Seuraa raskautta kännykältä käsin kätevällä sovelluksella

Hehe mulla kans lähtenyt lapasesta :rolling: Latasin just tämän. Sitten löytyy preglife, preggers ja Flo joka oli hyvä erityisesti kuukautisten ja ovulaation seuraamiseen. :smiling-eyes:
 
Mullakin on nyt sitte Liberon ja Vaun versiot :D Liberolla on kyllä selkeemmät kuvat. Ja jostain syystä Vaun versio näyttää raskausviikot 1pv edellä Liberosta vaikka sama laskettu aika syötetty..
 
Mullakin vähän ryöstäytynyt käsistä. Löytyy Libero, vau.fi, Preglife ja Pregnancy calender, josta jopa maksoin jonkun noin 12euron vuosimaksun :rolling:

Edit: tuo Pregnancy calender löytyy play kaupasta ihan nimellä Raskauskalenteri Suomi. Tykkään kovasti apista.
 
Muokattu viimeksi:
Miksi eri sovellusten välillä on heittoja raskausviikoissa, vaikka antavat saman lasketun ajan? :Eyes:

Nimim. Olenko 4+5, 5+0 vai 5+1? :Grinning Face:

Käytössä vau.fi sovellus, Pregnancy calendar, Preggers ja Premom raskaustilassa.
 
Miksi eri sovellusten välillä on heittoja raskausviikoissa, vaikka antavat saman lasketun ajan? :Eyes:

Nimim. Olenko 4+5, 5+0 vai 5+1? :Grinning Face:

Käytössä vau.fi sovellus, Pregnancy calendar, Preggers ja Premom raskaustilassa.

Joo, mua häiritsee myös tämä että viikot heittelee. Siksi pidättäydyn yhdessä sovelluksessa, niin tajuan itse paremmin missä mennään. Mulla heittää jo neuvolan lasketun ajan kanssa ja omien laskujen mukaan viikolla, se riittää jo sekottamaan omaa päätä :rolling:
 
Joo, mua häiritsee myös tämä että viikot heittelee. Siksi pidättäydyn yhdessä sovelluksessa, niin tajuan itse paremmin missä mennään. Mulla heittää jo neuvolan lasketun ajan kanssa ja omien laskujen mukaan viikolla, se riittää jo sekottamaan omaa päätä :rolling:
Jep, neuvolasta tulee sit vielä oma laskettu aika ja raskausviikot. :Face With Tears Of Joy: Päätän varmaan varhaisultran ja ekan neuvolan jälkeen, millä raskausviikolla elelen. :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
 
Mulla on preglife! Ja "onneksi" puhelimen muisti aika täynnä niin ei voi ladata sen useampia :D
 
Mullakin preglife! Otin myös raskaus+ -sovelluksen kun tahdon nähdä ne hedelmät :rolling: vau.fi sovellusta et iphonella saa :/
 
Itsellä käytössä Libero ja Preggers. Mutta vois kokeilla jotain muuta näiden lisäksi. En ihan täysin tyytyväinen ole näihin.
 
Tänään saamani tiedon mukaan Odotus-sovellus ei tulekaan enää nykyisessä muodossaan palaamaan Appstoreen. Aikomuksena on ongelman korjaamisen sijaan tehdä kokonaan uusi parempi sovellus. Lisää tietoa täällä.
 
Osaako joku sanoa, miksi lisätyt kuvat häviää vau.fi-sovelluksesta (omat kuvani)? Eli lisättyä kuvaa ei enää näy, kun seuraavan kerran avaa sovelluksen.
 
Osaako joku sanoa, miksi lisätyt kuvat häviää vau.fi-sovelluksesta (omat kuvani)? Eli lisättyä kuvaa ei enää näy, kun seuraavan kerran avaa sovelluksen.
Tämä on ilmeisesti yksi sovelluksen vanhuuttaan oikuttelevista vioista ja valitettavasti päivittäminen ja korjaaminen on lopetettu. Kokonaan uusi sovellus tullaan tekemään, aikataulusta ei valitettavasti ole vielä tietoa. :)
 
Mulla käytössä vaan vau.fi-sovellus. Flo-sovellusta käytin raskautta yrittäessä, mutta en sitä juurikaan ole nyt käyttänyt, vaikka siinä se raskausversio. Pitääpä tsekata noi muut sovellukset.
 
Alkuraskauden seurasin itseasiassa ihan vain Garmin liikunta appin kautta. Myöhemmin latasin Vaun ja Pregnancy nimisen apin. Jälkimmäisessä toisinaan mielenkiintoisia artikkeleita, mutta niiden hedelmät ja vihannekset on ihan mitä sattuu. Nyt sanoo et olen "28th week, fetus size like a beet (punajuuri) 35-37cm." On niillä isot punajuuret.....
 
Alkuraskauden seurasin itseasiassa ihan vain Garmin liikunta appin kautta. Myöhemmin latasin Vaun ja Pregnancy nimisen apin. Jälkimmäisessä toisinaan mielenkiintoisia artikkeleita, mutta niiden hedelmät ja vihannekset on ihan mitä sattuu. Nyt sanoo et olen "28th week, fetus size like a beet (punajuuri) 35-37cm." On niillä isot punajuuret.....
Parempi punajuuri siellä apissa kuin mahalaukussa.
Oletko jo löytänyt suomalaiset odotusajat ravitsemussuositukset?
 
Parempi punajuuri siellä apissa kuin mahalaukussa.
Oletko jo löytänyt suomalaiset odotusajat ravitsemussuositukse
Nämä löytyivät helposti, mutta olen soveltanut suomalaisten ja muiden suositusten mukaan ns. maalaisjärjellä.
 
Takaisin
Top