Seuraa raskautta kännykältä käsin kätevällä sovelluksella.

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Onnea odotukseesi!

Vau.fi Odotus
on juuri sinun raskauteesi tahdistettu odotusapplikaatio. Se kertoo kaiken siitä, mitä katseeltasi piilossa tapahtuu: saat joka päivä tietoa vauvasi kehitysvaiheesta ja oman kehosi muutoksista.

kuvakollaasiapp.jpg


Applikaatiota voi käyttää myöhemmin myös lapsesi kehityksen seuraamiseen, hedelmällisten päivien ennustamiseen, ihanien valokuvien muokkaamiseen ja jopa synnytyssupistusten laskemiseen!

Pääset kirjautumaan sovellukseen samalla tunnuksella, millä tänne foorumille ja Vaukirjan sivuille. Sinun ei siis tarvitse luoda sinne uutta tiliä. :)

Lue lisää applikaatiosta tästä artikkelistamme.

Ja lataa ilmaiseksi:

Tästä AppStoreen
Tästä Google Playhin

Usein kysytty kysymys:

Kuinka lisään raskauden?

1. Mene asetuksiin (hammasrattaan kuva).

2. Jos olet merkannut itsesi yrittäjäksi, poista yritys status. Jos latasit tämän vasta plussattuasi siirry suoraan kohtaan kolme.

3. Valitse "Lisää" tekstin alta kohta "Raskaana"

4. Valitse valikosta, jossa näkyy pelkkiä viivoja, haluatko että raskaus lasketaan kierron ensimmäisen päivän vai hedelmöityspäivän perusteella vai tiedätkö jo lasketun ajan.

5. Aseta edellä valitsemasi päivämäärä tekstin "Edellisten kuukautisten ensimmäinen päivä" alle. (Joo, se teksti hämää. Odotamme että näitä työstävä tekisi asialle jotain).

6. Jos valitsit edellä ensimmäisen kiertopäivän aseta vielä kierron pituus.

7. Valitse vielä "Valmis". Nyt sinun pitäisi päästä seuraamaan raskauttasi viikko viikolta. :)
 
Last edited by a moderator:
Mä latasin tämän, mutta pisti mun puhelimen ihan jumiin jostain syystä. Kun yritin sitä aluksi avata, niin se sulkeutui samantien ja sitten puhelin meni vähäksi aikaa semmoseksi ettei siinä auennut mikään.
 
Mulla on puoltoista vuotta ollut tää sovellus, mutta viime päivityksen jälkeen ei ole toiminut ollenkaan..
 
Kiitos tiedosta ja pahoittelut omasta puolestani ongelmista. Varmaan jokin mennyt vikaan viimepäivityksessä. Laitan tiedon eteenpäin niin saadaan korjattua. Mikä puhelin teillä on?
 
Iphone 7. Olikin juuri tänään tullut uusi päivitys niin lähti toimimaan vihdoin... pienen kikkailun jälkeen :D piti kirjautua ulos ja takaisin sisään niin oli kaikki ok!
 
Mulla honor 8, enkä saa sovellusta toimimaan. Pääse kyllä kirjautuun sisään, mutta raskautta en saa mistään kirjattua. Ovulaation kyllä ennustaa edellisten kuukautisten mukaan, mutta muuta en saa sovelluksella tehtyä. :confused:
 
Mulla honor 8, enkä saa sovellusta toimimaan. Pääse kyllä kirjautuun sisään, mutta raskautta en saa mistään kirjattua. Ovulaation kyllä ennustaa edellisten kuukautisten mukaan, mutta muuta en saa sovelluksella tehtyä. :confused:

Jostain käsittämättömästä syystä sovelluksessa täytyy ensin poistaa yritys-status ja vasta sitten pääsee lisäämään raskauden. Itsekään en tätä ensin tajunnut ja olen huomauttanut asiasta vastaaville että on kyllä turhan hankalaksi tehty. Valitettavasti asialle ei ole ainakaan vielä tehty mitään. :meh: Jos kyse on jostain muusta ongelmasta, kerro lisää vaikka kuvakaappauksen kanssa niin katsotaan mikä mättää. :)
 
Jostain käsittämättömästä syystä sovelluksessa täytyy ensin poistaa yritys-status ja vasta sitten pääsee lisäämään raskauden. Itsekään en tätä ensin tajunnut ja olen huomauttanut asiasta vastaaville että on kyllä turhan hankalaksi tehty. Valitettavasti asialle ei ole ainakaan vielä tehty mitään. :meh: Jos kyse on jostain muusta ongelmasta, kerro lisää vaikka kuvakaappauksen kanssa niin katsotaan mikä mättää. :)

Tämä ratkaisi ongelman! Eipä käynyt edes mielessä moinen :D
 
Ei ole vielä keksitty Norjassa kieltää, niin saa mainostaa. :) Jos kuitenkin jossain muussa ketjussa kun tässä. :D Ja tämä vau:n on kyllä omastakin mielestä hyvä eikä vain firman puolesta. :wink
 
Mullakin pari eri sovellusta on mutta kyllä vau on se mitä eniten käyttää ja mistä eniten tykkään!
 
Miten tuo vaun sovellus oikein toimii? En ole ladannut sitä niin mulla ei ole mitään käsitystä siitä.
 
Tykkäsin tästä Vaun sovelluksesta esikoisen aikaan tosi paljon. En tiedä, mitä ihmettä sille on tehty sen jälkeen, mutta oli lopulta pakko poistaa. Jumitti aivan älyttömästi ja näytti sekavalta. Lykkäsi väkisin jonkun painonlisäysikkunan sinne sivuun, eikä häipynyt ruksista, vaikka sellainen ruksi siihen oli rakennettu. Käytänkin sitten kahta eri jenkkisovellusta, toimivat hienosti.
 
Toimiiko siellä lapsen kehitys -osio? Mulla ei aikanaan toiminut se ollenkaan, siksi poistin lopulta koko sovelluksen. Raskausosio puolestaan toimi hyvin ja oli tosi kiva!
 
Mä tykkään käydä joka päivä lukemassa uuden joka päivä tulevan pienen tietoiskun :) Miestäkin aina kiinnostaa mitä siellä nyt kerrotaan.
 
Tämä ratkaisi ongelman! Eipä käynyt edes mielessä moinen :D

Mää en ymmärrä miten tuon saa poistettua, vaikka kuinka yritän poistaa niin se haluaa vaan poistaa sen Olen raskaana -statuksen.
 
Takaisin
Top