Amelie
Jostain jotain jo tietävä
Heippa! 7.3 tosiaan synnytin Seinäjoella eikä mitään pahaa sanottavaa ole SEKSistä! Ihanat kätilöt, hienot uudet tilat synnytysosaston puolella (amme oli tosi jees, suosittelen!), ja myös synnyttäneiden vuodeosastolla oli aivan ihanaa ja avuliasta hlökuntaa [:)] Jaksoivat aina uudelleen ja uudelleen näyttää imetysjuttuja ja auttaa kaikin tavoin. Joten painelkaa vain reippaasti hälynappia, jos tulee jotain pientäkin kysyttävää! Lastenlääkäri-nuori mies oli myös oikein symppis [:D] Vuodeosaston tilat on aika pienet, tosiaan on nyt vaan ne 2hlön huoneet käytössä, ja ne on kyllä sen verta ahtaat, että sinne ei vierailijoita kovin mielellään isoa porukkaa ottaiskaan. Isän ja sisarusten lisäksi muut ei siis saa tulla ollenkaan, mutta isällä on vierailu vapaa milloin vain (yöllä tosin on otettava huonetoveri huomioon). Ruoka oli hyvää ja sitä sai riittävästi, yöksi kannattaa kuitenkin varata omaan huoneeseen yöpalaa päiväsalin jääkaapista, ekana yönä meinasin kuolla nälkään kun en tiennyt, että siellä on leipää, jogurttia ja mehua, jota saa vapaasti hakea. Mulle tuli yllätyksenä myös, että itse täytyy hakea varastohuoneesta vaatteet itselle ja vauvalle, vaipat, pyyhkeet yms. jos huoneesta ovat loppuneet, omaan huoneeeseen kannattaa myös heti hakea varastohuoneesta vaihtovaatetta (etenkin alkkareita ja yökkäreitä), että ovat tarvittaessa lähellä, jos jälkivuotoa tuleekin niin paljon alkuun, että päällä olevat vaatteet sotkeentuu (mulla kävi näin ekana aamuna synnytyksen jälkeen.. [:'(])
Niin, ja muistakaa hakea myös käytävän päästä olevista kaapeista Liberon vauvakassit, kun lähdette kotiin! Olis jäänyt meiltä hakematta, jos ei olis huonekaveri maininnut, unohti hlökunta siitä sanoa. Samoista kaapeista löytyy myös kukkamaljakot, jos saatte kukkasia [:)]
Niin, ja muistakaa hakea myös käytävän päästä olevista kaapeista Liberon vauvakassit, kun lähdette kotiin! Olis jäänyt meiltä hakematta, jos ei olis huonekaveri maininnut, unohti hlökunta siitä sanoa. Samoista kaapeista löytyy myös kukkamaljakot, jos saatte kukkasia [:)]