Seksi raskausaikana

ALKUPERÄINEN: basura
Ja yleensä olen aika märkänä jo pienestä hipaisusta niin nyt saa tehdä aika kovan työn että on edes vähän kostea [:D] ja välillä jopa vähän satuu kun on paikat niin hellänä..ilmeisesti pitäisi kokeilla noita liukkareita jos se vähän auttaisi asiaa..

Mieskään ei nyt ole oikein uskaltanut tehdä aloitetta kun paikkani ovat niin herkkinä ja pelkää että satuttaa.. Onko kellään kokemusta että tilanne paranisi pitemmälle raskautta mentäessä? kuitenkin seksi on kivaa ja en haluaisi selibaatissakaan tässä elää kun kuitenkin kohtalaisen nuori pari ollaan..


Meillä vähän sama tilanne ollu, mutta myöhemmin raskauden aikana. Liukkarit otettu käyttöön puolenvälin jälkeen, mutta siltikin seksi vähentynyt huomattavasti aikasemmasta.[:(] Varaudu siihenkin, että seksi ei enää "tekokosteudessa" välttämättä tunnu niin hyvälle kuin aiemmin (hyvälle kyllä, mutta ei niiin hyvälle). Vaikutti se valitettavasti miehenki intoon lämmitellä, kun toinen ei kostunu vaikka kuin yritti. Miun kokokin (tai lähinnä mahan koko) alkoi jossain vaiheessa hidastaan. Mie olen kyllä itse tehnyt aloitteita (vaikka ei aina niin ole innostanu), kun mies ei uskalla/viiti. Kuivimpina (sillon ku limakalvot on oikeen kuivina ja kipeinä) kausina mm. yhteisistä suihkuistakin saa iloa molemmille ilman varsinaista yhdyntää..[;)][;)] Mies kyllä alkuun luuli, etten mie nauti yhtään, kun en saa, mutta kyllä vain toisen tyydyttäminen tyyydyttää itteäki. Näin ainakin meillä.
 
Meillä ei kyllä ole seksi muuttunut juuri mitenkään.. Sitä on edelleen vähintäänkin se joka toinen päivä ja usein parikin kertaa päivässä. [:D]
Ja vieläkään ei ole mitään ongelmia miehen olla päällä vaikka raskaus on näinkin pitkällä. Kaikkea mahdollista kokeillaan edelleen mikä vain tulee mieleen. Mutta uskoisin että joskus minun on sanottava että en pysty maha ottaa vastaan.[;)]
 
Onko muilla tullut yhdynnän jälkeen verta? Mulla tuli joskus vko 7? ja nyt viime yönä tuli housut punaiseksi ja vähän lakanaan ja loppui kun pesin alapään ja laitoin siteen... Kauhea herätyt kun mies kysyy 5 aamulla että "mistä sulta tulee verta?" Ei ole kipuja tai muutakaan oireita ja eikös näillä vkoilla pitäis olla jo ihan sillei melkein riskirajojen ulkopuolella keskenmeno asioissa? Hyvä kun muutenkaan tuo seksuaalinen halukkuus parhaimmillaan ole niin vielä jos joka kerta rupeaa vuotamaan niin en kyllä harrasta seksiä enää kuin vasta vauvan synnyttyä!
 
basura, on kuulemma aika tavallista että seksin jälkeen vuotaa verta, johtuu siitä kun limakalvot niin kuivat että sitä repeilee helposti. Itse kävin jossain vaiheessa ensimmäistä kolmannesta ensiavussa verenvuodon takia, kaikki oli kunnossa. Ja neuvolaan sitten kun soitin että vuoti vähän verta, niin sieltä heti kysyttiin että "liittyikö yhdyntään se verenvuoto?" Eli tavallista lienee! Mutta siitä verenvuodosta kuitenkin kehotetaan mainitsemaan neuvolakäynnillä ja sitten tietysti jos on kipuja tai vuoto ei lopu ni sit lääkäriin.

Ja se on kyllä totta ettei se paljoa haluja lisää, kun pitää hermoilla että alkaakohan vuotaa vai eikö alkaiskaan... [>:]
 
noniin huonoksi (tai hyväksi) onneksi illalla alkoi tulemaan runsaammin verta ihan ykskaks ja tänä aamuna pääsin sitten päivystykseen! Siellä se oli nyrkit ojossa, nenä pystyssä ja sydän tykytti! <3 kovasti kuulemma liikkui. voi tätä ilon määrää! <3 olin aivan varma eilen illalla että se oli sitten siinä. Sain kuitenkin 3pvä sairas lomaa että pitää huilailla jne ettei veren tulo pahene. Että kuulemma keskenmenon riski on suurempi jos on vuotoja. nyt se tosin oli jo yöllä rauhoittunut. virallisen seksi kiellonkin saatiin, ainakin sinne 30.pvä että saattoi ärsyttää limakalvoja se tai sitten se istukka on sen verran lähellä kohdun suuta että saattaa sieltäkin vuodella. Voi ihanaa! nyt on olo kuin keuhkojen päältä oltaisiin yksi vuoristo tiputettu pois! 30. pvä näkee sitten tarkemmin tilanteen ja on paremmat laitteet millä voi sitten tutkia että mistä se vuoto sitten johtui. Jos se muuttuu runsaaksi verenvuoto tai tulee voimakkaita aaltomaisia kipuja niin mentävä näyttämään uudestaan. Tänään on aivan ihanan hyvä päivä!!
 
