Seuraa raskautta kännykältä käsin kätevällä sovelluksella.

Mää en ymmärrä miten tuon saa poistettua, vaikka kuinka yritän poistaa niin se haluaa vaan poistaa sen Olen raskaana -statuksen.

Jos siellä on sinulla Olen raskaana -status niin silloin olet saanut merkattua itsesi odottajaksi ja sinulla pitäisi näkyä siellä juttuja raskausviikoittain. :) Vai enkö nyt ymmärtänyt mistä oli kysymys...
 
Jos siellä on sinulla Olen raskaana -status niin silloin olet saanut merkattua itsesi odottajaksi ja sinulla pitäisi näkyä siellä juttuja raskausviikoittain. :) Vai enkö nyt ymmärtänyt mistä oli kysymys...

Mulla ei jotenkin toiminut se perinteinen tapa, minkä täältäkin luin. Se vaan herjas, että syötä oikea arvio ja sitten piti poistaa kaikki statukset. En myöskään tiedä mistä salasanan sovellukseen voi vaihtaa, mulle ei tullut ollenkaan kirjautumistietoja sähköpostiin ja kun yritin luoda tiliä, tuli, että mulla on jo tili. Nooh, painoin, että unohdin salasanani niin sain väliaikaisen, muttan löydä mistä sen saa vaihdettua kokonaan.

Kokeilin jopa lisää lapsi -täppiä, jonka sain sadannen yrityksen jälkeen auki sillä nappula on liian lähellä alafooterin mainoslaatikoita, mutta ei sieltä onnistunut.

Aika huono käyttää tuo sovellus näin alkuun ainakin. Sain kyllä nyt vaihdettua Olen raskaana -tilan, mutta kyllä se vaati liikaa työtä.
 
Kurjaa että sovellus koetaan (ja onhan se!) kovin vaikeaksi. Me yritetään kovasti jupista siitä tuonne ylemmälle taholle, vaan hidasta on asioiden muuttuminen. Hienoa että sait lopulta sen laitettua. Salasanan saa vaihdettua kun kirjautuu sisään etusivulta (vau.fi) sama salasana ja käyttäjätunnus käy täällä foorumilla, etusivulla ja sovelluksessa.
 
Takaisin
Top