Iik, tässä kuussa sen pitäisi tapahtua! Vaikka mitään tarkkaa ajankohtaa ei tiedäkään, niin jotenkin tuntuu jännittävältä, kun oma kuukausi koittaa :) Pitää keksiä kaikkea puuhaa loppuajaksi, ettei vain mene pelkäksi sormien pyörittelyksi ja jännäämiseksi.
Itellä oli tosiaan se vuorokauden kakkaepisodi, nyt on onneksi taas vatsa kunnossa. Syytän kyllä sitä Hesen juustohampparia tästä kaikesta, vaikka olisi toki kiva ajatella, että tämä oli sellainen vauvan tuloa edeltävä suolentyhjennys :) Mun mieskin on nimittäin saanut vatsansa veteläksi Hesen aterioista. Että syytetään sitä hampparia sitten, kunnes toisin todistetaan... :P
Jenna: Mä luulisin, että nuo sun öiset mahakivut sun muut johtuisi supistuksista. Itse en supistuksia tunne, vain sellaista epämääräistä vatsakipua ja sitä varsinkin öisin, kun satun käymään hereillä. Osa kivuista voi omalla kohdalla johtua siitäkin, ettei tää vauva säästele potkujensa voimassa vieläkään ja ympärille sattuvat elimistön osat saavat kärsiä.
Ristiäispukuongelman kanssa komppaan aiempia, eli kannattaa kysellä sellaista suvusta tai sitten yrittää epäsuorasti rekrytoida jotain käsityöihmistä sellaisen tekemään. Jos itsellä olisi puvun hankinta edessä, tekisin sen itse tai kysyisin äidiltä, hän kun on innostunut tekemään kaikenlaista pikkuiselle :) Muuten pitää kai turvautua kauppoihin... Aika suolaisia nuo hinnat minun mielestäni kyllä ovat. Me pidetään nimiäiset, eikä hommata sitä varten erillistä asua vauvalle, jokin sievä mekko riittää neidille minun mielestä.
Joskus aiemmin voivottelin, ettei sitä limatulppaakaan ole näkynyt omalla kohdalla. Nyt kun päivänä muutamana heiluteltiin peittoja, niin sen jälkeen pikkuhousunsuojaan oli ilmestynyt jotain keltaista limaa. Liekö se ollut kuuluisaa limatulppaa? Koostumus jäi epäselväksi, kun se oli ehtinyt jo imeytyä pikkuhousunsuojaan. Pissaa se ei kuitenkaan ollut, eikä spermakaan kai keltaista ole... :D Valkkarista nyt puhumattakaan.
Tunnin päästä taas neuvolaan. Jännittää sekin ajatus, että niitäkään käyntejä ei ole enää kovin montaa. Huhhuh, miten tämä aika on mennytkin näin nopsaan. Kaksi viikkoa laskettuun aikaan...