"salainen" haave:tytto vai poika??

Taitaa mennä fifty-fifty noiden mukaan. Avaimen nostan aina pitkulasta päästä :D

Mä toivon tyttöä <3 Kaikki kaverit on saanu poikia viime vuosina.

Samaan aikaan on vahva olo siitä, että poikaa odotetaan mekin. Yks profetaalisia unia näkevä mummokin kaiken lisäksi kertoi nähneensä unta, jossa kerrottiin odottavamme poikaa.

Musta ois kiva tietää jo ennen lapsen syntymää, koska jotenkin se auttais luomaan suhdetta tähän syntymättömään. Alkaisin jo ajatella sitä sen nimellä ja miehen kanssa ainakin puhuttaisiin jo nimellä, vaikka muille ei vielä paljastettaisikaan.

Mulla kaikki nää "merkit" viittaa poikaan siinä mielessä et ne menee päinvastoin ku ekassa raskaudessa joka oli tyttö (ja jolloin mulla oli "poikaolo") mutta nään tyttöunia. Mitään toivetta ei oo.. mutta uteliaisuus asian suhteen alkaa olla aika jäätävä nyt ku on enää viikko ultraan jossa asia toivottavasti selviää :D Voi sit alkaa kutsua omalla nimellä nykyisen aika typerän tekonimen sijaan :D

Salainen toiveeni ja mieheni myös, olisi pieni tytöntyllerö :) Miehellä edellisestä liitosta kaksi poikaa, ja hänen suvussa muutenkin enemmän poikia, joten senkin puoleen tyttö olisi tervetullut.

Osa on jo ultrassa saanut vihjetta sukupuolesta. Pitivätkö omat veikkailut ja "olot" paikkansa vai tuliko yllätyksiä?

Mulla vaihteli ihan kauheasti ennakko-olot, mutta just sitten ultra-aamuna olin "ihan varma" tytöstä. Saatiin näytölle selkeä kuva pojasta. :happy: Ei tulis musta ainakaan ennustajaa!

Kaverit sano mulle että kyllä se poika on ja terkan puheet poikasykkeistä yms "enteet" pisti itekkin sit aatteleen et poika varmaan tulee, noh toisin kävi ja tyttöö kätilö veikkaili :)

Minulla ei ollut erityistä fiilistä lainkaan. Sen sijaan mies oli aivan varma pojasta ja semmosta ultrassa lupailtiin.. :)

Mä veikkaan tyttöä meille, koska raskausoireet on aika samanlaiset kun viimeks. Mutta perjantaina selviää! Mulla ei oo oikeestaan toivetta, kumpi tahansa yhtä hyvä.

Alussa oli kova poikafiilis :) Nyt muutaman viikon ajan tuntunu tytöltä ja sehän se kuulemma (ehkä) sitten onkin.. :)

Tyttöä kovasti toivotaan :) Vahva tyttöolo on ollut sekä itselläni, että miehellä. Ultrassa kuultiin, että tyttö sieltä tosiaan olisi mahdollisesti tulossa, jee!

Mulla oli alusta asti aika vahva tyttöolo ja näin tyttöunia. Myös kaikki kiinalaiset syntymäkalenterit ym veikkas tyttöä, samoin meidän äiti. Mutta pieni poikahan siellä oli <3 Nyt pari viimeistä viikkoa oli se tyttöfiilis vähän laantunut, kun keksin pojalle niin mainion nimen, että melkein salaa sellaista toivoinkin :) ja sainkin!

Mulla mies kysyy aina kumpaa haluun. Kysyy kumpi olo? Sanon aina mistä hitosta mä tiiän...jos ois monta niin sitt vois ehkä kokemuksesta tietää. Isäntä sanoo että iso pippelinen poika tietenkin siellä on. No katsotaan.

Mulla oli pienenä toiveena alusta saakka poika, jotta esikoispoika saisi leikkikaverin. Ihan yhtä selvää fiilistä asiasta ei kuitenkaan ollut kuin esikoisen aikana. Mutta poikahan siellä näyttäisi olevan. Jos lapsiluku jää kahteen, niin ehkä sitä tyttöä olisi vielä toivonut..

Miehelläni oli tunne tai toivo että poika tulee, mutta tyttöä ne on ultrassa epäillyt. Mulla ei oo oikeastaan muuta väliä, kunhan hän on terve :)

Meillä oli äiti, siskoni ja mummini ihan täysin varmoja siitä että tyttö siellä on. Ultrassa oli melko varma että kyllä siellä näyttäis poika olevan, vaikka olikin mein pieni ovelasti napanuoran ujuttanut jalkojen väliin "suojaksi". :D Nyt kaikka on sitä mieltä ett ihan selvä poika sieltä tulee koska masukin sen mukainen. Vähän toivon kyllä että olisi se poika, vaikka pääasia on se että kaikki on hyvin ja pieni on terve :)

Takaisin