Just huomasin että olin sieltä tippunut.Aika harmillista koska siellä oli tapaamisia ja muita joihin kyllä olin ajatellut osallistua. Olen tietty ollut vähä sanainen mutta lukenut kyllä usein ja hartaasti viestejä. Siellä vaan keskustelu on sen verran vilkasta että ei oikeasti ehdi lukea ja sit kirjoittaa jotain järkevää kun on jo siirrytty seuraavaan aiheeseen. PUUH! Voisko olla joki välimuoto ryhmä?
Niin, 10 viestiä on tosi vähän. Täytyy koittaa tsempata ja kommentoida enemmän. Tällä hetkellä enemmän ärsyttää kylläkin talvi ja lumiset jalkakäytävät koska tuplavaunujen työntö on aika haastavaa.Puuh!
Niin, 10 viestiä on tosi vähän. Täytyy koittaa tsempata ja kommentoida enemmän. Tällä hetkellä enemmän ärsyttää kylläkin talvi ja lumiset jalkakäytävät koska tuplavaunujen työntö on aika haastavaa.Puuh!
Mä oon just ton lumen takia ottanu taaperolle pulkan. En sais tuplia ees liikahtaa täällä meilläpäin. Onneksi meidän ei tarvitse välttämättä kulkea missään kaupungissa, ei toimis siellä vaunut ja 2,5v ja pulkka