"salainen" haave:tytto vai poika??

Hope, meilläkin on suvussa molemmilla puolilla kaksosia mutta jotenkin ehkä toivon että meille tulis silti ihan vaan yksi :)
Meillä olis tyttö fiilis hyvin vahvasti :D Ensimmäisestä ei juurikaan etonut ja fiilis oli rauhallinen, oikein lammas tyylillä "joo tapellaan tapellaan mut vasta sitten kun saadaan tää lapsi ulos.." :) Nyt on sit oksennettu ja oltu lähinnä pikkumyyhyn verrattavissa :D

Meillä esikoinen on poika ja vaikka olisikin ihanaa saada se oma pieni prinsessa niin tavallaan toivon esikoiselle veljeä kaveriksi. Mutta tulipa kumpi vaan niin molemmat ovat ihan yhtä odotettuja ja rakastettuja :Heartred:Heartred Päälimmäinen toive tietenkin, että terve kaveri sieltä syntyisi :)

Mulle on moni sanonut et nyt on varmaan tyttö tulossa. Kun kaksi aiempaa on poikia ja niistä ei ollut pahoinvointia tms ollenkaan ja nyt on sit senkin edestä huono olo. Neuvolassa ja lääkärillä jne tullut kaikkialla tota tyttö kommenttia nyt. :D

Kaksi poikaa ennestään, joten nyt vähän ehkä tyttövauvatoive olisi varoivaisesti ilmaistu. Tosin olen jo nyt varma, että kolmas poika tulossa ( ihan vaan vahva fiilis, lapsi kuitenkin viimeinen, oli kumpaa hyvänsä ), miehen mielestä tyttö. Se selviää toivottavasti toukokuussa.

Pahoinvointi on erilaisempaa, kuin poikien aikaa. Iiks.

Poikaa taidetaan toivoa molemmat silleen puolisalaa, tietty sama se että kumpi tulee niin yhtälailla rakastaisi.

Miten ne sano, että jos tulee tyttö niin joutuu murehtimaan kaikista maailman pippeleistä, jos tulee poika niin vaan yhestä :hilarious:

Meidänkin esikoinen on poika. Itse siksi toivoisin ehkä vähän enemmän tyttöä. Mutta toisaalta 2 vuoden ikäerolla olevat veljekset ei myöskään ole ollenkaan huono vaihtoehto! Emme vielä tiedä yritämmekö kolmatta lasta, niin tavallaan olisi kiva, että olisi molempaa laatua, mutta jos joskus kolmas lapsi tulisi, niin toisaalta voisi ensin olla kaksi poikaa ja sitten se pikkuprinsessa :) Eli tavallaan siis ei väliä, kumpi sieltä tulee, eikähän sille mitään itse voikaan, sukupuolihan on jo määräytynyt :)

Paralysis: Noin se juuri taitaa olla!

Rakenneultrassa jos vauva on yhteistyökykyinen. Jotkut vaavit oleilee sellasessa asennossa esim jalat ristissä tms ettei voi nähdä.

Niin ja jotkut ei suostu katsomaan :O Veljellä oikein siinä lapussa luki missä aika tuli, että ei sitten kannata kysellä.. Sen kotitestinhän voi tehdä jo vaikka miten aikaisin, sek tikkutestin. Kai senkin pitäis olla aika luotettavs, kun toimintaperiaatteeltaan vastaa raskaustestiä. Mutta ehkä sitä sentäön rakenneultraan malttas odottaa :D

Me toivottais miehen kanssa tyttöä :) mun mielestä olis vaan kun tytöllä alotettu ni tytöllä myös lopetettais :) eli yks tyttö ja kaks poikaa on jo <3 mutta kylmä sitä lasta ihan yhtä paljon rakastetaan,roikkuu sit jalkojen välissä "ylimäärästä" tai ei <3 toivottu ja rakastettu on <3

Niin ja jotkut ei suostu katsomaan :O Veljellä oikein siinä lapussa luki missä aika tuli, että ei sitten kannata kysellä.. Sen kotitestinhän voi tehdä jo vaikka miten aikaisin, sek tikkutestin. Kai senkin pitäis olla aika luotettavs, kun toimintaperiaatteeltaan vastaa raskaustestiä. Mutta ehkä sitä sentäön rakenneultraan malttas odottaa :D

Mikä ihmeen kotitesti? Tää oli mulle ihan uus informaatio. :-o

Voiko joku ultraaja oikeesti kieltäytyä sukupuolen tsekkaamiselta? Kuullostaa tosi oudolta kun sen selvittäminen on kuitenkin melko yleistä :o

No kuulostaa kyllä hassulle, jos joku kieltäytyy kertomasta sukupuolen! :o

Jos ne on joskus antanut väärän lupauksen sukupuolesta ja jotkut pettyneet vanhemmat on laittanu remonttilaskun vaaleenpunasesta vauvanhuoneesta + muista hörhelöistä sille ultraajalle :grin
Ne on kattonu paremmaks olla lupailematta :wink

Emmä koe, että se on lupaus. Se on arvio, joka annetaan tiedoilla/näkyvyydellä, jotka on.

Jossain vaiheessa oli ihan suunnitteilla, että ei edes saisi kertoa sukupuolta etukäteen..mut se uudistus ei varmasti menny läpi.. viimekskin meille sanottiin että sukupuoli voi vielä vaihtua ja niinhän se vaihtuikin.

http://www.raskauskeiju.fi/gender_maker_sukupuolitesti_-tytto_vai_poika_

Esim raskauskeijulla näyttäis olevan 26€ tommonen minkä voi tehdä rv6 jo :D En oo kuullu kyllä yhtään käyttökokemusta..

http://www.hattentatti.fi/poika-tytt-kotitesti-p-4402.html

Sama testi myynnissä tuolla ja sanotaan et maailmalla todella suosittu, tarkkuus noin 98%. Aikasemmin nähtävästintuolla ollu rahat takaisin takuu, jos antaa väärän tuloksen mutta enää ei näy semmosta.

Juu ei ne aina suostu, kun se ei ole varsinaisesti osa lääketieteellistä tutkimusta mikä on ultran syy.. :/ Aika nipotusta kyllä. Samaisessa paikassa ei saanu myöskään kännykällä ottaa videokuvaa ultran näytöltä.. :O Meillä taas oikein anto vinkin missä isän kannattaa istua et on paras kuvata.

Meillä ei esikoisen rakenneultran ultraaja tarkkaan sukupuolta katsonut, sanoi vain että "tuskin on poika" (tyttö sieltä sitten kuitenkin - hänen onnekseen :D - syntyi).
Kyllä se siinä vaiheessa harmitti kun nimenomaan pyydettiin sen katsomista.

Tästä toisesta mies toivoo myös tyttöä, mulle on toisaalta ihan sama :)

Takaisin