Se on PLUSSA !

Maanantai iltana kun mies silitteli mun mahaa tiesin, että aamulla testi näyttää plussaa ja niinhän se teki. Piti tehdä ke aamuna varmuudeks toinen testi ja tänään tosiaan vielä viikkonäytöllinen ja 3+ se näytti. Maanantaina soittoa neuvolaan. Meidän molempien eka! :Heartred
 
Moi kaikille! Täällä tuli haalea plussa loppuviikosta pari päivää ennen oletettujen menkkojen alkua. Kyseessä toinen lapsi, miehelle ensimmäinen. Kivan aktiivinen ryhmä ja monta odottajaa, kaikille mitä parhainta odotusaikaa! LA 30.6. eli tosiaan ihan alussa vasta mennään.
 
Iiks! Täällä pian viikko raskausuutista sulateltu. Toivottu lapsi olisi. Ikää minulla 32 ja ehkäisy jätettiin pois 5kk sitten. Aktiivista yrittämistä ovulaation aikaan kahden kk ajan. LA olisi omien laskujeni mukaan 19.6.
 
Minäkin varovasti liityn tännne :) viime viikolla plussa ja la 20.6 vissiin, uskon että muuttuu vielä kun nyt ensin neuvolaan pääsis :rolleyes: Onnea kaikille muillekin!
 
Ensimmäistä kertaa tälläseen kirjoittelen vaikka ei ole ensimmäinen lapsi, esikoinen siis joulukuussa 2v:) plussattu muutama päivä sitten ja laskettuaika ilmeisesti 20.6.2016 toivottavasti oikeaan paikkaan nyt kirjoittelen, oli hieman säätämistä tämä
 
Piti tänään vielä varmistaa aamupissasta että muuttuuko digitestin 2-3 tulos.. Olin yhtä testiä vielä pitänyt tallessa. Voi sitä riemun tunnetta kun näin vastauksen.. ::D
3+ tuli testiin. ❤❤❤
Nyt vihdoin uskallan uskoa tähän. 6.11. olis varhaisultra.
14eb1d36a8edfa05e55b079fcd32f57b
 
Teillä on sit kohta kahdet synttäribailut:happy: mä oon jotenkin extra innoissani tästä, kun on kesävauva :D pääsee heti ulos(toivottavasti), eikä oo sitä pukemisrumbaa tai koko ajan pimeetä!:)
 
Täällä kans ilmoittautuu yksi toissapäivänä plussanut :) Laskettu aika olisi laskurin mukaan 9.6.2016

Jotenkin itsestä kauheen hauska tuo laskettu aika, kun esikoisen laskettu aika oli 8.6.2015, herra tosin päätti saapua vasta 17.6. :D
 
Takaisin
Top