Se on PLUSSA !

LoveMyLife

Oman äänensä löytänyt
Tadankin olla ensimmäinen :)

Tein juuri tänään illalla plussa testin; ollaan ihan täpinöissään ja onnellisia.
Laskettuaika olisi omien laskujen mukaan 12.6:Heartpink

toivottavasti tulee pian muitakin plussanneita :)
 
Täällä myös yksi plussaaja :)
Testin tein ekan kerran jo viime torstaina ja eilen viiva oli vahvistunut entisestään..
LA olisi 5.6.2016 :)
Varovaisin mielin liikkeellä, edellisen mentyä kesken..
 
Miilai suuret onnittelut plussasta.Toivotaab erittäin paljon tarrasukkia pienelle .

Itsellä myös todella varovainen olo. Edellisen plussan sain heinäkuussa, joka päättyi todella surullisesti, josko nyt olisi pienen tarkoitus tulla:Heartred
 
Jotenkin hirveä hinku näperrellä kaikkia ihania pieniä vauvan vaatteita ja tarvikkeita; vaikka koko ajan koitan itselleni sanoa, että hiljaa hyvä tulee... On vaan niin innoissaan tästä.
Mutta kun ei halua tippua kovaa ja korkealta. :alien
 
Tein testin ja raskaana ollaan!! :) Oireista tämän jo tiesinkin, mutta alkoihan tämä nyt ihan eri tavalla jännittämään kun mieskin saatiin innostumaan todisteilla :D
 
Onnittelut kaikille plussanneille! Täällä oltaisiin samassa tilanteessa..torstaina tuli eka haalea ja lauantaina vahvempi. Tunteet heittelee äärimmäisestä onnesta pelkoon että onko tämä nyt totta ja että kaikki menisi hyvin.
 
Täälläkin yksi ekakertalainen plussaaja!
Viime pe sain haalean plussan (kp27/28-30) ja tänään ma jo tummempi :) la 6.6.2016.
Oletteko jo soittaneet neuvolaan? Uskaltaiskohan jo? :)

Kovasti onnea kaikille!
 
Onnea plussaajille!
En ole soittanut vielä mihinkään, mutta eikös sitä neuvota soittamaan neuvolaan heti kun plussan saa :) Joskus tällä viikolla pitää asia hoitaa.
 
Täälläkin todella haaleaa viivaa näytti. täytynee tarkistella vielä loppuviikosta uudelleen =). Toivotaan parasta!
Itselläni siis mahdollisesti toinen raskaus. :rolleyes:
 
Tervehdys,
täällä ensimmäistä foorumiviestiään rustailee myös eräs raskautunut. Paremman tekemisen puutteessa olen täällä keskusteluja seurannut, mutta nyt rohkaistuin itsekin osallistumaan. ☺ Olen 25-vuotias eli nuorehkon sorttinen äiti-ihminen, jolla olisi nyt kyseessä toinen lapsi. Viime kerralla raskaus tuli yllätyksenä, tällä kertaa taasen suunnitellusti. Muutama kuukausi mentiin tulee jos on tullakseen -ajatuksella, mutta kun ei ollut tullakseen, niin viimeisin kierto oli jo aktiivisempaa yritystä ja näyttäisi tärpänneen samantien. Plussa tuli viime perjantaina, joskin haalia sellainen, mutta en ole kokenut tarpeelliseksi tehdä uutta testiä, kun vointi on ilmiselvän kehno, uupunut ja nälkäinen eikä mekkoja ole kuulunut. Laskettu aika osunee minullakin tuonne kesäkuun ensimmäisille päiville. Mukava päästä yhdessä kanssanne jännittämään! Tässä vaiheessa kun ei oikein viitsisi vielä tietoa jakaa tuttavapiirin keskuudessa...
 
Täällä kans ekakertalainen plussaaja!:)

La olis 4.6.2016 Aamulla tein testin ja ihan epätodelliselta tuntuu.

Onnea kaikille plussanneille!
 
Woop Woop! Täällä myös plussa :) laskettu aika 3.6. Ihan täpinöissä vaikka toinen lapsi onkin nyt tuloillaan.
 
Onnea Paljon kaikille uusille plussanneille! :) Ihana kun löysin tämän ryhmän,kun ei tosiaan uskalla vielä oikein kenellekään kertoa. Olen myös ekakertalainen tänne kirjoittelija,mutta minulla on edellisestä suhteesta 7 vuotias poika. Eli vaikka toinen raskaus,niin kaikki tuntuu niin oudolle ja ihmeelliselle. :) Ja koko ajan pelkää että tämä onni viedään. Ajatuksella että lapsi saa tulla jos niin meille suodaan,yritettiin vuoden alusta. Tänään piti tehdä digitaalinen testi joka sanoin kertoo että on raskaana. Mieskin jopa uskoi viimeisellä. :wink
 
Onnea kaikille uusille plussanneille ja tervetuloa mukaan. :happy: Mä ajattelin tänään soitella neuvolaan, joko joku on uskaltanut? Mulla on yksi melkein kouluikäinen lapsi jo ennestään, joten kaikki tuntuu näin vuosien jälkeen taas uudelta ja ihmeelliseltä, pelottavaltakin. :Heartblue
 
Onnea kaikki tulevalle matkalle! :thumleft

Itse soittelen neuvolaan varmaankin loppuviikosta. Monella on toinen lapsi kyseessä, onko teillä lapset toivoneet pikkusisaruksia? Meillä esikoisella ollut kova toive sisaruksista jo pitkään, joten toivon kovasti että kaikki sujuisi hyvin ja odotus palkittaisiin. Entä ensikertalaiset, millaisiin elämänkuvioihin teillä olisi pikkuisia saapumassa?
 
Meillä oli pitkään ajatus, että yksi lapsi riittää. ..Kunnes alkoi lapsen haaveilu sisaruksesta. Tuntuu olevan tosi iso asia jo noin pienelle ja pistettiin sitten omat ajatukset uudelleen käsittelyyn sen myötä. Meillä on molemmilla sisäruksia ja halutaan se suoda myös omalle lapselle, joten tässä sitä ollaan. Ja nyt olen kyllä todella onnellinen tästä tilanteesta ja toivon että perhe kasvaa ensi kesänä.
 
Meidän 1,5 vuotias ei vielä osaa sisarusta toivoa, vaikka "vauvan kehitys"-kirja onkin yksi hänen lempikirjoista tällä hetkellä :D Olimme suunnitelleet juuri tätä ajankohtaa uudelle tulokkaalle, vaikka ehdimmekin hetken empiä että jaksetaanko taas heräillä tunnin välein ekat puoli vuotta kuten esikoisen kanssa kävi. Aika kultaa muistot ja lopulta se vauvavuosi menee aivan liian äkkiä.
 
Takaisin
Top