kiva ku täällä vois vähän jakaa omia asioita seksin suhten..
ennen raskauta meillä oli melkkein joka päivä seksi ja välilläki pari kerttaki päivässä. Alkuraskaudessa se on jääny mun puolesta välin, jotenki tunsin huonon olon puuhastelun jälkeen.. Myöhemmin haluut palautui, mutta mies oli joko liian väsynyt tai se aika seliteli että sitä häiritsee et vauva on mukaan mukana hommissa. Eli harvoin sitä tuli.. mutta joka kertta ku harrastimme seksia, en tiiä miks vaik hyvältä tuntuiki, oli tosi epämukava olo, ja sattui tosi paljon että pyysin lopetamaan n 10 min aloitelun jälkeen.. haluisin tajuta mistä se epämukava olo tulee, voiko se johtua sitä että olin aikaisemmin masentunu ja epätyytyväinen ittes? välillä masenus iskee uudeleen, oon todella pettynyt oman ulkonäkön.. olin yhen vuoden aikana lihonut 30 kg, siinä on mukana raskauskilot.. en oo koskaan uskonut että must tulee tän näköinen. Pelkkän et synytyksen jälkee mä en pääse enää normali mittoihin.. [:(] mä oon todella onnellinen että vauva on tulossa, haluisimme sitä miehen kans todella paljon.. Mutta ittes tunnen shrekiksi, isoksi lehmäksi.. mä en voi mun ajatukselle mitään. Terapia ei oo koskaan auttanut mua..
 
voi honey..kuulostaapa ikävältä.. :( ite on aina sanottu (koulu aikoina) lihavaksi ja itsekin itseni mieltänyt lihavaksi, mutta nyt kun katsoo vanhoja kuvia niin kyllä minä aika hoikka olin. Nykyään sitten kun oikeasti olen lihonnu (jo ennen raskautta varmaan melkein 20 kg) niin olo on tahmainen ja kunto tosi huono. Mutta jotenkin ikuisen lihavaksi tottumisen jälkeen ei se jotenkin ole mieltäni päässyt alistamaan.

Miehen kanssa lähinnä heitämme vitsiä painostani sillei nätisti ja lupasin sitten raskauden jälkeen alkaa kuntoilemaan ja tiputtaa nämä aikaisemmatkin ylimääräiset kilot. Mutta sekin vain itseni takia. Auttaisiko teillä huumori mielialaan? Väännätte tilanteen vitsiksi? ilmapiiri ainakin kevenee..

kaikkihan sanoo että raskaus kilot lähtee synnyttämällä ja imettämällä. Raskaus aikana sitä ei kuitenkaan kannata aloittaa laihdutusta ja masennulääkkeilläkin yleensä on taipumus lihottaa, enkä niitä muutenkaan suosittelisi, mieheni oltua 5 vuotta masennuslääke kierteessä minkään auttamatta. Siirtyi sitten omega 3 ja lopetti masennuslääkkeet ja nyt on vointi mitä mainioin!

Itsestään se on kiinni kuinka itsensä näkee..sullakaan enää montaa päivää jäljellä kun ylimääräisen "painolastin" saat pois kehostasi! Sitten olo on varmasti jo sen myötä mukavampi. Koitat siihen asti nyt vain väkisin vääntää tuskaisuuden onnellisuudeksi uudesta elämästä ja kun vauva arki alkaa niin aloitat vaikka zumbaamisen vauvan kanssa! Itse ainakin ajattelin tehdä niin [:)] Kyllä varmasti on tukala olo ison mahan kanssa keskellä kesää, mutta pian se helpottaa! Ei elämää saa ottaa liian vakavasti. minua ainakin vaikkeissakin tilanteissa on auttanut huumori! muuten olisin jo monessa käänteessä menettänyt toivoni ja masentunut myös. Voimi jaksamiseen! kohtahan sulta lähtee vähintään jo yksi 10 kg pois kun saat sen ikiliikkujan syömään tissisi pienemmäksi [;)]

Ja mullakaan nuo seksihalut ole suurimmat ihan senkin takia että siitä on seurannut verenvuotoa ja nyt ollaan lääkärin määräämällä kiellollakin, mutta jos ei itse tee mieli niin voihan sitä miestä vähän avittaa [;)]
 
Takaisin
Top