Salaisen mamma-agentin paluu - Ketju takaisin Salaisiin syyskuunmammoihin pyrkiville

Jare nukkuu ja sisarukset leikkii yllättävän kiltisti riitelemättä. Tosi harvinaista.
 
Oon pikku hiljaa jo luopumassa vauva-ajasta. Lahjoitan naapureille vauva tavaraa. Ajatella, nyt jo Jare on vasta puoltoista vuotta.
 
Täällä on lunta tullut ihan kunnolla, sai oikeen kuntoilla että sai lapset kerhoon. Mutta toisaalta kiva että tulee lunta
 
Heippa naiset! Oon miettinyt teitä viime aikoina :)

Jengi on vielä kasassa? Jokos siellä kohta ensimmäisillä alkaa olla seuraava laskettu aika käsillä? En muista enää missä kuussa oli ekat.

Mä en sit saanut aikaiseksi sitä viestiä ylläpidolle silloin vuoden vaiheessa...
 
Pakko kysyä, että joko Matsu kävelee? Kun me vissiin tässä tultiin viimeisinä silloin. Ampulla menee nyt max 10 askelta kerralla. Tosi varovainen luonne!
 
Sinua on Mamaanton kaivattu tuolla. Olet ollut kyllä mielessä. Kiva kuulla, että A on myös lähtenyt liikkeelle kahdella jalalla. Joko hän kovasti juttelee, kun siinä oli niin edistyksellinen?
 
Mamaanton sua on ollut ikävä! :) Voithan sä kai vieläkin laittaa ylläpidolle viestiä että pääsisit takaisin :)
 
Jooo laitas nyt sitä viestiä :) Sua on kaivattu!
 
MaAm, mä just pohdin pk-seudin mammoille missä mahdat mennä ja sit heti kirjottelitkin täällä! Telepaattinen yhteys selkeesti :D Mutta laita pian viestiä ylläpidolle! Pääsisit takas :)
 
No minäpäs laitoin viestin yp:lle ja muutama teistä sai sen myös ja vastasikin.

Saas nähdä koska ehtii lisäämään.
 
Ällöä on se, että termiitit on valloittaneet kaikki paikat. Tänään onneks vartija ihan pyytämättä koko aamun hajoitti niitä pesiä pihalta. Ja lakaisi termiittien häälennon jäljiltä siipiä, joita oli terassi täynnä. Toinen kerta viikon sisään...
 
Takaisin
Top