Salaiselle takaisin -höpöttelyketju

mannikka

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Helmikuunmammat 2015
Elomammat 2016
Syysmammat 2016
Elomammat 2018
Salaiselta puolelta on nyt muutaman kerran tiputeltu hiljentyneitä.. jos uudelleen löytyy innostusta, niin se 10 viestii täytee ja takas salaselle :)
 
Just huomasin että olin sieltä tippunut.Aika harmillista koska siellä oli tapaamisia ja muita joihin kyllä olin ajatellut osallistua. Olen tietty ollut vähä sanainen mutta lukenut kyllä usein ja hartaasti viestejä. Siellä vaan keskustelu on sen verran vilkasta että ei oikeasti ehdi lukea ja sit kirjoittaa jotain järkevää kun on jo siirrytty seuraavaan aiheeseen. PUUH! Voisko olla joki välimuoto ryhmä?
 
10 viestii kuukaudessa on tosi vähän.. tarkotus onkin et ryhmä pysyis aktiivisena ja kaikki tuntis toisensa.
 
Varsinkin kun se on alle 1% siitä mitä jotkut kirjottaa :D
 
Muokattu viimeksi:
Niin, 10 viestiä on tosi vähän. Täytyy koittaa tsempata ja kommentoida enemmän. Tällä hetkellä enemmän ärsyttää kylläkin talvi ja lumiset jalkakäytävät koska tuplavaunujen työntö on aika haastavaa.Puuh!
 
Tossa ylhäällä on toi kiinnitetty julkasu salaisesta ryhmästä, siellä on ohjeet :) En nyt saa kopsattua puhelimella tähän
 
Niin, 10 viestiä on tosi vähän. Täytyy koittaa tsempata ja kommentoida enemmän. Tällä hetkellä enemmän ärsyttää kylläkin talvi ja lumiset jalkakäytävät koska tuplavaunujen työntö on aika haastavaa.Puuh!

Mä oon just ton lumen takia ottanu taaperolle pulkan. En sais tuplia ees liikahtaa täällä meilläpäin. Onneksi meidän ei tarvitse välttämättä kulkea missään kaupungissa, ei toimis siellä vaunut ja 2,5v ja pulkka:rolleyes:
 
Meillä on kans usein pulkka kiinni vaunuissa. Ja nykyään esikoinen ei edes tahto vaunuihin vaan pulkkaan :)
 
Takaisin
Top