Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko kellään kokemusta hormonikierukasta? Oon miettiny josko semmosen laittais. Sivuvaikutukset vaan mietityttää vähän, ku pillerit ei oo mulle ainakaan sopinu.
Oon saanu käsityksen ettei se välttämättä sovi jos ei pilleritkään. Mut mites kuparikierukka? Ainaki kaveril on joka ei saa käyttää hormoneja.
Onko kellään kokemusta hormonikierukasta? Oon miettiny josko semmosen laittais. Sivuvaikutukset vaan mietityttää vähän, ku pillerit ei oo mulle ainakaan sopinu.
En kyllä mitään hormonaalista halua enää ikinä, 13-vuotta kun kaikenkaikkiaan oli joku hormonaalinen ehkäsy käytössä niin ton kapselin pois ottamisen jälkeen oli ku olis silmät auennut ja sumupilvi kadonnut.
Nykyisen miehen kanssa ei oo siis tän 2,5vuoden aikana ollut käytössä muuta kuin kuukautiskierron seuraaminen ja keskeytetty. Hyvin toimi, kunnes kokeiltiin ”kepillä jäätä” siinä keväällä
Nyt onkin sitten tietty oma lukunsa kun ei tiedä milloin kuukautiset alkaa ja kun ovulaatio saattaa tulla silti vaikkei menkkoja näy