Salainen toive raskaudesta

Pumperoinen

Näppärä viestien naputtelija
Marraskuiset 2024
Huomaan salaa toivovani että meillä olisi käynyt "vahinko" ja olisin raskaana, vaikka varsinaista yritystä ei ole ollut. Puoliso ei ole innostunut kolmannesta lapsesta vielä tässä vaiheessa, joten sen takia ei ole mitään yritystäkään. Meillä on myöskin ennestään jo 2 pientä lasta, joten hässäkkää on jo ennestään. Toisaalta kuitenkin lapset tuovat niin paljon iloa, että haluaisin meille ison perheen. Puoliso taas ei ole niin perhekeskeinen kuin itse olen. Onko muita kohtalontovereita? 🥲

Täällä 🙋🏻‍♀️

Toisaalta myös mietityttää että jaksaisinko itsekään useampaa lasta, kun meillä ei oikein nukuta. Mutta silti vähän haaveilen kolmannesta.

@Pumperoinen todellakaan et oo ainut 🙋🏼‍♀️ kolmannesta kierroksesta täälläkin haave 🥹🥰 nyt oon kyllä itselleni seuraavaksi 5 kuukaudeksi kehittänyt ohjelmaa (11 vuoden yhteiseloa juhlistetaan vihdoin häillä 🥳🤩), mikä jarruttaa hieman vauvahaaveita. Hyvä vain kyllä että on muutakin ajateltavaa 😅 Raskaaksi olisi kuitenkin mukava tulla sillein, että saisi lasketun ajan olemaan viimeistään kesäkuussa 2027. Taloussyistä, alle kolmen vuoden ikäerolla saisi vielä samaa vanhempainrahaa kuin aiemmista... Jos ei tärppää niin mietittävä halutaanko kuitenkin jatkaa yrittämistä. Vaikkei vielä ollakaan suoraa keskustelua aiheesta käyty, on ilmassa pientä myöntyväisyyttä aistittavissa puolisonkin osalta 🫢

@Pumperoinen todellakaan et oo ainut 🙋🏼‍♀️ kolmannesta kierroksesta täälläkin haave 🥹🥰 nyt oon kyllä itselleni seuraavaksi 5 kuukaudeksi kehittänyt ohjelmaa (11 vuoden yhteiseloa juhlistetaan vihdoin häillä 🥳🤩), mikä jarruttaa hieman vauvahaaveita. Hyvä vain kyllä että on muutakin ajateltavaa 😅 Raskaaksi olisi kuitenkin mukava tulla sillein, että saisi lasketun ajan olemaan viimeistään kesäkuussa 2027. Taloussyistä, alle kolmen vuoden ikäerolla saisi vielä samaa vanhempainrahaa kuin aiemmista... Jos ei tärppää niin mietittävä halutaanko kuitenkin jatkaa yrittämistä. Vaikkei vielä ollakaan suoraa keskustelua aiheesta käyty, on ilmassa pientä myöntyväisyyttä aistittavissa puolisonkin osalta 🫢
Ihanaa odotettavaa teillä noissa häissä, paljon onnea 🥰

Sama tilanne täällä ja ilmeisesti tilanne jo paha, kun tänne palstalle taas pitkän tauon jälkeen eksyin. :tears: Meilläkin kaksi pientä lasta ja pohdin, miten jaksaisin kolmatta, mutta ennen kaikkea, miten puoliso jaksaisi. Tuntuu, että hänellä on nyt ainakin viime aikoina ollut kuormitusta enemmän ja on kyllä sanonutkin, että ei todellakaan jaksaisi kolmatta. Aikaisemmin (ennen tokaa lasta) oli avoin isollekin perheelle (minä en :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:), mutta nyt on osat vaihtuneet. Luulen, että jos hänelle saisi jaksamista enemmän, niin hänellekin sopisi yrittää vielä, mutta en oikein itsekään jaksa ottaa juuri nykyistä enempää koppia nykytilanteessa. Sit taas aika ei ole meidän puolella, eli olen itse ajatellut, että yritys pitäisi aloittaa viimeistään syksyllä ja siltikin toivoa melko nopeaa tärppiä, jos vielä kolmas halutaan, koska raskaudessa olisi jo muutenkin riskejä.

Täällä 🙋🏻‍♀️

Toisaalta myös mietityttää että jaksaisinko itsekään useampaa lasta, kun meillä ei oikein nukuta. Mutta silti vähän haaveilen kolmannesta.
Ai vitsi, täällä ollaan ihan samassa veneessä. 😅 Sitä miettii uskaltaisiko vai ei..

Ai vitsi, täällä ollaan ihan samassa veneessä. 😅 Sitä miettii uskaltaisiko vai ei..
Meillä minulla on vähän vielä haaveita kolmannesta, mies olisi ollut jo yhteen tyytyväinen. Ja kun olen meistä se, joka kärsii enemmän valvomisista, niin mies valvoo lasten kanssa enemmän.

Ja kun 35 on tullut jo täyteen (eikä edes viime vuonna, vaan jo aiemmin 😂), niin tässä ei kauaa olisi myöskään mietintäaikaa.

Lisäksi meillä on ollut haasteita pysyä raskaana, niin sekin vähän laimentaa yritysintoa.

Mutta varmaan tulen, niin kauan kuin kierto pyörii, miettimään että pitäisikö kuitenkin 😏

Takaisin