Satakuntalaiset mammat

Vastasin eilen että käytiin Kilkulla Mehiläisessä rv 7. Oli soittokierroksen edullisin yks. Vuonna 2013.
 
Porin Esikossa olisi vuoden ensimmäinen imetystukitapaaminen nyt torstaina 14.01. klo 17-19. Tervetuloa! Osoite Tiilimäentie 2, Pori
 
halienkeli, kiitos kysymästä. Meillä menee kotona hyvin. Ensimmäisen viikon poika lähinnä vain nukkui, nyt jo hän päivisin seurustelee paljon. Yöt menee yleensä hyvin nukkuessa ja syödessä.

Ristiäisiä täällä jo mietitään hyvää vauhtia. Ystävänpäivänä poika saa nimen vihdoinkin. :)

Miten odotusaika on sujunut?
 
Kiva kuulla, et on menny hyvin kotonakin. :)
Mul oli tänää viimenen työpäivä. :) välillä iltaisin vähä supistelee, mut muuten kaikki ollut hyvin. :)
 
Moikka!
Täälläkin olisi yksi uusi Satakuntalainen -> la 11.6 // uusi myös foorumilla...onko tämä siis "aktiivinen" Satakuntalaisten kirjoittelu palsta... viikkoja 21 ja kaikki ultrassa hyvin, potkuja tulee hirmuisesti :)
 
Tervetuloa joukkoon! Keskustelu on enemmän ja vähemmän aktiivinen. Itse käyn katsomassa säännöllisesti onko uusia juttuja ja kirjoittelen välillä kuulumisia. :) itsellä nyt viikkoja 36+4.

Esikoiselle saatiin vihdosta viimein eilen kasattua uusi sänky, jotta pinnis olis valmiita tulokasta varten. :)
 
Tervetuloa joukkoon!

Mun pieni on jo 5viikkoa vanha, vaikka painoa on vajaa 4kiloa. :)
 
Tervetuloa! Nyt ylihuomenna torstaina on Porin Esikossa Aktiivinen synnytys -yhdistyksen tapaaminen klo 17-19, aiheena synnytyksen fysiologinen kulku. Ei tarvitse olla jäsen osallistuaksesi.
 
Onnea Laura N tulevasta tulokkaasta!

Tänään oli neuvola, nyt rv 37+0. Sf-mitta ei ollu kasvanu yhtään 2 viikon takaisesta, vaikka pää ei edelleenkään ollu kiinnittyny. Ens viikol nla ja jos ei edelleenkään muutosta, sit ilmeisesti äpkl:lle kontrolliin.

Ei viel mitään suuria tuntemuksia synnytyksen alkamisen suhteen, mut ei tainnu olla esikoisestakaan ennen kuin synnytys kunnolla alkoi. :)
 
Moikka. Kirjottelen vielä tännekin. Olen siis Ulvilasta laskettuaika on heinäkuulla mutta monikkoraskautena toivotaan että vauvelit jaksaisivat kesäkuuhun asti edes odotella tuloaan. 2 siis tulossa ja nyt jo näytän siltä kuin moni yksikköraskausäiti loppuvaiheissa :D nämä ovat lapset numero 3 ja 4. 6v ja 4v kotoa jo löytyy (tänä vuonna 6 ja 4) :). Äitikavereita olisin hurjasti vailla :)
 
Terve kaikki uudet! Miten odotus sujuu? Entä miten on arki lähtenyt sujumaan pienokaisen kanssa?

Meillä menee hyvin pojan kanssa. Ikää jo 3.5kk. Kovin olisi pojalla halu istua. :)
 
Pitkästä aikaa muistan kirjoittaa tännekin. :) meille syntyi pieni poika 25.2. Pituutta oli 49cm ja painoa 3888g. Nyt ikää jo reilu 2kk. Mennyt hyvin vauvan kanssa. Pituutta 2kk neuvolassa 56,5cm ja painoa 6320g. :)
 
Onnea halienkeli ja perhe ♡

Täällä poika kohta 4.5kk. Kovin menee aika nopeasti eteenpäin.

Sitten loppuun vielä iso yllätys. Tein huhtikuussa positiivisen raskaustestin ja maanantaina käytiin varhaisultrassa. Nähtiin pienen syke. Meidän perhe kasvaa joulukuussa toivottavasti yhdellä pienellä ihmisellä. ♡
 
Onnea Kiiamaria! Milläs fiiliksillä kun tulee toinen vuoden ikäerolla? Voimia odotukseen! :)

Meillä nyt poika 2.5kk, hyvin menee edelleen. Tuntuu et aika menee niin hurjaa vauhtia ja poika kasvaa ja kehittyy koko ajan. :)
 
Heippa! Kai tännekin voisi esittäytyä vihdoin :) Olen Porissa asuva, toista lasta viikoilla 20+1 odottava ja jonkin aikaan olen jo seuraillut näitä satakuntalaisia, en vain ole saanut aikaiseksi esittäytyä...

Ja paljon onnea Kiiamaria, ihania uutisia!
 
Takaisin
Top