitus ettei toimi enää ollenkaan :sad001 tää on kyllä kiva, toivottavasti alkaa pelaa uudestaan:smiling-eyes:
 
Tuli ladattua ja oikein kiva ja selkeä, hyvin toimii ja jopa tällainen "oispa vielä lankapuhelimet" -tyyppi osaa käyttää tätä.
 
Tuli ladattua ja oikein kiva ja selkeä, hyvin toimii ja jopa tällainen "oispa vielä lankapuhelimet" -tyyppi osaa käyttää tätä.
Saitko siis ladattua tän nyt? Onkohan ongelma sitten vaan iphone-käyttäjillä, mulla vielä ainakin sanoo tota samaa ”ei toimi maassasi tai alueellasi”..
 
Saitko siis ladattua tän nyt? Onkohan ongelma sitten vaan iphone-käyttäjillä, mulla vielä ainakin sanoo tota samaa ”ei toimi maassasi tai alueellasi”..
Mulla android ja latasin google playsta, toimii ilman mitään ongelmia :Face Without Mouth::Eyes: liekö siis iphonen vikaa?
 
Mulla oli esikoisen aikaan useampikin sovellus käytössä, nytkin latasin monia :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:
 
Mulla oli esikoisen aikaan useampikin sovellus käytössä, nytkin latasin monia :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:
Mitkä sun mielestä hyviä/mitä sulla on käytössä? Tää kaipais just tähän alkuun jotain ”konkreettista” näppäilyä kun ei vielä oikeen muutakaan voi:rolling:
 
Mitkä sun mielestä hyviä/mitä sulla on käytössä? Tää kaipais just tähän alkuun jotain ”konkreettista” näppäilyä kun ei vielä oikeen muutakaan voi:rolling:
Preglife.sta olen tykännyt eniten :smiling-eyes: myös Vaun oma on ihan jees ja löytyy paljon tietoa. Flo sovelluksen saa myös raskauden seurantaan mut siitä en niin tykkää, menkkojen seurailuun Flo mielestäni paras :Slightly Smiling Face:
 
Preglife.sta olen tykännyt eniten :smiling-eyes: myös Vaun oma on ihan jees ja löytyy paljon tietoa. Flo sovelluksen saa myös raskauden seurantaan mut siitä en niin tykkää, menkkojen seurailuun Flo mielestäni paras :Slightly Smiling Face:
Mulla kans on toi Flo, myös raskauden seurantaan:thumbs-up: pitää testaa preglife:smiling-eyes:
 
Preglife.sta olen tykännyt eniten :smiling-eyes: myös Vaun oma on ihan jees ja löytyy paljon tietoa. Flo sovelluksen saa myös raskauden seurantaan mut siitä en niin tykkää, menkkojen seurailuun Flo mielestäni paras :Slightly Smiling Face:

mulla kans preglife käytössä. Flo oli menkkakalenterina ja senkin päivitin nyt raskaustilaan. preglife vaikuttaa hyvältä!
 
Onkohan sovellusta puolison näkökulmasta olemassa... Se vois olla miehekkeelle kätevä, niin saisi seurata vauvan ja minun "etenemistä" myös
 
Onkohan sovellusta puolison näkökulmasta olemassa... Se vois olla miehekkeelle kätevä, niin saisi seurata vauvan ja minun "etenemistä" myös
Preglifessä on myös kumppanille oma osuus ja saat jaettua oman raskaus"tilin" sieltä kumppanille (en ole tätä kokeillut sillä itse en halua). En muista äkkiseltään ulkoa oliko muissa..
 
Mulla on tää vau.fi sovellus tällä kertaa :smiling-eyes: Flo:ta ja Preglifea käytin edellisessä raskaudessa. Nyt haluan jonkun sovelluksen lähinnä sen takia, että muistan millä viikolla mennään. Vau:n sovelluksessa on kiva, kun sinne voi laittaa myös tuon vanhemman lapsen mukaan, ja saada ajankohtaisia artikkelivinkkejä hänen tilanteestaan :thumbs-up:
 
Minä käytin esikoisen aikaan Preglifeä ja nyt otin käyttöön Flo:n (joka oli myös raskautta yrittäessä käytössä) ja preglifen. En ole kuullutkaan tästä sovelluksesta, mutta täytyy laittaa lataukseen :smiling-eyes:
 
Mulla on nyt lähtenyt lapasesta, ladattuna tää vaun oma, preggers, preglife ja raskaus+. Lisäksi vaihdoin flon raskaustilaan. Mietin tuota preggerssiä että onko oikeesti maksun arvoinen se premium? :rolling:
 
Takaisin
Top